Canon PIXMA MG4250 - Reviews

flatbed scanner

5,4

ikkes1 05-06-2014 Product half jaar in bezit

5,8
Wat een sof van een printer. Heb steeds netwerk verbindingsproblemen en het ding zuipt de hele dure inktpatronen alsof het niets is.Ik heb hem nu een half jaar, en de inkt heeft mij al meer gekost dan deze hele waardeloze printer.Als hij het doet is hij heel traag of ik krijg maar de helft van de pagina geprint.

Rodricus 24-03-2013 Product paar weken in bezit

Heb de printer nog niet intensief gebruikt maar ik ben erg te spreken over wat ik tot nu toe heb gezien. De wirelessmogelijkheden zijn erg handig, ik kan overal en met elke medium (tablet, smartphone, laptop, desktop) een print maken. Ik vind het ook handig dat ik tot aan de rand van het papier kan printen. Dubbelzijdig printen werkt ook goed. De kwaliteit van een print vind ik over het algemeen ook goed. Ik ben ook te spreken over het design van de printer. Het ziet er mooi uit en je kan het tot een "blokje" in elkaar klappen. Dit allemaal voor een mooie prijs.

JPMeijer 08-03-2013 Product paar dagen in bezit

Printer doet wat hij moet doen. Gekocht voor z'n wireless mogelijkheden. Tablets en pc moeiteloos gekoppeld via het netwerk en printopdrachten verlopen soepel. Z'n geld waard.

theeke 02-02-2016

hoi ik gebruik de printer al meer dan 1 jaar ben er zeer tevreden over en met de wifi gaat het heel goed werkt uitstekend ik heb wel de MG4100 all on one printer
met alles zeer te vreden

Raoul 09-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geen aanrader

Apparaat heeft het nooit echt lekker gedaan. Geen moment gehad dat ik er een fijn gevoel bij had. Al heel vlot zat er behoorlijk wat stof onder de scanplaat met als gevolg dat alle scans niet helemaal helder zijn.
Het printen werkt ook niet helemaal jofel. Veel pauzes onder het printen en de kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven.
Heb 'm nu een aantal jaar en ik kan het niet anders typeren dan een miskoop. Ik zal me nog wel twee keer bedenken voor ik weer een Canon koop.

daniela77 15-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Waardeloos ding

Inktverbruik heel hoog.
Uitlijning is een drama heb m nu een half jaar , maar nog nooit zo'n slechte printer gehad.
Geeft aan cartridge te vervangen terwijl er net een nieuwe inzit.
Toner is binnen een dag leeg ,omdat je het apparaat niet met fatsoen uitgelijnd krijgt

Pluspunten

• wifi

Minpunten

• hoog verbruik
  • foutmeldingen
  • slechte prints

A. 10-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooie printer

Goede printer, veel functies zoals draadloos printen of automatisch dubbelzijdig printen. Enige minpunt is: Dure inkt. Het inkt kost ong. €30, en de printer zelf heb ik gekocht voor €50. Maar dat terzijde, het is een goede printer voor een klein huishouden.

Pluspunten

• Wifi functionaliteit
  • Automatisch dubbelzijdig printen

Minpunten

• Dure inkt - wel 2/3 van de printerprijs

Kiki 08-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Canon Mg4250 printer

Wat een slechte printer!! iedere keer als ik iets wil printer is er wel iets mis, of hij maakt geen connectie terwijl de printer gewoon goed is aangesloten. Soms houd hij halverwege opeens op met printen of zegt hij dat de inkt op is terwijl dat net vervangen is.

Pluspunten

• compact
  • weinig knopjes

Minpunten

• onduidelijk
  • vage signalen
  • slechte kwaliteit

studioflits 19-12-2016 Product paar weken in bezit

Canon PIXMA MG4250 met laag kleur afdruk.

Voor de prijs heb ik deze gekozen, maar de afdrukken zijn ronduit slecht.
De kleuren zijn vaag..!! en sofwarematig krijg ik geen strak gekleurde afdruk.

JB 29-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slechte keuze

Vanwege ervaring van iemand anders gekocht maar Wifi verbinden ging goed maar afdrukken veel vertraging of gewoon niet. Nu na 2 jaar steeds foutmeldingen en uitlijnen. Originele cartridges gebruikt maar hij valt meer dan tegen.