Epson EcoTank ET-M2170 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson EcoTank ET-M2170 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

m*************@u********* 07-01-2022

Geklieder met inkt

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-M2170

Bij deze printer kan je heel moeilijk zien wat het inktnivo is. Er wordt niet automatisch aangegeven dat het inktnivo te laag is. Wij hebben bij het bijvullen steeds geklieder met inkt omdat we niet kunnen zien dat de tank al vol is, het vullen stoot ook niet automatisch. Daarnaast geeft de printer steeds een melding dat je moet controleren of het inktnivo voldoende is. Ook als het net bijgevuld is blijft de melding komen.
Wij bevelen dit model M2170 niet aan.

Ruud P. 21-06-2020

Uitstekende printer

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-M2170

Ik print heel veel en wilde graag een tweede printer, die uitsluitend zwart print. Ik ben uitgekomen op deze printer en ben heel tevreden.

Pluspunten

• Grote papier lade
  • Ecotone
  • Snelheid en duidelijkheid van printer

Minpunten

Ruud P. 03-03-2020

Lekkere, snelle printer (zwart)

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-M2170

Ik print best heel veel en overwoog een zwart-wit printer aan te schaffen. Epson ET-M2170 was de keuze. De printer ziet er goed uit, heeft een grote papier lade, werkt met EcoTanks.
Verbruikt daardoor weinig inkt en er pas veel in de tank. De printer is robuust, heeft een duidelijk display en last bust not least print de printer WiFi heel erg snel.
Printer drukt ook dubbelzijdig af, is best prettig.
Geeft weinig lawaai. Scanner en Kopiefuncties zijn prima.

Uitstekend All in One apparaat.

Pluspunten

• Snelle printer
  • EcoTone
  • Grote Papierlade

BobbieT25 26-02-2020

Goede printer die zijn werk goed doet

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-M2170

Goed werkende printer. Ziet er professioneel uit en print geweldig. Installeren gaat gemakkelijk en het vullen van de inkt is ook een makkie. Printen via telefoon of computer gaat ook zonder moeite. Wat ik zelf er prettig vind is de snelheid van het printen en de ID kaart kopieer functie. Momenteel 5 a 6 weken in mijn bezit en al ontelbaar veel geprint en nog steeds niet hoeven bij te vullen. Echt een aanrader

Pluspunten

• Zuinig
  • Print goed
  • Id functie

Ruben, 25-02-2020

klein scherm maar makkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-M2170

superprinter nu iets langer dan een maand in gebruik hij is makkelijk en snel te gebruiken.
ik print veel formulieren die met deze printer er in een rap tempo uitkomt.

het verschil in deze printer zit hem ook in de inkt. je gebruikt geen inktcartridge maar een fles met inkt die je via een makkelijke klepje leegspuit in de printer.

wat ik alleen een nadeel vind is het kleine scherm maar na wat oefenen is daar redelijk makkelijk uit te komen.

dus zeker een aanrader !!!!

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • snelle printer
  • ideaal formaat
  • inkt

Minpunten

• klein scherm