Epson WorkForce Epson WorkForce WF-2510WF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson WorkForce Epson WorkForce WF-2510WF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dick.Pasterkamp 14-04-2019

Klein scherm veel te klein.

Ik heb deze printer gekocht om zijn prijs en zijn mogelijk heden. Alles der op en der aan dat is èèn van de voordelen. Installeren ging vlot.
De nadelen van de printer papier invoer geen lade- scherm is wel erg klein niet goed leesbaar
Maakt veel lawaai is wel snel.

Pluspunten

• Je heb veel voor weinig geld
  • 4 inkt patronen
  • is vrij snel
  • Waar voor zijn geld.

Minpunten

• Scherm stelt niets voor.
  • papier invoer geen lade,oud systeem.
  • Maakt vrij veel lawaai.

willemien 31-10-2018

Niet doen!

Vanaf het begin problemen met deze printer. 2x nieuwe cartridges geplaatst, dacht dat het daaraan lag dat hij de regels maar half afdrukte . Ook foto's, plaatjes en printen in kleur: waardeloos, alle kleuren door elkaar: het lijkt er niet op. Apparaat na overleg met Epson opgestuurd voor reparatie, kwam vrij snel weer terug, probleem met zwart printen was opgelost, maar kleur: helaas! Geweldige service van BOl.com: ik krijg het geld terug!

Minpunten

• Lastige bediening
  • Print slecht
  • Alle regels lijken te dansen
  • Alle kleuren lopen door elkaar