Canon PIXMA MG4250

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG4250 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

NOVEMBERx92 06-02-2018

Mooie printer van buiten maar iet al te best van binnen

Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Ik zocht een printer die kon scannen en printen en foto's mooi kon afdrukken.
Draadloos instellen is niet gelukt maar met kabel werkt het prima.
Geeft regelmatig foutmelding omdat de printer zelf naar een andere instelling overspringt.
Foto's zijn helaas van slechte kwaliteit.
Qua prijs misschien niet erg duur maar toch meer van verwacht qua foto kwaliteit afdruk.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Scanner werkt makkelijk

Minpunten

• Slechte foto afdrukken
  • Springt zelf over van instelling
  • Afdrukken duurt lang
  • Draadloos instellen niet gelukt

Chantal 16-07-2017

Fijne printer

Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Ik heb deze printer al 2 á 3 jaar en heb er nog helemaal geen problemen mee gehad. Ik gebruik hem voornamelijk voor school en ook met grote documenten printen heeft hij totaal geen moeite.
Dubbelzijdig printen heb ik nog nooit geprobeerd, wist namelijk niet dat deze dat kon maar gewoon printen en scannen gaat top.
Je hebt nog een heel apart programma met opties, dus dat is handig als je geavanceerdere dingen wilt doen.

Pluspunten

• Door dat klepje kan het wel fijn opgevouwen worden
  • Makkelijk printen
  • Printen vanaf je telefoon
  • Veel printopties

Minpunten

• Klepje waar papier eruit op komt is wat smal.

B. Donkers 10-05-2017

Waardeloos !!!

Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Printen gaat vaak met pauze , kwaliteit is slecht , scannen is slecht , hij zuipt inkt en je bent elke keer een uur bezig met "onderhoud" . Nieuwe cartridges worden niet herkend , ben je weer een uur verder. Heb hem nu 6 maanden , als de inkt op is gaat ie in de kliko.

Aart 11-03-2017

Spijt !!!

Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Mijn ervaring met canonprinter MG 4250.

Canon printer MG4250 sinds enkele weken in mijn bezit, maar ik heb er flinke spijt van.
Het lijkt wel of ik twintig jaar terug ben in de tijd dat printers nog ondingen waren.
Deze printer is echt niet van deze tijd. Enkele nadelen: zeer langzaam na de instellingen, en vele weigeringen.
Het lcd venster heeft echt geen functie, of je moet geen scherm op de computer hebben.
Inkt verbruik kan ik nog niet bepalen, maar zodra de inktcartridges leeg zijn koop ik een nieuwe printer. En gaat deze de container in.
Helaas heb ik de doos weggegooid, dus terugbrengen heeft geen zin
Maar voor mij geen Canon meer.

Pluspunten

• Redelijke afdrukken

Minpunten

• Zeer langzaam na instellingen.
  • Vele weigeringen

Nick 03-03-2017

Zonde van je geld

Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Enorm jammer dat Canon zijn naam op dit ding heeft gezet. De afdrukkwaliteit is ronduit slecht, de printer verbruikt inkt alsof het niets is. Twee nieuwe inktcardridges zijn net zo duur als de hele printer, dus hoezo een duurzaam apparaat. En het aller ergste is nog wel dat hij ongelooflijk traag is, en dan maakt het niet uit of het een hoge of lage resolutie afdruk is. Opstarten duurt soms 3 minuten, soms stopt hij halverwege het afdrukken spontaan en werpt dan het papier uit en zegt dat de opdracht klaar is.

Pluspunten

• Esthetisch mooi apparaat

Minpunten

• Technisch een drama
  • Verbruikt enorm veel inkt
  • Onbetrouwbaar en traag

daniela77 15-02-2017

Waardeloos ding

Inktverbruik heel hoog.
Uitlijning is een drama heb m nu een half jaar , maar nog nooit zo'n slechte printer gehad.
Geeft aan cartridge te vervangen terwijl er net een nieuwe inzit.
Toner is binnen een dag leeg ,omdat je het apparaat niet met fatsoen uitgelijnd krijgt

Pluspunten

• wifi

Minpunten

• hoog verbruik
  • foutmeldingen
  • slechte prints

A. 10-02-2017

Mooie printer

Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Goede printer, veel functies zoals draadloos printen of automatisch dubbelzijdig printen. Enige minpunt is: Dure inkt. Het inkt kost ong. €30, en de printer zelf heb ik gekocht voor €50. Maar dat terzijde, het is een goede printer voor een klein huishouden.

Pluspunten

• Wifi functionaliteit
  • Automatisch dubbelzijdig printen

Minpunten

• Dure inkt - wel 2/3 van de printerprijs

Kiki 08-02-2017

Canon Mg4250 printer

Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Wat een slechte printer!! iedere keer als ik iets wil printer is er wel iets mis, of hij maakt geen connectie terwijl de printer gewoon goed is aangesloten. Soms houd hij halverwege opeens op met printen of zegt hij dat de inkt op is terwijl dat net vervangen is.

Pluspunten

• compact
  • weinig knopjes

Minpunten

• onduidelijk
  • vage signalen
  • slechte kwaliteit

studioflits 19-12-2016

Canon PIXMA MG4250 met laag kleur afdruk.

Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Voor de prijs heb ik deze gekozen, maar de afdrukken zijn ronduit slecht.
De kleuren zijn vaag..!! en sofwarematig krijg ik geen strak gekleurde afdruk.

JB 29-11-2016

Slechte keuze

Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Vanwege ervaring van iemand anders gekocht maar Wifi verbinden ging goed maar afdrukken veel vertraging of gewoon niet. Nu na 2 jaar steeds foutmeldingen en uitlijnen. Originele cartridges gebruikt maar hij valt meer dan tegen.

Raoul 09-10-2016

Geen aanrader

Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Apparaat heeft het nooit echt lekker gedaan. Geen moment gehad dat ik er een fijn gevoel bij had. Al heel vlot zat er behoorlijk wat stof onder de scanplaat met als gevolg dat alle scans niet helemaal helder zijn.
Het printen werkt ook niet helemaal jofel. Veel pauzes onder het printen en de kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven.
Heb 'm nu een aantal jaar en ik kan het niet anders typeren dan een miskoop. Ik zal me nog wel twee keer bedenken voor ik weer een Canon koop.

ikkes1 05-06-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Wat een sof van een printer. Heb steeds netwerk verbindingsproblemen en het ding zuipt de hele dure inktpatronen alsof het niets is.Ik heb hem nu een half jaar, en de inkt heeft mij al meer gekost dan deze hele waardeloze printer.Als hij het doet is hij heel traag of ik krijg maar de helft van de pagina geprint.

Rodricus 24-03-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Heb de printer nog niet intensief gebruikt maar ik ben erg te spreken over wat ik tot nu toe heb gezien. De wirelessmogelijkheden zijn erg handig, ik kan overal en met elke medium (tablet, smartphone, laptop, desktop) een print maken. Ik vind het ook handig dat ik tot aan de rand van het papier kan printen. Dubbelzijdig printen werkt ook goed. De kwaliteit van een print vind ik over het algemeen ook goed. Ik ben ook te spreken over het design van de printer. Het ziet er mooi uit en je kan het tot een "blokje" in elkaar klappen. Dit allemaal voor een mooie prijs.

JPMeijer 08-03-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG4250

Printer doet wat hij moet doen. Gekocht voor z'n wireless mogelijkheden. Tablets en pc moeiteloos gekoppeld via het netwerk en printopdrachten verlopen soepel. Z'n geld waard.

theeke 02-02-2016

hoi ik gebruik de printer al meer dan 1 jaar ben er zeer tevreden over en met de wifi gaat het heel goed werkt uitstekend ik heb wel de MG4100 all on one printer
met alles zeer te vreden