Canon PIXMA MX925

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MX925 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

r*********@h********** 28-11-2021

Slecht product

Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Het opstarten duurt erg lang. Ik gebruik de printer voor mijn hobby. Foto's zet ik op een dvd, de mooiste foto komt op het schijfje en ik maak een mooie cover. Nu geeft de printer een foutmelding aan,B200 en doet niets meer.

Anita 18-09-2018

Zwaar, groot en slechte printer/scanner.

Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

De zwaarte en omvang van het product doen vermoeden dat het om een degelijke printer gaat.
Helaas heb ik de afgelopen twee jaar veel gemopperd. Het is lastig een goede scan te maken omdat deze niet altijd duidelijk is en omdat deze niet recht op het scherm terecht komt. Je kunt maar moet ook het nodige instellen om een goeie scan te kunnen maken. Ik vond dit vervelend.
Helaas stonden de letters van een tekst na een paar maanden al schots en scheef zodat je geen goede afdruk kreeg van een document. Ik heb de canon opgestuurd en terug gekregen met de opmerking dat er geen mankementen geconstateerd waren. Ik moest wel de originele cartridges gebruiken voor een goede print. Ik heb dure cartridges aangeschaft maar dit heeft niet mogen baten. Helaas was de garantie toen al voorbij.
De printer kan dubbelzijdig, wat deze goed doet, heeft een automatisch uitklapbaar blad waar de documenten op komen te liggen, mooi scherm.

Pluspunten

• degelijkheid van het apparaat
  • technisch vernuft
  • prima foto's printen
  • mobiel printen

Minpunten

• scankwaliteit
  • printkwaliteit tekstdocumenten

Helena 23-01-2018

Forse printer die slecht functioneert

Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Aanvankelijk lijkt het heel wat maar al snel print hij de letters scheef waardoor je geen strak document krijgt. Ik heb de printer opgestuurd binnen de garantietermijn en mij werd gezegd (na twee weken de printer kwijt te zijn geweest) dat het tijdens onderzoek wel goed printte en dat het ligt aan de gebruikte cartridges. Merkwaardige conclusie. De scanner heeft het vanaf het begin niet goed gedaan, enorm gepuzzel hoe je de beste kwaliteit krijgt. Vaak lastig te lezen scans. Thans scant hij wazig alsof het zijn bril niet op heeft ;-) . Zoals het een canon betaamt duurt het lang voordat hij opgestart is. Een andere vervelende bijkomstigheid is dat het voor mij niet goed duidelijk is geworden hoe ik een jpg of ander fotobestand via de reguliere weg kan printen ipv via de foto-lade. Ik vind het eigenlijk zonde om m weg te doen vanwege het aantal cartridges dat ik heb aangeschaft, maar het liefst had ik deze printer niet gehad.

Pluspunten

• wifi verbinding

Minpunten

• printkwaliteit
  • scankwaliteit
  • fotoprinten op A4

gerritfavian 13-01-2018

mooi met vele mogelijkheden, wel snel defect.

Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

gekocht 04-11-2017, nu 12-01-'18 en nog met de eerste cardridges erin kreeg ik storing 6000. ding doet niks meer. gebeld met de klantenservice canon, papier of rol loopt niet door of zit klem. Nou, er zit/zat niks klem,, breng m terug naar de mediamarkt. Ik vond m verder wel zijn werk doen,, duurde wel ff eer ie begon maar betrouwbaar,, bij ons niet echt.

Pluspunten

• veel mogelijk; zou alles kunnen doen.
  • prijs

Minpunten

• opstarten duur minimaal 3 minuten.
  • geen scherpe foto's

Obediah 21-08-2017

Printkop begeven

Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Deze printer had ik gekocht in 2013 en ik heb hem in totaal 4 jaar in bezit gehad tot op een dag in augustus 2017 de printer de inktpatronen niet herkende en daarna de printkop niet herkende.

Ik had de klantenservice gebeld en die gaf aan dat de printkop het had begeven en net zo goed een nieuwe printer kan kopen omdat repareren veel duurder is.

Het is problematisch dat de nieuwe generatie printers hun print chips in de printkop verwerken in plaats van de inktpatronen.

Geen wonder dat printers niet zolang meegaan maximaal 3-4 jaar als je geluk hebt 5 jaar.
Het is alsof ze de printer chips instellen om het na een bepaalde periode te begeven.

Dit geld voor alle printer merken.

Iemand moet hierna kijken

Pluspunten

• Redelijke adruk resolutie
  • Uitmuntende scan resolutie

Minpunten

• Printer is te groot
  • Gebruiksduur is te kort

René 01-06-2017

Goede kwaliteit, maar erg veel met zichzelf bezig

Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Heb printer nu zo'n 2 jaar. Had hiervoor een HP Officejet 7310, maar besloot over te stappen op Canon met dit model omdat deze printer wat compacter is en goede reviews kreeg. De kwaliteit is inderdaad goed, maar wat kan het soms lang duren om een simpele pagina afgedrukt te krijgen!! Even snel een printje maken is er dan niet bij, want dan gaat het ding een soort zelftest doen en koppen reinigen of zoiets en dan kan het rustig een twee minuten duren voordat ie begint aan de 1e pagina. Mijn vorige printer, de HP, was heel wat vlotter, dus dit was een eenmalig uitstapje! Oh ja, nog een ergernisje; ook al druk je alleen in zwartwit af, alle kleurenpatronen moeten voldoende gevuld zijn, anders doet het ding het niet!

Pluspunten

• Printkwaliteit
  • Vormgeving

Minpunten

• Wachttijd voor het afdrukken begint
  • Alle inktpatronen moeten voldoende inkt bevatten

Corry 15-07-2016

canon printer

Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

erg zuinig print dubbel zijdig en is mooi van kleur en doe ook kopie,s dubbel zijdig printen
dus er voordelig in gebruik net zo goed als mijn vorige canon printer

Lindylinn 03-05-2016

Waardeloze printer

Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Dit is echt een enorm slecht produkt. Ik ben nu al twintig minuten bezig om een print te krijgen en heb er nog niet een. Wifi snapt dat ding niet, meerdere pc's die willen printen ook niet. Rotding! zo'n spijt dat ik deze heb gekocht. Mijn keuze was op deze gevallen vanwege de voorgestelde afdrukkwaliteit, maar ook dat valt zwaar tegen. Ik zou hem niet weer kopen (en overweeg ernstig hem nu uit het raam te gooien).

Bert 27-04-2017

Heb dezelfde stekker erin en gaan. Wifi géén probleem. Zowel pc, 3 laptops en 2 telefoons kunnen binnen 5 minuten afdrukken. Top ding.

donkers 02-02-2019

Ben het volledig met je eens. Wat een waardeloos product.
Geeft aan dat hij verbonden is met wifi maar doet het niet!
Spuit openingen komen zeer snel verstopt te zitten en daarbij is het ding ook nog een mega traag met opstarten.
Ook ik heb zojuist op minder vriendelijke manier afscheid van dit onding genomen.

Heb op de zaak een Brother MFC J5730DW staan. Dat is pas een top printer.
Na 3 seconden dat je op print hebt gedrukt is je print ook daadwerkelijk klaar.
Kwaliteit gewoon goed maar niet geschikt voor foto's.

Mis de printers van 10 jaar geleden toen deze nog gemaakt waren waarvoor ze bedoeld zijn zonder gezeik ermee te hebben.

Marky-ams 18-03-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Ben altijd erg tevreden met Canon geweest en deze printer gekozen omdat je met de sheetfeeder meerdere pagina's tegelijk kan scannen en printen. Printkwaliteit is op zich prima, maar zeker niet beter dan zijn 7 jaar oude voorganger Pixma MP610. Grootste nadeel is dat het apparaat een hoop lawaai maakt en er ook erg lang over doet om met een printopdracht te beginnen. Er gaan allerlei spoelen draaiten en weet ik wat nog meer voordat hij een keer met printen begint (ca. 30-45 seconden) en ook opstarten duurt lang. Is hij eenmaal aan het printen (bij meerdere pagina's) dan is de snelheid acceptabel. Al met al niet de kwaliteit die ik van Canon gewend was.

nicklee 11-12-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

De printkwaliteit is echt goed van Canon evenals de mogelijkheden.
Dit is mijn vierde Canon printer en ik hoop dat hij langer meegaat dan de vorige drie.
Wat mij opvalt en tegenvalt is het lawaai van deze printer, het geeft mij het gevoel van mindere kwaliteit!
(mijn vorige model pixma mp 625 was stiller en volgens mij degelijker)alles ging echt smoother.
Nogmaals de mogelijkheden en kwaliteit prints zijn goed maar ik hoop niet dat dit model de trend zet voor een nieuwe reeks "mindere" kwaliteits printers!
Want dan is dit echt de laatste van Canon.

Frank B65 24-11-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Ik heb deze all-in one gekocht als vervanger voor een losse printer en losse scanner. Dit apparaat doet alles.

Tot nu toe heb ik het scan gedeelte het meest gebruikt en dat werkt goed. De ADF is erg prettig, scannen naar een mobiel aparaat en scannen en printen vanaf een mobiel apparaat werkt prima. Soms duurt de start van eerste print echt irritant lang (zo'n 3 minuten voor een A4tje met een adres er op!).

Ik heb echter 1 (groot) probleem: Het apparaat maakt rare bijgeluiden alsof er een klapperend kunstgebit in zit! Ik heb dit geluid nog nooit bij een goede printer gehoord maar bij Canon vinden ze het een normaal geluid. Ik voelde me in de maling genomen door de Canon klantenservice.

Ik zou graag willen weten of andere beziters van dit apparaat dat geluid ook heeft. Het is vooral hoorbaar na aanzetten

rob_1965 13-04-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Ik heb deze printer nu ongeveer een half jaar. Het is een fijne printer met veel mogelijkheden. Na 3 maanden raakte de scanner van de ADF defect, het repareren heeft ongeveer een maand geduurd. Hij scant weer goed maar lijkt nog langer nodig te hebben voordat een velletje geprint kan worden.
Ook lijken alle drivers de kluts kwijt, ik heb alles verwijdert en opnieuw ge-installeert maar het werkt niet meer handig als in met begin.

Klokwise 11-02-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Ik heb al diverse merken all-in-one apparaten gehad, maar er was er nog geen één die zo multifunctioneel is als deze mx925. Met name het dubbelzijdig scannen vind ik erg praktisch. Grote laden voor veel papier. Installatie was ook eenvoudig. de aanschafprijs werd mooi gedrukt door de payback actie van Canon

Klokwise 25-02-2014

Hallo John
Ik heb ff voor je gegoogled.
Als je naar onderstaande link gaat kun je waarschijnlijk je probleem met je fax oplossen

Dit is een link naar de canon site. Mocht je oplossing er niet bijstaan kun ja daar ook een vraag kwijt.

boegman 16-02-2014

Ook ik heb deze fantastisch mooie veelzijdige printer begin febr gekregen,je had het over cashback wist hier niets van dus heb via canon site een mail gestuurd om ook hier nog van te kunnen profiteren,ben benieuwd op de reactie en of canon een goede service heeft voor hun vaste klanten.
Heb een vraag aan je ,heb geprobeerd te faxen maar kreeg een uitprint van error en iedere keer als ik de printer aandeed begon hij te herhalen met faxen kon hier niets anders aan doen dan stroom eraf en nu doet hij dit niet meer,vond de bijgeleverde tel 6 aderige kabel veel te kort,want moest een 4aderige kabel in de line ingang doen omdat mijn printer aan de andere kant van de telaansluitkastje in de muur staat werkt dit dan niet?kan er in een 6 aderige telefoon kabel aanluiting op de printer ook een 4 aderige kabel aangesloten worden of is dit de oorzaak dat de fax niet werkte?de huidige kabeldie ik had is 4aderig en bij de printer zit een 6aderige kabel!!
Graag antwoord grt john uit doetinchem

ANI007 04-02-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Heb al altijd Canon in huis gehad. Dus mijn voorkeur gaat zo wie zo al uit naar een Canon. Ik zocht een all-inn met boven lader en losse cartridges en heb deze gevonden in de MX925. Heb hem net een paar dagen in huis maar super snel/ Had misschien iets minder geluid mogen produceren.
Qua gebruikers gemak prima maar de leuk bedachte variabele functie drukknoppen is leuk bedacht maar ben benieuwd hoe slijt vast deze zijn een Touch screen past beter in deze tijd! Maar vooral een goed apparaat zeer tevreden tot nu toe!

Rama1 01-02-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Ik zocht een vervanger voor mijn oude HP R45. De keuze is gevallen op deze Canon MX925. Te veel mogelijkheden voor mij, maar ik ging ook voor kwaliteit. Installatie is heel simpel. En de laptops via wifi in contact brengen met de printer is eenvoudig. Een druk op de wps knop van de router en klaar is het. Een groot voordeel is het dubbelzijdig printen. Tot nu erg tevreden. Een klein min puntje is misschien het geluid wat hij maakt tijdens het opstarten. Maar swa, dat heb ik zelf soms ook bij het opstarten.

Verderkijkertje 16-01-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Goede printer met te veel mogelijkheden die ik eigenlijk niet nodig heb, maar vanwege de automatische papierinvoer en afdrukkwaliteit is dit mijn keuze geworden als vervanger van de Canon Pixma MP610.
Nadeel is dat hij vrij groot en luidruchtig is. Dat laatste was de MP610 ook, dus hoefde ik niet aan te wennen. Eerlijkgezegd voelt alles wat slapper en 'plasticerig' aan dan mijn vorige printer. Formaat zegt dus niet alles. Ben benieuwd naar de duurzaamheid.

kikker3 15-01-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Ik heb deze printer aangeschaft omdat ik een nieuwe nodig had. De vorige (een Brother) was kapot omdat de inktkanaaltjes verstopt waren.

Ik ben met de afdrukkwaliteit tevreden. De documenten komen er mooi uit. Ook het scannen is makkelijk.

Echter, al na drie maanden heeft deze printer het begeven. De voeding (het kastje waar de stroom in het apparaat naar binnen loopt) blijkt kapot. De printer doet helemaal niets meer! Ik ben technisch aangelegd, en je kunt de voeding er zo uithalen. Er staat geen spanning op de 5 pootjes van het kleine stekkertje de printer in, terwijl die er toch echt spanning op moet staan. Het blijkt dus, dat de printer erg slecht van kwaliteit is. Daarom zou ik hem aan niemand aanraden.

Ik hoop dat anderen wat aan mijn ervaring hebben. Mogelijk kopen anderen een printer die al vrij snel kapotgaat.

pa0nhc2 24-01-2016

Je hebt toch garantie ? Terug dat ding.

pejeve 05-01-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Prima printer, kunnen extra grote cartridges in, is snel maar maakt vooral duidelijke prints en scans.
wat de software betreft een vraagje kan je in het programma waar je dvd's kan bedrukken ook foto's uit een bestand op je PC kiezen en invoeren op de cd/ dvd cover.
Verder een goed product

rob_1965 22-12-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Fijne printer met veel mogelijkheden. Voor thuis zocht ik een printer die dubbelzijdig kon scannen en kon printen via het netwerk ook iPad; deze kan dit allemaal. Ook fijn is dat gescande pdfs vanzelf doorzoekbaar zijn. Wel heb ik af en toe een velletje dat scheef gescanned is.

Martijn_review 30-11-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Zeer geschikt voor klein kantoor of als je thuis veel documenten scant of kopieert. Pluspunt voor mij is de automatische documentinvoer en het dubbelzijdig kunnen scannen en kopiëren van documenten. Printer is voorzien van wifi. Scans kunnen vanaf de printer draadloos worden doorgestuurd naar een computer. Er kan vanaf allerlei devices via wifi worden geprint.

AH Deventer 25-11-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

De printer heb ik nu ongeveer 3 weken in bezit, de printer heb ik nog niet heel grondig kunnen testen. De keuze is op deze printer gevallen mede vanwege de verschillende mogelijkheden waarbij voor mij persoonlijk de scanner erg belangrijk is.

De eerste indrukken zijn goed, echter moet ik nog een aantal dingen testen. De onderste plus- en minpunten zijn opgesteld uit mijn persoonlijke situatie & interesses.

Pluspunten
+ Printer opent zichzelf automatisch wanneer je een printopdracht geeft
+ Papierlade is verwerkt in de printer (geen papier/papierinvoer die stof verzameld)
+ Printer heeft AirPrint & Cloud/internet print functionaliteiten
+ Hoge capaciteit van 35-vel dubbelzijdig ADF (Automatic Document Feeder)

Minpunt
- Bij het printen van een foto via AirPrint gaat de printer automatisch Papierlade 2 voor fotopapier aanspreken (selectie van printerlade niet mogelijk)
- De fax functie heeft een aantal eigen 'gereserveerde' knoppen op de behuizing van de printer, de fax functie is voor mij (en waarschijnlijk voor de meeste) onbelangrijk en had voor wat mij betreft iets meer 'verborgen' mogen zitten in de printer.

Pedro 26-09-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MX925

Is een snelle printer, 15 bladzijden z/w en ongeveer 10 bladzijden in kleur. Echter na het inschakelen van de printer duurt het een tijdje voor dat het eerste blaadje de printer verlaat. Nadat de printer 'warm' gelopen is hij snel. Voordelen je kan automatisch dubbelzijdig scannen en separate kleurencatridges en indien nodig kan ook een XL catridge geplaatst worden.