Canon PIXMA MG3250 - Reviews

Scanmethode
flatbed

vdwel 03-09-2013 Product half jaar in bezit

6,4
Ik gebruik deze printer om af en toe wat te printen. De kleuren inkt is belachelijk snel leeg. En een cardridge kost 20 euro. Inmiddels een andere printer gekocht waarvan de vullingen een stuk goedkoper zijn.

kwartjekwartje 11-07-2013 Product paar weken in bezit

6,6
mooie printer, werkt wel wat moeilijk met wifi duurt even voordat hij start met printen, prima is dat hij dubbelzijdig kan printen, ook de kleuren zijn erg mooi

opentrail 04-07-2013 Product kwartaal in bezit

Using this with my Mac running OS X 10.8.4 and connecting using WiFi with KPN xpedia v8 router. Had to buy this as my previous Canon MP 621 just stopped working after 3 years.

Prints fine however here are some improvement points that Canon need to tackle in my opinion especially around the software drivers:
- All colours are now in one cartridge rather than previously with each colour in a seperate cartridge. If you use one colour more than the others then have to buy a whole new cartridge.
- Printing more than one page causes the paper to drop to the floor.
- Regularly looses connection to the printer usually after printer falls asleep, or I switch it off and late back on. Only way to get it printing again is to restart both my Mac and the printer.
- Latest Mac driver software still doesn't display cartridge contents even though update says it does.
- Doesn't support Google Cloud printing. Annoying if you use iPad and Chrome/Gmail that doesn't support AirPrint.
- Can't get it to scan into Evernote directly.
- Cannot set default settings to use duplex. Really annoying...
- Doesn't always use duplex even though I ask it to use it.

When the cartridges run out I will go out and buy another printer, perhaps an Epson that supports Evernote, AirPrint, Google Cloud Print, WiFi, has single cartridges per colour, full duplex and with a tray that captures printed paper.

MarioDings 08-02-2013 Product maand in bezit

Ik was op zoek naar een MFC om Windows 7 mijn (canon) scanner niet meer ondersteunt en mijn (hp) printer de geest gaf.
Deze MFC heeft de mogelijkheid (dmv wifi) te scannen naar mijn tablet en computer en dat is precies wat ik zocht. En voor die paar tientjes is het een koopje. Daarbij kan hij ook nog dubbelzijdig afdrukken. Er zitten alleen geen losse kleurpatronen in, maar ik weet niet of dat een nadeel is.

vodevi 11-01-2013 Product paar weken in bezit

Had een HPmultifunctional die het na amper 2 jaar begaf. Kocht mede op basis van Kieskeurige reviews en specificaties deze printer die niet alleen een heel goede prijs/kwaliteit verhouding heeft maar daarnaast bezig is een "goede huisvriend" te worden. Is niet overdreven snel maar met 74jr. ben ik dat ook niet, is dus geen thema. Gebruiksvriendelijk, simpel en prima kwaliteit.Én...de inktcassettes zijn heel fraai geprijsd!!

hdtv 24-12-2012 Product paar weken in bezit

6,4
Nadat twee maanden geleden mijn trouwe Canon MP495 door kortsluiting kapot was gegaan en deze niet meer gerepareerd kon worden, heb ik de Canon MG3250 van de winkel meegekregen. Ik verlang weer sterk terug naar mijn oude printer: die was veel beter in de kerntaken van een printer, namelijk snel en in goede kwaliteit printen. Deze printer is vele malen trager en ook de kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven. Ook is de papieruitvoerlade erg vervelend; je moet steeds een klepje opnieuw uitschuiven. Je kan dat klepje niet laten staan, omdat het dan veel te ver uitsteekt, en je moet hem wel uitklappen, anders valt het papier op de grond. Wel heeft de printer erg veel mogelijkheden, zoals Airprint en automatisch dubbelzijdig printen.

Kortom, een aanrader voor wie het vooral om de mogelijkheden gaat, maar iemand die graag goede en snelle prints heeft kan hem beter laten staan. Zelf verlang ik weer terug naar de MP495.

Anoniem 16-12-2012 Product paar weken in bezit

Strak-wat (hedendaags-) plastic achtig-compact model. Doet alles overwegend goed, stil en snel. Werkt met 1-zwarte en 1 gecombineerde 3-kleuren cartridge. Redelijk (kleuren) inkt verbruik.
Momenteel te koop, afgeleverd-incl cash-back €10 retour van Canon voor €50; is niet veel geld. Alleen mij (nog) niet duidelijk hoe als je werkt via Wi-Fi, vanaf scan-knop op printer kan scannen.

Wim O 22-11-2012 Product paar dagen in bezit

Mijn dochter heeft deze gekregen voor haar verjaardag. Het instellen van het afdrukken via WIFI ging super snel en makkelijk. De eerste printjes zien er goed uit.