Epson WorkForce Epson WorkForce Pro WP-4545 DTWF

Bekijk alle All-in-one printers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Piekeboe 16-06-2014
  • Product jaar of meer in bezit

5,8
Prima apparaat, echter niet geschikt voor bedrijfsmatig gebruik. Erg jammer dat na ruim een jaar printerkop is versleten en garantie voorbij! Aantal van deze apparaten in gebruik en hebben allen zelfde klacht. Nieuwe printerkop qua aanschaf duurder dan nieuwe machine!Niet echt duurzaam van de firma Epson.

fritsflow 22-10-2013
  • Product half jaar in bezit

De printer uiteindelijk weg gegooid. Altijd was er wat. Dan weer een papierstoring die er niet was, dan moest er een klep dicht die al dicht was, vaak printte hij gewoon niet. Ellende ding.

Erelid 27-09-2013
  • Product kwartaal in bezit

4,6
Deze printer valt me erg tegen. Om de haverklap stopt ie met printen. Dan is ie de verbinding weer kwijt, dan zit de cartridge er zogenaamd niet goed in (ff heen en weer, dan werkt het weer een poosje). Soms is volkomen onduidelijk waarom ie stopt. Ik kijk het nog even aan maar ik denk dat ie bij het grof vuil gaat, nog binnen de garantie termijn..

phil1963 06-01-2013
  • Product half jaar in bezit

9,6
Ik heb inmiddels veel ervaring met printers, na canon ( snel kapot) en hp ( ongebruiksvriendelijk en slechte service) is deze printer een verademing.

Eenvoudige installatie, alles werkt in 1 keer, uitstekende prints, snel, probleemloos dubbelzijdig printen ( ja hp het kan wel degelijk) veel mogelijkheden ( o.a airport printen), en goede service ( probleem met papier doorvoer binnen 1week probleemloos opgelost) & software.

Aanrader

Leon Zout 23-07-2012

9,6
Epson WP-4545
Lang getwijfeld over welke printer ik zou nemen. Alle vergelijkingen doorgespit en op hoop van zegen heb ik op zaterdag 21 juli 2012 deze printer aangeschaft, geïnstalleerd en ben ik begonnen met testen.
Installatie zonder problemen
Registratie bij Epson zonder problemen
Update firmware zonder problemen
Dubbelzijdig scannen, copieren en faxen zonder problemen
Dubbelzijdig afdrukken zonder problemen
Afdrukken uit alle papierbakken zonder problemen
Kwaliteit tekst print uitstekend
Kwaliteit foto print uitstekend

Eigen ben ik verbaast dat er helemaal geen tegenvallers waren. Tot nu toe ben ik meer dan tevreden over deze printer. Mocht de printer over een jaar ook nog alles zonder problemen blijven doen dan kan ik alleen maar zeggen; voor mij geen andere printer meer dan een Epson. In één woord uitstekend!

Vincent_O 07-03-2013

Hoi Leon,
Ik las net je review op kieskeurig.nl van de Epson WP-4545. Ben je er nog steed zo tevreden over deze printer? Ik denk er nl over dezelfde aan te schaffen en hoop dat je even tijd hebt om te antwoorden.
Vriendelijke groet, Vincent

domnldomnl 18-06-2012

Ook ik zocht naar een laserprinter ter vervanging van het HP bakbeest. Maar de afdrukkwaliteit van deze inkjetprinter is zeker niet minder dan de oude laser, misschien zelfs wel beter. Die 2 lades is helemaal ideaal voor mij en dan tegen die prijs...
Al die mogelijkheden heb ik nog niet ontdekt maar dat zal nog wel goedkomen. qua scannen gaat het in elk geval prima en is de software goed genoeg. Installatie is eenvoudig en duidelijk met de software. Wat mij betreft vooralsnog een aanrader.

Michel de Clercq 27-04-2012

Dit is echt een topper! Ik heb lang getwijfeld tussen een inkjet of laser printer. Uiteindelijk na het lezen van de reviews gekozen voor deze printer. Het is een inkjet maar heeft de eigenschappen van een laser. Makkelijk te installeren met WiFi en met de app
van Epson ook te bedienen met je iPhone. Hij is 50% zuiniger dan concurrenten en sneller dan de gemiddelde laserprinter. Het is een alleskunner, dubbelzijdig printen, automatisch kopiëren van meerdere pagina's, er gaan meer dan 500 pagina's in natuurlijk WiFi. Tot nu toe dik tevreden!