Canon PIXMA MG4250 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

ikkes1 05-06-2014 Product half jaar in bezit

5,8
Wat een sof van een printer. Heb steeds netwerk verbindingsproblemen en het ding zuipt de hele dure inktpatronen alsof het niets is.Ik heb hem nu een half jaar, en de inkt heeft mij al meer gekost dan deze hele waardeloze printer.Als hij het doet is hij heel traag of ik krijg maar de helft van de pagina geprint.

Rodricus 24-03-2013 Product paar weken in bezit

Heb de printer nog niet intensief gebruikt maar ik ben erg te spreken over wat ik tot nu toe heb gezien. De wirelessmogelijkheden zijn erg handig, ik kan overal en met elke medium (tablet, smartphone, laptop, desktop) een print maken. Ik vind het ook handig dat ik tot aan de rand van het papier kan printen. Dubbelzijdig printen werkt ook goed. De kwaliteit van een print vind ik over het algemeen ook goed. Ik ben ook te spreken over het design van de printer. Het ziet er mooi uit en je kan het tot een "blokje" in elkaar klappen. Dit allemaal voor een mooie prijs.

JPMeijer 08-03-2013 Product paar dagen in bezit

Printer doet wat hij moet doen. Gekocht voor z'n wireless mogelijkheden. Tablets en pc moeiteloos gekoppeld via het netwerk en printopdrachten verlopen soepel. Z'n geld waard.

theeke 02-02-2016

hoi ik gebruik de printer al meer dan 1 jaar ben er zeer tevreden over en met de wifi gaat het heel goed werkt uitstekend ik heb wel de MG4100 all on one printer
met alles zeer te vreden

Raoul 09-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geen aanrader

Apparaat heeft het nooit echt lekker gedaan. Geen moment gehad dat ik er een fijn gevoel bij had. Al heel vlot zat er behoorlijk wat stof onder de scanplaat met als gevolg dat alle scans niet helemaal helder zijn.
Het printen werkt ook niet helemaal jofel. Veel pauzes onder het printen en de kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven.
Heb 'm nu een aantal jaar en ik kan het niet anders typeren dan een miskoop. Ik zal me nog wel twee keer bedenken voor ik weer een Canon koop.

Aart 11-03-2017 Product paar weken in bezit

Spijt !!!

Mijn ervaring met canonprinter MG 4250.

Canon printer MG4250 sinds enkele weken in mijn bezit, maar ik heb er flinke spijt van.
Het lijkt wel of ik twintig jaar terug ben in de tijd dat printers nog ondingen waren.
Deze printer is echt niet van deze tijd. Enkele nadelen: zeer langzaam na de instellingen, en vele weigeringen.
Het lcd venster heeft echt geen functie, of je moet geen scherm op de computer hebben.
Inkt verbruik kan ik nog niet bepalen, maar zodra de inktcartridges leeg zijn koop ik een nieuwe printer. En gaat deze de container in.
Helaas heb ik de doos weggegooid, dus terugbrengen heeft geen zin
Maar voor mij geen Canon meer.

Pluspunten

• Redelijke afdrukken

Minpunten

• Zeer langzaam na instellingen.
  • Vele weigeringen

Nick 03-03-2017 Product paar maanden in bezit

Zonde van je geld

Enorm jammer dat Canon zijn naam op dit ding heeft gezet. De afdrukkwaliteit is ronduit slecht, de printer verbruikt inkt alsof het niets is. Twee nieuwe inktcardridges zijn net zo duur als de hele printer, dus hoezo een duurzaam apparaat. En het aller ergste is nog wel dat hij ongelooflijk traag is, en dan maakt het niet uit of het een hoge of lage resolutie afdruk is. Opstarten duurt soms 3 minuten, soms stopt hij halverwege het afdrukken spontaan en werpt dan het papier uit en zegt dat de opdracht klaar is.

Pluspunten

• Esthetisch mooi apparaat

Minpunten

• Technisch een drama
  • Verbruikt enorm veel inkt
  • Onbetrouwbaar en traag

daniela77 15-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Waardeloos ding

Inktverbruik heel hoog.
Uitlijning is een drama heb m nu een half jaar , maar nog nooit zo'n slechte printer gehad.
Geeft aan cartridge te vervangen terwijl er net een nieuwe inzit.
Toner is binnen een dag leeg ,omdat je het apparaat niet met fatsoen uitgelijnd krijgt

Pluspunten

• wifi

Minpunten

• hoog verbruik
  • foutmeldingen
  • slechte prints

Kiki 08-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Canon Mg4250 printer

Wat een slechte printer!! iedere keer als ik iets wil printer is er wel iets mis, of hij maakt geen connectie terwijl de printer gewoon goed is aangesloten. Soms houd hij halverwege opeens op met printen of zegt hij dat de inkt op is terwijl dat net vervangen is.

Pluspunten

• compact
  • weinig knopjes

Minpunten

• onduidelijk
  • vage signalen
  • slechte kwaliteit

studioflits 19-12-2016 Product paar weken in bezit

Canon PIXMA MG4250 met laag kleur afdruk.

Voor de prijs heb ik deze gekozen, maar de afdrukken zijn ronduit slecht.
De kleuren zijn vaag..!! en sofwarematig krijg ik geen strak gekleurde afdruk.

JB 29-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slechte keuze

Vanwege ervaring van iemand anders gekocht maar Wifi verbinden ging goed maar afdrukken veel vertraging of gewoon niet. Nu na 2 jaar steeds foutmeldingen en uitlijnen. Originele cartridges gebruikt maar hij valt meer dan tegen.

Chantal 16-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Fijne printer

Ik heb deze printer al 2 á 3 jaar en heb er nog helemaal geen problemen mee gehad. Ik gebruik hem voornamelijk voor school en ook met grote documenten printen heeft hij totaal geen moeite.
Dubbelzijdig printen heb ik nog nooit geprobeerd, wist namelijk niet dat deze dat kon maar gewoon printen en scannen gaat top.
Je hebt nog een heel apart programma met opties, dus dat is handig als je geavanceerdere dingen wilt doen.

Pluspunten

• Door dat klepje kan het wel fijn opgevouwen worden
  • Makkelijk printen
  • Printen vanaf je telefoon
  • Veel printopties

Minpunten

• Klepje waar papier eruit op komt is wat smal.

B. Donkers 10-05-2017 Product paar maanden in bezit

Waardeloos !!!

Printen gaat vaak met pauze , kwaliteit is slecht , scannen is slecht , hij zuipt inkt en je bent elke keer een uur bezig met "onderhoud" . Nieuwe cartridges worden niet herkend , ben je weer een uur verder. Heb hem nu 6 maanden , als de inkt op is gaat ie in de kliko.

A. 10-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooie printer

Goede printer, veel functies zoals draadloos printen of automatisch dubbelzijdig printen. Enige minpunt is: Dure inkt. Het inkt kost ong. €30, en de printer zelf heb ik gekocht voor €50. Maar dat terzijde, het is een goede printer voor een klein huishouden.

Pluspunten

• Wifi functionaliteit
  • Automatisch dubbelzijdig printen

Minpunten

• Dure inkt - wel 2/3 van de printerprijs