De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HP DeskJet 2720 All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Printen, kopiëren, scannen, Draadloos; Geschikt voor HP Instant Ink; Printen vanaf een telefoon of tablet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Piet 22-10-2022
Leek zo'n mooi concept, een printer met inkt abonnement. Normaal print ik een paar pagina's per maand. Echter daar deze printer alleen via een geprint rapport communiceert vlieg ik meteen al uit mijn bundel. Ergerlijk is het dan dat een print niet klopt (langs de marges verdwijnt tekst) en je na alle print opties met 10 niet kloppende afdrukken zit. Zo wel mijn Chromebook als mijn Windows 8 bakken er niks van.
Het enige dat werkt, export naar pdf, mailen naar mijn Android en vandaar af printen. Mis daar schaling om een afdruk iets te vergroten of verkleinen. Alle print instelling moet je elke keer opnieuw instellen. HP app is iedere keer mijn account kwijt. Weggegooid geld.

Pluspunten

• InstantInk
  • Goedkoop

Minpunten

• Niet geschikt voor Chromebook
  • Niet geschikt voor Windows 8
  • Gebruikt te veel papier voor info
  • Geen schalen van afdruk mogelijk
  • Afdruk wijkt af

NietTevredenKlant 02-02-2022
Slechtste printer ooit!
Als je van EasyJet houd zit je hier goed, elke print opdracht krijg je reclame in je gezicht gedrukt rond hun inkt service en andere onzin. Gebruikt standaard de kleur voor een simpele zwart-wit print (zodat je snel weer nieuwe patronen gaat kopen). Daarnaast wil hij de helft van de tijd niet verbinden met je pc/laptop en moet je via de HP app printen (moet je ook nog eens een account voor aanmaken om te mogen printen). Als je je leven nog zuurder wil maken zeker kopen, maar wees slim en loop er met een boog omheen. Scheelt levensjaren.

Minpunten

• reclame voor elke print job
  • account voor printen
  • automatisch kleur ipv zwart-wit print
  • niet te verbinden

Jules 14-02-2021
Installatie printer ging prima. Daarna begon de ellende. Print meestal niet, soms komt er een printje uit. Soms zelfs pas na uren.
Vaak met HP helpdesk gesproken. Daar ben ik trouwens wel positief over. Bellen ook terug en komen met ideeen. Echter, helaas, zonder resultaat.
Wil zsm van deze printer af

Pluspunten

• Eenvoudige installatie

Minpunten

• Print niet

nautaj 26-10-2020
HP heeft in de afgelopen week de beveiligingscertificaten op Apple Macs ongeldig laten verklaren ("unintentionally") waardoor wereldwijd de meeste HP printers en scanner niet meer werken. Met de airprint generic driver kan er nog wel geprint worden op bepaalde modellen maar de scanner werkt niet, geeft zelfs een soort virusmelding. Ik check elke dag op de fora maar zie geen oplossing in zicht (zou makkelijk moeten zijn zou je zeggen). Vorig jaar ook al een nog prima werkende Canon 3 in 1 naar de schroothoop kunnen brengen omdat Canon de software niet meer bij wenste te houden. Wanneer komt er eens een einde aan deze absoluut walgelijke verspilling.

Jokespijkenisse 10-10-2020
Het is een fijne printer; snel en makkelijk in gebruik. Ook te gebruiken via je mobiel.
Wel heb je een goede WiFi verbinding, dat maakt het dat er soms maar een gedeelte wordt uitgeprint.

Pluspunten

• Snel
  • Ook via mobiel te gebruiken

Minpunten

• Stabiele WiFi verbinding nodig

Bas 1904 05-10-2020
In middels heb ik deze printer bijna twee maanden mogen testen. Ik was op zoek naar een eenvoudige printer en daarom ook deze gekozen. De printer is geïnstalleerd in echt maar een paar minuten zo eenvoudig gaat het. Print kwaliteit is echt goed snelheid wat minder maar dat wist ik al bij mijn keuze voor deze printer. Ook kreeg ik er twee maanden instantinkt bij kado maar daar ga ik niet mee verder. Ik print normaal veel te weinig en laatst moest ik erg veelprinten 600 paginas dan reizen de kosten de pan uit dus ben ik uitgeweken naar de zaak om deze te printen. Precies de rede waarom ik niet voor deze service kies. Ook heb ik regelmatig verbinding problemen ondervonden met de printer waardoor je een print moet uitstellen of opnieuw moet aanbieden niet erg handig. Maar verder een prima printer voor huis gebruik.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Snel geinstaleerd

Minpunten

• Verbinding met smartphone
  • Moeilijk problemen oplossen

MissBiebs 02-10-2020
Een mooie printer, mooi strak design. Hij print goed, ook foto's heel gemakkelijk en snel. Het klepje aan de achterkant bij de papierinvoer vind ik wat onstabiel. En dat er aan de voorkant onder, waar het papier uitkomt, geen totale afsluiting is vind ik erg jammer. Het is nu enorm gevoelig voor stof en haren. Gezien wij katten hebben, had ik dat liever afgesloten gezien. Verder vind ik het een ideale printer, makkelijk te bedienen, eenvoudige app die erbij te gebruiken is. Inkt is er zeer eenvoudig in te zetten, dat heb ik bij andere printers wel ingewikkelder gehad. Alleen voordat hij dan weer print wat hij moet printen, gaat er wel 45minuten overheen. Dat kan wel sneller. Aandachtpuntje dus. Want eerste pagina print hij ook maar voor de helft. Ook de scanner al uitgeprobeerd, ook zeer eenvoudig. De levering van inkt is zo heerlijk, totaal geen omkijken na. Wat een geweldige combi zo. Mooi apparaat en automatische inkt leveren. Wat willen we nou nog meer in deze hectische tijd.

Sophie 30-09-2020
Ik vind het een super printer. Makkelijk te installeren en in het netwerk te hangen. De inkt cartridges worden nagestuurd met de handige Instant Ink service. Zo zit je nooit zonder inkt. De print resultaten zijn goed, zowel foto’s als reguliere documenten. Ik ben blij met deze printer!

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Goede kwaliteit
  • Instant ink service

Ck 29-09-2020
De printer bevalt goed, installatie was snel en niet zo ingewikkeld. Het printen gaat ook goed alleen foto's wat minder snel maar de kwaliteit is wel helemaal goed. Kwa grote valt de printer niet heel groot. Instant print bevalt ook goed extra cartridges al ontvangen, alleen aanmelden hiervoor was wel wat onhandig omdat wij in eerste instantie geen Wi-Fi wilden instellen op de printer en dat is wel nodig hiervoor. Voor de rest is het een mooie goede printer voor normaal printgebruik thuis. Wij zijn tevreden

Pluspunten

• Print mooi

Minpunten

• Foto's wat te lanzaam

Bobby20 29-09-2020
Ik mocht de printer een aantal weken testen, dat leek me best tof aangezien ik thuis werk. Ik had HP instant ink geinstalleerd, erg handig. Je krijgt de inkt dan gewoon automatisch thuis gestuurd. Alleen kapte de printer er na een paar velletjes al mee, ik kreeg hem niet meer aan de praat. Voor mij dus geen HP meer.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• snel stuk

Nikita86 29-09-2020
Een echte aanraderik heb deze printer nu een tijdje in huis en ben er super tevreden over. Printer aansluiten werkt heel makkelijk. Via de hp smart app word je er zo doorheen geholpen. Hooguit 10min bezig geweest. De printer maakt weinig geluid tijdens het printen. Kwa snelheid is ie top alleen met foto's gaat het iets langzamer maar dat is voor ons geen probleem. Instant ink werkt ook ideaal doordat de printer contact heeft met de wifi krijgen wij inkt opgestuurd mocht deze bijna op zijn. Erg handig dus want zo kom je nooit zonder te zitten. Het pakketje hiervan past door de brievenbus dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Kwa uiterlijk ben ik ook erg tevreden over de printer hij is mooi compact. Als ik dan toch een minpuntje moet benoemen is het dat als je de printer even niet gebruikt hij op een soort spaarstand springt waardoor als je wil gaan printen het langer duurt voordat je weer contact hebt. (Ik moet hierdoor de stekker er even uithalen en dan werkt ie weer maar er zal vast ook een andere optie zijn)

Pluspunten

• Werkt prima
  • Fijne app met instructies
  • instant inkt werkt fijn.

Minpunten

• printen moet altijd aan staan

Badeend43 27-09-2020
Bij het uitpakken van de printen viel me op hoe compact de printer is. Door gebruik van de HP Smart App was de installatie zo gepiept! Super handig om via mijn telefoon documten en foto's te kunnen afdrukken. Het afdrukken verloopt ook soepel en vrij rap, ideaal! De printer maakt weinig geluid. Foto's worden mooi afgedrukt, mooie kleuren. Ik heb me aangemeld voor de Instant Ink, ben benieuwd hoe dit gaat bevallen. Ik wil graag weten hoe het zit als ik de Instant Ink wil stopzetten, maar vond dit niet heel duidelijk terug te vinden in de voorwaarden. Inmiddels het pakketje met nieuwe Instant Ink ontvangen, dit was binnen enkele dagen in huis. Handig dat je in de app kunt zien hoeveel je geprint hebt, en nog kan printen voordat er eventueel extra kosten bij komen. Tot nu toe bevalt de printer uitstekend! Het scannen van bestanden gaat heel snel en handig dat documenten direct op je telefoon staan.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • HP Smart App is handig

Nootjes 22-09-2020
De printer ziet er netjes uit, design is strak! Hij weegt weinig en is niet groot waardoor hij prima op een bureau past. De printjes die er uit komen zijn netjes, kleuren zijn goed.
Wat ik jammer vind, is dat de invoerlade papier rechtop zet. Hierdoor kan het papier niet alleen wat verbuigen, maar het staat ook heel rommelig. Ik had een lade of een platte invoer prettiger gevonden! De toners plaatsen gaat gemakkelijk en de display spreekt voor zich.

Dan is er nog het instellen.. De printer werkt alleen met een 2,4Ghz verbinding. De eerste installatie met behulp van de HP Smart App lijkt in eerste instantie simpel.. Maar helaas, het ging allemaal niet vanzelf. Ik ben echt aan rommelen geweest om de printer op het netwerk te krijgen. Nadat dit eindelijk gelukt was, wilde ik de printer aanmelden voor HP Instant Ink. Wat een drama was dit. De installatie via de app geeft aan dat je op 2 knoppen op de printer moet drukken, dan komt er een document uit waar een code op staat die je kunt invullen om Instant te activeren. Ik kon de knoppen indrukken wat ik wilde, maar er komen geen documenten uit te printer! Irritant! Ik heb de printer meerdere keren vanaf fabrieksinstellingen geconfigureerd en na een heeeeeeele hoop pogingen is dit eindelijk gelukt, al zou ik nu niet kunnen vertellen hoe precies.. het was zo onoverzichtelijk!
HP Instant Ink is dan wel weer ideaal, zodra het eenmaal werkt. De kosten zijn goed te doen, en het is fjn dat je niet meer kunt vergeten om inkt te halen, en ook dat het gewoon thuis komt en je niet de deur uit hoeft.

Al met al vind ik het een prima printer, die ik bij voorkeur gewoon lekker met een kabel gebruik.

Pluspunten

• Instant Ink
  • Afdrukken zijn netjes

Minpunten

• Configureren

Joycewp 20-09-2020
Het installeren van de printer ging makkelijk en snel. Fijn dat dit via een app gaat en draadloos kan printen. Geen kabels nodig naar de computer, ook via m’n telefoon en iPad gaat het printen snel en makkelijk. Een feestje om te kunnen printen op deze manier. Het feit dat hp in de gaten houd wanneer de inkt op is, Vind ik erg prettig. Print kwaliteit is erg mooi. Weinig geluid en printen gaat relatief snel. Op het juiste moment de navulling inkt ontvangen. Erg blij met printer en bestelsysteem.

Pluspunten

• Neemt weinig ruimte in
  • Mooie kwaliteit
  • Fijn bestelsysteem

Minpunten

• Klep is niet heel stevig

Marijke09 19-09-2020
De installatie van de printer was erg eenvoudig, je werd goed door de stappen geholpen. Het printen gaat prima, minpunt vind ik wel de manier van papierinvoer. Dit gaat middels een gleuf achterin de printer. Het papier blijft omhoog staan, waardoor er naar verloop van tijd een knik in komt en over de printer heen gaat hangen. De automatische doorvoer loopt dan vast. Ondertussen ook de eerste post ontvangen met nieuw inkt. Dat was wel handig ,want ik vond de inkt die bijgeleverd was vrij snel leeg (zekere minder dan 50 printjes). Snelheid en geluid van de printer vind ik prima! Kwaliteit van printjes is ook prima. De printer is prima qua formaat en ziet er stijlvol uit. Je kunt het inktniveau vrij eenvoudig bekijken en het vervangen van de cartridges is ook vrij eenvoudig. Super makkelijk dat je de inkt per post thuisgestuurd krijgt. En de retourenvelop voor de gebruikte cartridges is natuurlijk ideaal. De knopjes die op het display staan van de printer vind ik niet allemaal in 1 oogopslag duidelijk, maar als je even zoekt op internet kom je een heel eind. Als ik de HP ink app open zie ik duidelijk staan hoeveel pagina's ik geprint heb en hoeveel extra pagina's kosten.

• inktservice

Minpunten

• Papierinvoer

Buffelien 15-09-2020
Voor het eerst een draadloze verbinding met de printer wat een genot is dat, zonder geklooi met kabels je papieren uitdraaien en inscannen van documenten is ook een stuk makkelijker.

De installatie heb ik in eerste instantie via mijn computer gedaan. De kwaliteit van de prints is super!!! De printer is gelukkig niet groot en een mooi design, staat niet in de weg dus. Na aanmelding voor de catridges deze gisteren al eerste cartdridges ontvangen, ideaal dat ik daar niet meer over na hoef te denken. De eerste instant ink bestelling verliep zonder problemen.

Pluspunten

• mooi formaat printer
  • nette uitdraai van documenten

Noreen 14-09-2020
Vandaag heb ik mijn HP DeskJet 2700 uitgepakt en geïnstalleerd. Ik vind het een mooi en strak apparaat en niet lomp groot wat erg fijn is. Voor het installeren van de cartridges moest ik even kijken hoe dat werkt, want dat is niet echt uitgelegd in de papieren die erbij zitten. Maar uiteindelijk is dat gelukt. Het installeren heb ik eerst via de smartphone gedaan. Ik had de app gedownload en als je de printer aanzet herkent de app hem meteen en dan kun je eigenlijk heel makkelijk het installatieproces doorlopen en je eerste testpagina afdrukken. Het duurde even voordat de print op gang kwam en heel stil is de printer ook niet, maar dat vind ik geen bezwaar. Het papier rolt er strak doorheen en ik vind de printkwaliteit er erg goed uit zien. Gewoon een strakke print zonder vegen, zoals het moet zijn. Ik heb de printer daarna via de computer geïnstalleerd. Ook dat gaat heel simpel via de website en de applicatie stond er direct op. Via de computer heb ik een scan van het garantiebewijs gemaakt en deze direct opgeslagen op de computer. Ook dat gaat snel en makkelijk en de scankwaliteit is erg goed. Ik heb me aangemeld voor HP instant ink. De eerste twee maanden zijn gratis en binnen 10dagen krijg ik nog een welkomstpakket. Dus daar ga ik op wachten. Update nav ontvangt welkomstpakket. Vanuit HP heb ik heel snel een verzendbevestiging ontvangen dat het welkomstpakket onderweg is. Binnen een paar dagen had ik het al in huis. Echt heel snel en netjes. Er wordt aangegeven dat de starterskit eerst opgemaakt moet worden en dat je daarna deze nieuwe kunt gaan gebruiken. Inmiddels heb ik ook diverse keren al geprint. Ik merk wel dat de connectie tussen mijn computer en telefoon niet heel stabiel is. Regelmatig wordt de printer niet gevonden ook al staat ie aan. Tot nu toe heb ik het opgelost door de stekker te trekken en er weer opnieuw in te steken. Maar dan print ie vaak mijn geannuleerde printopdrachten alsnog. Zonde van de inkt en papier. Dit valt me vooralsnog wat tegen. Maar als de connectie er dan is, dan werkt het weer prima!

Pluspunten

• Wifi-connectie
  • instaprint

Minpunten

• print wat traag
  • luidruchtig

Heleenkroesbergen 09-09-2020
Fijne printer
De printer heb ik opgehaald en na hem uitgepakt te hebben kon mijn onderzoek beginnen. De printer ziet er mooi uit, niet overdreven groot, en netjes afgewerkt. Direct de cartridges geplaatst en de HP Smart app geïnstalleerd. Door de aanwijzingen in de app te volgen, kun je hem verbinden met je wi-fi. Dit verliep heel soepel. Daarna moest ik een HP account aanmaken. Daar kreeg ik de melding: fout opgetreden, de connectie is verbroken wegens inactiviteit of the server is niet in staat om te reageren. Nog een keer geprobeerd en de tweede poging lukte wel. Helaas was ik daardoor wel de aanwijzingen in de app kwijt en moest ik zelf even uitzoeken waar ik de HP instant ink proefperiode moest aanvragen. Je hebt 300 gratis pagina's per maand in de proefperiode. Kom je hier overheen dan moet je extra betalen. Inkt, bezorging en recycling zijn binnen je keuzemogelijkheid in begrepen. Je moet je creditcardgegevens, je PayPal gegevens (persoonlijke rekening) invoeren of een Sepa machtiging doen (automatische incasso) om de proefperiode te starten. Ik kreeg dezelfde dag nog een bevestigingsmail (26/8) en de dag erna een mail dat mijn bestelling geleverd zal worden. Al met al ben ik tevreden over de installatie die in totaal ongeveer 20 minuten duurde. Ik heb de printer natuurlijk direct ook uitgeprobeerd. De kwaliteit van de printjes is erg goed. De inkt is mooi droog, dus je veegt het niet uit. Ook zijn de kleuren erg mooi. Al met al zeer tevreden over de HP 2720! Binnen enkele dagen heb ik het pakket van Instant Inkt ontvangen. Het bevat twee cartridges (zwart en tricolor), een zakje om de lege cartridges te retourneren en een welkomstfolder. Je kunt de cartridges pas plaatsen als je huidige cartridges helemaal leeg zijn. Dat zorgt voor minder zendingen en minder afval. Je printer moet altijd verbonden moet blijven met internet, dan weten ze namelijk wanneer er nieuwe cartridges opgestuurd moeten worden. ik ben benieuwd of het ook voldoende is als je de printer alleen aanzet (en dus met wifi verbind) wanneer je iets uitprint. De lege cartridges mogen in de portvrije envelop opgestuurd worden. Het dashboard van Instant Inkt is gemakkelijk te raadplegen. Alle informatie staat overzichtelijk bij elkaar en wat vooral belangrijk is, is dat je duidelijk kan zien hoeveel printjes je hebt afgedrukt en hoeveel er nog binnen je abonnement afgedrukt mogen worden

Pluspunten

• Snel
  • Compact formaat

Martijn 08-09-2020
Een prettige recht toe recht aan printer. Heeft een plaats in het eigen netwerk Dat is ook een voorwaarde als je de HP instant Inkt gebruikt. Maakt niet veel lawaai en is best snel.
Heb je een eigen netwerk met een serieuze beveiliging dan is de installatie wel een uitdaging. Maar wel mogelijk.

Pluspunten

• Strak design
  • Geluidsarm

Minpunten

• Klep is wat fragiel

Joyce 07-09-2020
Het product is geweldig
super makkelijk in gebruik is ook nog mooi design perfecte qualiteit en natuurlijk de inktservice echt wauw en natuurlijk de vele extra's en het handige gebruik

Pluspunten

• Inktservice
  • Wifi

Minpunten

• Beetje brommen maar ook dit is intestellen

Bloemetjes gordijn 07-09-2020
Het is een erg fijne printer. Hij print snel en maakt weinig geluid.
De printer is licht van gewicht en past prima op elk bureau. Via iPhone kun je zonder gedoe en apps prima printen.
We printen niet veel, dus als we m dan nodig hebben is het wel fijn dat hij het direct doet. En dat doet hij.

Pluspunten

• snel
  • lichtgewicht
  • Compact

Minpunten

• App werkt niet altijd naar behoren

Ralf Jansen 07-09-2020
De HP2720 is een mooie printer die snel en makkelijk is in te stellen via de hp-app. Zodra je alle stappen hebt doorlopen rollen de eerste prints uit het apparaat. Gedurende het installatie proces kun je meteen een abonnement afsluiten op instant ink. Hiermee krijg je net voordat je inkt op is nieuwe cartridges thuisgestuurd en zit je dus nooit zonder inkt. De print kwaliteit van de printer is prima voor tekst en afbeeldingen. Het printen van foto's op fotopapier is niet helemaal aan deze printer besteed. Afdrukken worden wat vlekkerig en niet helemaal scherp. Verder fijne printer, redelijk snel en lekker stil.

Pluspunten

• Mooi wit valt dus minder op in de woonkamer
  • Snel en stil

Minpunten

• Fotokwaliteit