HP OfficeJet Pro 8022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet Pro 8022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

j**************@g******** 08-04-2022

Hetzelfde probleem bij 3 exemplaren

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022

Bij mij precies hetzelfde als ik ook in een andere review hier heb gelezen. Aanvankelijk uitstekend maar na ongeveer 6 maanden begon de ellende. Problemen met de blauwe cartridge, resulterend in lelijke strepen op de kleuren prints. Aangezien de printkop niet gedemonteerd kan worden heb ik het hele apparaat teruggestuurd naar HP en heb ik een nieuw apparaat ontvangen. Echter na enkele maanden precies hetzelfde probleem. Nogmaals een nieuw apparaat ontvangen maar ook bij dit derde apparaat precies hetzelfde gesodemieter na enkele maanden. Dankzij een klantvriendelijke opstelling van 123inkt.nl heb ik na 1,5 jaar de koop nog kunnen ontbinden.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Relatief voordelig in aanschaf

Minpunten

• Zeer traag
  • Gebruikt veel inkt bij reiniging
  • Onbruikbaar na enkele maanden

r**@l********** 20-01-2022

Veel geld voor slecht ontwerp..

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022

Na een goede printer dan toch een slechte getroffen.
De kleuren doen het niet, de blauwe kleur doet het helemaal niet. Ook niet na het vervangen van de HP912 dure inkt patronen.
Mijn vorige HP printer had een printerkop die gedemonteerd kon worden, om te vervangen of schoon te maken. Bij de HP OfficeJet Pro 8022 kan dat dus niet en deze printerkop is dus binnen 6 maanden verstopt/kapot. Dus eerst denk je dat het aan de dure inkt cartridge ligt. Maar als je die voor de tweede keer vervangt (dan is de garantie verlopen) kom je erachter dat het dus niet aan de inkt cartridge ligt. En ga je opzoek hoe de printerkop gedemonteerd moet worden, en dat gaat dus niet.
Dus nooit meer een HP printer waarvan de printerkop niet gedemonteerd/vervangen/schoongemaakt kan worden.

Pluspunten

• Ziet er leuk uit

Minpunten

• Duur
  • Dure inkt cartridge
  • Onbetrouwbaar
  • Kop kan niet worden gedemonteerd/gereinigd
  • Storingsgevoelig, papier loopt vast

Ed Kooistra 28-06-2020

Prima HP All in One

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022

Is inmiddels mijn vierde HP All in One. Ook deze voldoet volledig aan mijn verwachtingen net zoals de vorige. Gemakkelijke installatie en zorgeloos print, scan en kopieer genot. De fax mogelijkheid gebruik ik tegenwoordig amper meer maar ook dat werkt zoals het behoort!

Pluspunten

• Installatie
  • Wifi
  • Mooie en heldere prints

Marcel 03-06-2020

Compacte printer

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8022

Compacte printer makkelijk te installeren, maakt goede prints en is ook goed en makkelijk met andere apparaten te koppelen.

Pluspunten

• Compact
  • Goede prints
  • Makkelijk te installeren
  • Goede prijs/kwaliteit