HP DeskJet Plus 4120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP DeskJet Plus 4120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

icitaiwan 05-10-2020

Compacte en complete printer

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Na ontvangst de HP Deskjet Plus 4120 printer direct geïnstalleerd. Het installeren met de app ging snel en gemakkelijk. Wel kan ik mij voorstellen dat het installeren lastiger is als de app tussentijds vastloopt. De eerste prints zijn gemaakt en de kwaliteit is perfect. Nu ik veel thuiswerk en de oude printer kuren vertoonde is het geweldig om nu alles probleemloos te kunnen uitprinten en in te scannen. Over de kwaliteit alleen maar positieve dingen.

Het registeren een aanvragen van de Instant Ink ging wat lastiger. Een account aanmaken was geen probleem, maar overal stond dat je een proefperiode van 3 maanden hebt om de Instant Ink uit te proberen en dat kwam ik bij het aanvragen van de Instant Ink (€ 2,99 abonnement) nergens tegen. Nadat mijn aanvraag was bevestigd heb ik gelijk contact opgenomen met HP en daar bleek iets verkeerd te zijn gegaan. Handmatig is er toen alsnog een proefperiode bij gezet. De nieuwe Instant Ink cartridges heb ik ontvangen, maar ze zijn nog niet geïnstalleerd, want de originele cartridges zij nog niet leeg. Vervangen was pas nodig als de originele cartridges op zijn. Met het Instant Ink concept heb ik daarom zelf nog geen ervaring, daarvoor zou ik de printer nog langer moeten gebruiken. Het dashboard van het gebruik ziet er in ieder geval veelbelovend uit.

Straks nooit meer zonder inkt zitten, een heerlijk vooruitzicht!

Pluspunten

• Compact
  • Compleet
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Printen kan wat sneller

tpit 04-10-2020

Goeie printer

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Super fijne printer die doet wat er staat. De printer is fijn en makkelijk in gebruik doordat die makkelijk verplaatsbaar is en goed op de wifi werkt. Met instant ink betaal je maandelijks voor aantal pagina's en hoef je niet in de gaten te houden of het inkt bijna op is want dat doet de printer voor je.

rdh1985 02-10-2020
  • Product gekregen

Na een moeizame start een fijn apparaat

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Afgelopen vrijdag heb ik de printer ontvangen en gisteren heb ik de tijd genomen om hem te installeren. Gelukkig had ik genoeg tijd, want de installatie viel niet mee...
De printer zat keurig verpakt met bovenin de inkt, stroomkabel en beknopte handleiding. Nadat ik de app had gedownload op mijn iPhone bleef hij steeds hangen op het feit dat hij geen wifi netwerk kon vinden. Via mijn iPad had ik hetzelfde probleem en kreeg ik zelf in het begin de melding dat ik te ver bij de printer vandaan zat voor een bluetooth verbinding en dat terwijl ik er nog geen meter vanaf zat... Uiteindelijk is het via de Windows laptop wel gelukt hem te koppelen aan mijn netwerk en account. In eerste instantie bleef het installatie programma ruim 20 min bij 1 stap hangen, maar uiteindelijk na een 2e poging lukt het wel. Tot zover de moeizame start. In gebruik Inmiddels heb ik er een paar printjes mee gemaakt en heb ik ook het scannen geprobeerd. Wat heel fijn is aan dit model is dat je de te scannen papieren aan de bovenkant kunt invoeren en zo ook achter elkaar meerdere pagina's kunt scannen. De app heeft ook handige functionaliteiten zoals "Smart Taks". Hiermee kun je vooraf een bepaalde actie opslaan. Zo heb ik ingesteld dat ik met 1 commando een scan laat maken die vervolgens gelijk wordt geüpload naar mijn OneDrive. Super handig voor het bijhouden van een digitale administratie. Over de print kwaliteit ben ik nog niet enorm enthousiast, maar wellicht kan ik hier met instellingen nog wat verbetering in aanbrengen. Nu was vooral de tekst die ik uitprint net heel scherp.
Bij de installatie en registratie werd Instant Ink duidelijk uitgelegd en inmiddels heb ik mijn 1e pakketje ontvangen, zag er netjes uit maar nog niet nodig gehad.

Pluspunten

• scannen van meerdere pagina's
  • Instant Ink

Minpunten

• Installatie

Anne 30-09-2020

HP Instant Ink, wat een oplossing!

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

We zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst; de HP Deskjet Plus 4120. Het is een lichtgewicht all-in-one printer met veel mogelijkheden; printen, scannen, kopieren en zelfs faxen. Al zal ik van de faxfunctie anno 2020 waarschijnlijk geen gebruik maken.

De HP Smart App was snel gevonden. De installatie daarvan was nogal een uitdaging, maar uiteindelijk is het wel gelukt. Op onze desktop computer verdween het Bluetooth logo en werd Bluetooth uitgeschakeld, vermoedelijk door de installatie van de HP Smart App. Maar ook dat is inmiddels weer opgelost.

Het is even wennen aan een printer zonder printerkabel maar hierdoor heb je wel alle vrijheid om de printer neer te zetten op een plek naar keuze, zelfs wat verder bij de computer vandaan. We zijn heel tevreden over de kwaliteit van de printjes en kopietjes. Ook het scannen gebeurt in hoge resolutie, heel simpel via de HP Smart App. Het is wel een uitdaging om de documenten recht gescand en gekopieerd te krijgen. Vaak staan ze net een beetje (5%) scheef.

HP Instant Ink is geweldig! Na het aanmelden heb je er eigenlijk geen omkijken meer naar. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat de printer verbonden blijft. HP Instant Ink doet de rest. De eerste zending met cartridges is al aangekomen. Inclusief handige plastic lekvrije envelop om de lege cartridges terug te sturen naar HP Planet Partners. Zij zorgen voor een verantwoorde recycling. Deze service (recycling plus verzending) is inbegrepen bij de prijs van HP Instant Ink. Mijn enige voetnoot is dat de cartridges helemaal naar Frankrijk verstuurd moeten worden, waardoor de carbon footprint wordt verhoogd.

Via het dashboard in mijn HP account kan ik heel handig allerlei gegevens inzien zoals hoeveel pagina's ik heb geprint en wat de eventuele extra kosten zijn. Ook Print, Play & Learn (via de HP Smart App) is superhandig want hier vind je talloze gratis printables voor alle leeftijden. Zoals puzzels, kleurplaten, leesmateriaal, spelletjes, noem maar op.

Pluspunten

• vanwege wifi geen printerkabel nodig
  • compacte all-in-one printer
  • nooit meer zonder inkt
  • meer inhoud HP Instant Ink dan normale cartridges

Minpunten

• netjes recht scannen is een uitdaging
  • lege cartridges helemaal naar Frankrijk sturen
  • faxfunctie lijkt mij overbodig anno 2020

Danielle 30-09-2020

Goede thuisprinter

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

De installatie van de printer duurde even, want hij liep een keer vast en daarna lukte het gewoon. Heb meteen een printje gemaakt en aangemeld voor de Instant Inkt. De inkt wordt sneller geleverd dan ze eerst aangeven. De kwaliteit van de printjes zijn heel mooi! Ik zie geen kleurfoutjes en het contrast is erg goed. De printer heeft een mooi formaat voor de functies die hij allemaal heeft. Zelf zou ik geen witte printer kiezen, maar dat doet niet af van de functionaliteit. Het printen zelf maakt geluid, maarja ik ben nog nooit een geluidloze printer tegen gekomen.

Pluspunten

• InstantInkr
  • Goede kwaliteit printjes

Minpunten

• Kleur printer

Dimara25 30-09-2020
  • Product gekregen

Fijne printer en met goede kwaliteit!

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Fijne printer, stil in geluid en de kwaliteit van de beelden die in print zijn goed. Gelukkig snel al via instant ink nieuwe cardridges gekregen waardoor ik voor mijn interieurstudie beelden kon blijven vinden.

Pluspunten

• Geruidloos
  • Goede printkwaliteit

Minpunten

• kort snoer

SD 29-09-2020

De printer zelf is gewoontjes. HP-instant-ink-amazing!

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Instellen is vervelend. Je moet dit verplicht met een app via je telefoon doen.
Vrij grote printer, doet wat het moet doen.
De inkt-oplossing - HP INK- is amazing! Printer herkent automatisch wanneer inkt op gaat en voordat de inkt op is, liggen de nieuwe cartridges op de mat. En ik betaal er niets voor!
Amazing!

Alexander 29-09-2020

Goede printer

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Deze mooie en compacte printer is een echte aanwinst!
Er zit een mooie handleiding bij die zelfs alle stickers aanwijst die erop geplakt zijn.

Verder is het een goede printer die tot nu toe maar 1 minpunt kent, echter is dat minpunt alleen "onhandig" en verder niet storend.
Als je namelijk iets op fotopapier wilt afdrukken moet je hiervoor inloggen via het ip adres van de printer, dit kan dus niet simpel in de app tijdens het instellen van de afdruk.

Waar ik ook erg blij mee ben, is het instant inkt.
Normaal zoek je je rot naar de goedkoopste prijs voor je inkt.
Moet je zuinig zijn bij je afdrukken om inkt te sparen.
Dat behoort nu tot verleden tijd, voor 5 euro per maand is dit alles opgelost.
Ik print in kleur wanneer ik dat nodig acht, in hoge kwaliteit en het kost mij maar 1 afdruk.

Zo gauw ik het reserve potje in de printer doe stuurt hp direct een nieuw potje op die ik dan binnen een aantal dagen in huis heb.
Harstikke fijn dus!

Pluspunten

• instant inkt
  • goede print kwaliteit
  • mooie printer

Minpunten

• papier instellingen

Mootje69 29-09-2020

Mooi compact

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Ik mocht deze printer testen, is mooi compact, installeren via de app is handig, alleen de verbinding was soms lastig. Instant ink is super handig nooit meer zonder inkt en krijg je vanzelf in huis wanneer de inkt bijna op is. De slimme printer houd dit zelf bij.

Pluspunten

• compact
  • instant ink

Minpunten

• verbinden met wifi is vaak lastig

Huisje_75 29-09-2020

Compacte printer

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

De HP Printer Deskjet 4120 kwam vandaag in een mega doos. Ik dacht nog, dat zal een beste printer zijn. Maar toen we de grote doos opende zagen wij een kleinere doos. De verpakking is prima, simpel maar goed! Zit stevig verpakt en is makkelijk te openen. Eenmaal de printer uit de doos, zag ik een printer welke mooi is vorm gegeven. Voor een all-in-one printer is het een kleine printer op het oog. Fijn dat het wel alles kan maar niet een giga apparaat is. In de doos zit een stekker en verder geen kabels. Scheelt weer! De cartridges plaats je gemakkelijk en dan gaat het beginnen. Ik downloadde de app op mijn iPhone en wilde de printer met mijn telefoon koppelen. Dit lukte mij maar niet... Na een aantal keer proberen gaf de printer aan dat hij papier wilde. Ik stopte er papier in en de printer begon zelf te printen. Uit de printer kwam een handleiding hoe ik de printer kon koppelen via een computer in de buurt. GEEN GRAP! De printer voelde het goed aan... Eenmaal via de computer geïnstalleerd, lukte het mij ook om mijn telefoon te koppelen. Dat ging nu snel en gemakkelijk. Ik opende de app en bekeek alle opties. Ik tikte op “print foto”, koos een foto en drukte op afdrukken. De printer had binnen enkele seconden een mooie print klaar liggen. Dat ging super snel. De printer maakt weinig tot geen geluid. Wat ik jammer vind is dat je via de app geen papier formaat kan kiezen. Verder een prima printer die ik nog even verder ga ontdekken. Eerste indruk is goed! In de app zitten meerdere opties, die allemaal doen wat je vraagt. Ook zitten er twee opties bij waarvan ik het nut niet zo 1.2.3. van in zie. Je wordt omgeleid naar een andere pagina of andere app. Had het liever in de app zelf gezien als extra functie. De app is gebruikt vriendelijk en is makkelijk te begrijpen. Echt een pluspunt!

Pluspunten

• Printer met een App
  • Snel

Minpunten

• Verbinden ging moeizaam

Martijn 29-09-2020

Mooie nette printer

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Nadat ik de printer binnen kreeg heb ik hem direct uitgepakt. Printer zit netjes verpakt, als vraag ik me af waarom hij geheel in een plastic seal zit. Het is niet altijd duidelijk waar plakbandjes zitten die je weg moet halen. In de handleiding staan er een paar aangegeven, maar er blijken er mee te zitten die je tijdens gebruik uiteindelijk tegen komt. Installeren moet via een app voor je telefoon. Downloaden gaat prima, maar de app kan vervolgens mijn printer niet vinden. Aantal keer geprobeerd, geen resultaat. Gelukkig kan het ook via mijn laptop. Tool is snel geinstalleerd en geeft vervolgens via duidelijk afbeeldingen aan wat er van mij verwacht wordt bij installatie. Via de installatie kun je ook vast een foto en document printen. Kwaliteit (op een gewoon A4 velletje) is prima te noemen. Foto is heel duidelijk. Ben erg benieuwd naar het resultaat op echt fotopapier! Na het printen van foto en document komt er automaitsch een printje om e.e.a. te kalibreren. Hiervan miste ik enige aankondiging. Op het printje zelf stond overigens netjes wat ik moest doen. De printer ondersteunt gelukkig ook Airprint, dus printen direct vanaf mijn iPhone gaat super goed en snel. Ook aangemeld voor HP Instant Ink. Inmiddels mijn eerste pakketje ontvangen. Wat me tegenviel is dat deze erg onaangekondigd binnen komt. Ik kreeg geen mail dat er iets naar me onderweg was en gelukkig was mijn vriendin thuis om het pakketje te ontvangen. Had fijn geweest als dit even werd aangekondigd. Verder wel fijn dat je zo nooit zonder inkt zit (wat me in het verleden nog wel eens gebeurde...)!

Pluspunten

• Airprint
  • Instant inkt

Minpunten

• Een cartridge voor drie kleuren

Trishie 28-09-2020

Printen was nog nooit zo gemakkelijk

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Inmiddels is deze printer een maand in gebruik en zijn wij meer dan tevreden.
Deze printer is compact en licht van gewicht.
Na installatie van de HP smart app, verloopt de installatie soepel en vlot. De instructies zijn duidelijk en goed te volgen. Door middel van wifi kan er vanaf elk device gemakkelijk geprint worden. Je schuift de verborgen papierladen open, zet het apparaat aan en printen was nog nooit zo gemakkelijk.
Schoolopdrachten in kleur, prints voor het werk alles gaat even gemakkelijk en snel. De kleur van de afdrukken zijn prima en voldoen prima. Het geluid van de printer is zacht en niet storend.

Super handig dat je niet naar de winkel hoeft om nieuwe cartridges te halen omdat hier door middel van het Instant Ink plan, ruim voordat de inkt op is, nieuwe voorraad wordt aangeleverd. Op basis van jouw printbehoefte, neem je jouw plan af en betaal je een bepaald bedrag per maand.

Pluspunten

• Compacte printer
  • Licht in gewicht
  • Gemakkelijk printen
  • Met wifi printen vanaf elk device
  • Nooit meer zonder inkt door het Instant Ink plan

Minpunten

• Calibreren duurt lang

Beau 28-09-2020

Easy instal

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Printer gekregen om te testen, en heel tevreden!~
De printer is handig in gebruik en zeker een snelle makkelijke intallatie.
Met de HP smart inkt app werkt alles heel soepel!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Snelle installatie

Minpunten

• Veel geluid

Tiha89 26-09-2020

Fijne printer

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Ik gebruik de printer nu ongeveer een maand en ik ben er tevreden over. Printjes voor je alle daagse zaken kan prima. Teveel printen raad ik niet aan, dan loop die vaker vast. Kwaliteit van de printjes zijn prima, echter fotos printen doe ik toch liever niet. Daarvoor wil ik dan ook betere kwaliteit. De instant ink is top! Aanmelden gaat gemakkelijk. Zodra je inkt bijna op is ontvang je automatisch je nieuwe inkt thuis. Je krijgt er ook een speciale zakje bij waarmee je de oude cartridges kunt terugsturen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Printen vanuit mobiel
  • Instant inkt

Minpunten

• loopt vast bij teveel achter elkaar printen

JohanH79 22-09-2020

Print goed en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Print zeer goed en snel.
De kwaliteit van de foto’s zijn erg goed.
Instant ink is ideaal, nooit meer lege cartridges als je moet printen!
Zeer eenvoudige installatie en printen via de app gaat ook heel makkelijk.
De feed van de scanner is heel handig als je snel een kopie wil maken van een a4tje.

Pluspunten

• Instant ink
  • Sheet feeder

Minpunten

• iets wat te groot

Miranda 22-09-2020

Top printer!

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Het installatieproces verliep niet vanaf elk apparaat heel soepel. In Android verliep de configuratie niet lekker, in IOS van Apple was het makkelijker. Het kalibreren duurde lang en als je wilt printen als de printer in ‘slaapstand’ staat lukt het vanuit Android niet. Dat zijn eigenlijk de enige negatieve punten. Foto’s komen er prachtig uit, tekstbestanden worden razendsnel geprint en de kleuren zijn prachtig! Je kunt bestanden mailen naar de printer, dus als voor school iets geprint moet worden dan stuurt onze zoon dit naar de printer en ligt het thuis voor hem klaar. We hebben ook een abonnement afgesloten voor instant ink van HP, echt fantastisch! Voor een klein bedrag per maand zit je nooit meer zonder inkt. Je hoeft zelf niets te bestellen, want als de inktjet bijna leeg is ontvang je automatisch een nieuwe thuis. Die service vinden we echt fantastisch! Qua printen is de HP super snel en maakt hij weinig geluid. In de app kun je exact zien hoeveel printjes er zijn gemaakt en wat de status van de cartridges. Alleen het kalibreren na het vervangen van een cartridge duurt erg lang. En met Android is verbinding blijven houden met de printer niet mogelijk. Elke keer moet de printer opnieuw worden toegevoegd. Met IOS is dat geen probleem.

Pluspunten

• Printer vanaf e-mail
  • Combinatie met cartridge abonnement

Minpunten

• Koppeling met Android loopt niet lekker

Dennis 20-09-2020

Lichte alles in 1 printer

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

De printer voelde bij het uitpakken ligt aan (vergeleken met mij oude printer).

Printer laat zich eenvoudig installeren via de Hp smart app op de telefoon. Je kan vrijwel alles via de telefoon bedienen.

Ik heb mij pas na paar dagen ingeschreven voor HP instant inkt en kreeg na 1 week, nieuwe inktpatronen voor als de huidige op zijn.

Printen en scannen gaat naar mijn gevoel lekker snel.

Voor mijn dochter moest ik paar foto's afdrukken voor haar school opdracht. De foto's zagen op gewoon papier al goed uit.

Pluspunten

• Printen via Wifi
  • Makkelijk te bedienen via de HP smart app
  • Goede print kwaliteit
  • Hp instant inkt

Minpunten

• Geen usb kabel meegeleverd
  • kleine schermpje

Maurice84 10-09-2020

Erg fijne zakelijke printer!

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Eerste indruk: Een mooie zakelijke printer om te zien en voelt stevig aan. Het uitpakken ging makkelijk en installeren ging eenvoudig met de HP Smart App i.c.m. Bluetooth. Er zit daarnaast een sheet feeder op, wat kopiëren en scannen makkelijker maakt. Echter is het jammer dat er geen papierlade aan de voorzijde is en er een minimaal display op zit, je dient alles via de HP Smart App of computer te doen. Een ander klein minpuntje is dat je diep in het apparaat moet gaan om de inkt te plaatsen wat bij andere modellen eenvoudiger kan. Afdrukken verloopt erg vlot en stil, het apparaat schudt niet. De afdrukkwaliteit is erg goed, de tekst is duidelijk en de kleuren zijn erg mooi. Ik heb daarna een scan gemaakt via de HP Smart App en ook dat verliep erg vlot en de scankwaliteit is erg mooi op 300dpi. De printer komt met HP Instant Ink wat een erg handige dienst is, zelfs als je sporadisch een afdruk maakt is het nog voordeliger dan losse inkt cartridges kopen. De registratie is eenvoudig en het eerste jaar mag je zelfs gratis afdrukken! Het HP Instant Ink web dashboard geeft een duidelijk overzicht hoeveel je afgedrukt hebt en wanneer de eerstvolgende inkt pakket komt waardoor je nooit zonder inkt bent. Conclusie: Een hele fijne compacte zakelijke all-in-one printer die vlot en stil zijn taken doet en met de HP Instant Ink ook nog vriendelijk is voor je portemonnee.

Pluspunten

• Eenvoudig in te stellen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Inkt moet diep in het apparaat geplaatst worden
  • Display is erg minimaal

Stukato 09-09-2020

Moderne multifunctional met slimme bediening

Eerste indruk
Wat direct opvalt bij het openen van de doos is de compactheid en het moderne uiterlijk van de printer.

Installatie
Eenmaal uit de doos wordt ik eenvoudig door de installatieprocedure begeleid middels het bijgevoegde 3-stappenplan. Simpelweg houdt dit in: haal alle tape van de printer, stop de stekker in het stopcontact en installeer de bijbehorende app (op telefoon of PC). Ik werd hier eenvoudig door de rest van het installatieproces begeleid, maar heb wel even moeite gehad om de printer met het wifinetwerk verbinding te laten maken. Hiervoor heb ik even hulp gezocht via het internet en daarmee kwam ik verder. De rest van de installatie sprak voor zich.

In gebruik
Middels de app, zowel voor Windows als voor Android, is het eenvoudig om documenten te scannen, kopiëren en te printen. Het ideale aan deze multifunctional is de documentfeeder, waardoor ook grote hoeveelheden aan documenten eenvoudig gescand kunnen worden. Het printen gaat snel genoeg en met goede kwaliteit. Datzelfde geldt in eerste ervaring ook voor het scannen van documenten. De app maakt het mogelijk om zogenoemde ‘smart tasks’ aan te maken, waardoor terugkerende handelingen eenvoudig ‘geprogrammeerd’ kunnen worden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het scannen van een document en automatisch in een bepaalde map plaatsen.

Instant ink
Het aanmelden voor het instant ink programma was ook heel eenvoudig, al wist ik tot het einde van de aanmeldprocedure niet of ik de juiste route had gevolgd om de 3 maanden gratis proefperiode te ontvangen. Dit kon in mijn beleving wat gebruiksvriendelijker. Na het aanmelden kreeg ik al binnen een paar dagen te zien dat mijn eerste pakketje onderweg was. Vreemd genoeg kwam deze uiteindelijk ruim twee weken eerder binnen dan aangegeven in het dashboard van instant ink. Laatstgenoemde vind ik overigens wel een verrijking van de ervaring omdat ik daar zeer overzichtelijk kan zien wat mijn verbruik is en wanneer de volgende levering gepland staat.

Pluspunten

• HP Smart App
  • Instant ink

Minpunten

• Geen goede fotoprints

Stephanie77 07-09-2020

Praktische veelzijdige printer

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120

Ik mag deze printer testen en ik kom tot de conclusie dat het een veelzijdige printer is. Compleet met instant inkt functie. Zo kom je nooit zonder inkt te zitten en voor nu met het thuiswerken super handig. Installatie was heel goed te doen jammer alleen dat de verbinding met wifi wat instabiel blijkt te zijn. Tekst printen prima, foto's wat minder. Geluid prima.
De hp smart app is makkelijk te bedienen, leuke extra functies zoals bijv knutsels/spelletjes/oefeningen om uit te printen voor kinderen .

Pluspunten

• Instant inkt
  • de hp smart app
  • Veelzijdig

Minpunten

• best wel groot
  • wifi verbinding instabiel

willy87 27-08-2020

perfecte printer

HP DeskJet 4120 All-in-One Printer

Een goede printer voor algemeen gebruik
Jammer dat er geen kabel bij geleverd is en opwarm tijd is wel wat aan de lange kant. op de wifi hapert de printer soms een wifi versterker er tussen en het wil prima.

Print cartridge zijn erg klein en zo leeg ze mogen wel wat groter maar via Instant Ink krijg je zo weer nieuwe thuis gestuurd
Dus Kort om printen,Scannen, faxen en met de instant ink is dit een perfecte printer voor uw huis houden.

Pluspunten

• snelle levering via instant ink

Minpunten

• geen kabel
  • soms valt de wifi weg