Nuki COMBO 2.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nuki COMBO 2.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

p******@o********** 10-04-2022

Bevalt goed, zeker een aanrader.

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

De Nuki is bij ons op een daarvoor aangeschafte 1 centimeter uitstekende cilinder op de deur geplaatst door een medewerker van SmartHome365 en werkt uitstekend. Daarbij moet er wel op gelet worden dat de daarvoor aanwezige schroeven niet te vast aangedraaid worden omdat er anders een risico is dat de cilinder beschadigd wordt. Het is ook mogelijk de Nuki op de deur te laten lijmen, zodat je geen andere cilinder nodig hebt. We hebben tevens een keypad aan de buitenkant van de deur geplaatst. De meegeleverde App van Nuki is prettig in het gebruik zowel bij bediening op afstand als het aanmaken van extra gebruikers. Ook de aansluiting van het slot via op de WIFI via de mee aangeschafte bridge ging zonder gedoe. Wachtwoord van de WIFI invoeren en de verbinding wordt gelegd. Al met al zeer tevreden met deze aanschaf.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening via App
  • Eenvoudige bediening via keyboard
  • Uigebreide variatie in te verstrekken toegang.
  • Eenvoudig gebruikers toe te voegen.

RvanDam 15-03-2021

Mooi product

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

De nuki combo is een erg mooi product. Goed en veilig verpakt. Was opzich best snel geinstaleerd. Er zijn wel heel wat stappen die je op je mobiel doorwerkt voor het allemaal klaar is.
De kids zijn ontzettend blij met het cijfercodeslot. En wij ook. Geen duerbel meer die 1000 keer per dag gaat.
Het automatisch openen werkt bij mijn mobiel nog helaas niet zoals het moet. Hopelijk lukt dat alsnog met wat hulp.

Lei 26-01-2021

Nuki slot werkt perfect

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Slot werkt perfect nog totaal geen storing gehad. Installatie ging makkelijk. Batterij verbruik val goed mee. 4st verbruikt bij 4maanden dagelijks een keer of 4 gebruik. Mooie app en werkt goed met domotica in huis.

--------------------------------------------------
Eerdere review 08-10-2020:

Het nuki slot is bijna voor iedere leek te installeren. Mooi en makkelijk stappenplan. Werk ook op een deur met knop aan de binnennenkant perfect. Even contact opgenomen met de klantenservice voor een adapter. Snelle reactie en voor niets thuis afgeleverd na 2 dagen. Top service

Pluspunten

• Installatie
  • Goeie app
  • Werking

Minpunten

• Lawaaierig

Marco 12-10-2020

Compact Design

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

We waren op zoek naar een mogelijkheid om een krukbediende deur elektronisch te bedienen.
Dit vanuit huis maar ook op afstand waardoor de kinderen geen sleutel meer nodig hebben.
Voor een sleutel bediend slot is dat geen probleem.
Maar Nuki heeft de oplossing.
Wel moet je bedacht zijn de deurkruk om hoog te doen zodat de Nuki de deur ook daadwerkelijk kan afsluiten.
De installatie lijkt de eerste instantie heel makkelijk, maar neem er wel de tijd voor.
Het kan zijn dat je de installatie een aantal keer moet herhalen.
Bij ons omdat de deurkeuze niet goed was, kruk of knop/hendel.
En de installatie van de deurmagneet voor deur open of dicht signalering was niet makkelijk gezien de deur naar buiten open gaat.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Eenvoudig maar net design
  • Makkelijk te bedienen als je niet thuis bent.

Minpunten

• Maakt vrij veel herrie
  • Installatie heeft iets meer tijd nodig

Harry 28-09-2020

Werkende elektrische sloten

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Het product werkt goed. Maar daarnaast een uitgebreide support van de fabrikant!
Stelt zichzelf af. Mijn deur heeft een zware 11-punts sluiting, maar ook dit kan hij aan.
Erg bedrijfszeker doordat je je eigen cilinder en sleutelset werkend houdt.
Let er op dat je twee sleutels in je cilinder kan gebruiken, (vrijloop functie of gevarenfunctie)

Pluspunten

• Werkt!
  • Foolproof
  • Vele opties met de opener

Minpunten

• Fob heeft 2 seconden vertraging

John 19-09-2020

Eenvoudige montage

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Gekozen om de eenvoudige montage, precies zoals omschreven.
doet zijn werk uitstekend, en is goed op verschillende manieren in te stellen.

Pluspunten

• ontwerp uiterlijk
  • simpele montage
  • oplaadbaar batterijpack

Minpunten

• in de bestelpagina geen maat bij de adaptors
  • niet geheel duidelijke handleiding instellingen

Dirk Roos 23-07-2020

Past op bijna alle sloten, werkt naar tevredenheid

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Het is een mooi uitgevoerd modern automatisch slot dat zijn werk goed doet. De app is duidelijk en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Stevig
  • Modern

Roelant 20-07-2020

Goed, intuitive, op slot wel beetje luidruchtig.

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Het product werkt harstikke mooi. Gebruikers en andere accesoires toevoegen werkt goed en is duidelijk. Auto unluck werkt ook goed; met een paar kleine aanpassingen (GEO-fencing wat ruimer); enige nadeel; op slot draaien (of openen) maakt wel wat herrie. als de kinderen in bed liggen staat de auto-(un)lock dus ook uit. Snelheid openen is ok, liever sneller, maar dit is prima.

Pluspunten

• Interface
  • Accesoires

Minpunten

• Luidruchtig

Patrick 20-07-2020

Eenvoudig

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Ik heb gekozen voor kwaliteit en gebruiksgemak, zeer eenvoudig te plaatsen en met de Nuki bridge te besturen van op afstand.
Zeker een aanrader als je meerdere sloten hebt!

Joost 11-07-2020

Mijn 2e slimme slot. Wat een vooruitgang

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

7 jaar geleden begonnen met het invited smart lock. Sloot toen perfect aan op mijn HomeWizard Dominica systeem. Inmiddels helemaal over naar HomeKit en dan is dit een fantastisch Slim deur slot .
Zeer gemakkelijke installatie heel veel configuratie mogelijkheden en prima in een gezinssituatie te gebruiken.

Pluspunten

• Zeer gemakkelijke installatie
  • Zeer gemakkelijke bediening

Minpunten

• Wat problemen tijdens het firmware updaten

Nicole 28-06-2020

Nuki 2.0 voelt degelijk aan. Stevige bevestingsplaat.

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

De Nuki 2.0 voelt degelijk aan. Heeft een stevige bevestingsplaat. Is vlot te installeren. Enkel de kalibratie van de magneet lukte niet van de eerste keer. Ook daarna was nog een herkalibratie nodig.

Pluspunten

• Vlotte installatie
  • Stevige bevestingsplaat
  • Vlotte bediening
  • Mooie app
  • Veel instelmogelijheden in de app

Minpunten

• Knop vloelt niet zo goed aan bij indrukken
  • Magneet detectie gesloten deur nog niet op punt

Karl 26-06-2020

Handig en leuk

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Een electronisch deurslot ontbrak nog en Nuki kwam als beste uit mijn onderzoek.
Deze gebruikt de bestaande sleutel om de deur te openen of te vergrendelen.
Snel geleverd (met korting vanuit Oostenrijk) en mooi verpakt.
Installatie is een fluitje van een cent. De app installeren en het geheel aan de praat krijgen is enkele minuten werk.
Mijn voordeur heeft en 5 punts sluiting en het draaien van de sleutel vergt behoorlijk wat kracht.
Initieel geen probleem. De kracht (koppel) van de Nuki is voldoende, echter na enkele calibraties en een aantal keren proberen, waren de batterijen al dezelfde dag leeg.
Nieuwe batterijen erin gedaan en direct gekeken of er een stroomvoorziening mogelijk was.
Bij normaal gebruik gaan de batterijen wat langer mee, maar neigen toch onvoldoende te zijn voor mijn deur die veel kracht vraagt.
Inmiddels een adapter met 5 volt gelijkstroom aan de Nuki hangen en werkt deze goed.
Ik merk dat de auto unlock functie beter (sneller) werkt op de Iphone van mijn dochter dan op het android toestel van mijzelf. Ik sta soms enkele seconden voor de deur te wachten tot deze automatisch open gaat. Bij mijn dochter gaat de deur open als ze met de auto de oprit van het huis oprijdt.

Met de app kun je heel veel zaken instellen en gebruikers toevoegen (zoals de schoonmaakster).
Werkt prima.

Moet ook te koppelen zijn aan mijn home automation systeem, maar nog niet naar gekeken.

Op de batterijen na, heel tevreden.

Pluspunten

• zit er mooi uit
  • eenvoudige montage
  • auto unlock mogelijkheid
  • uitgebreide app instellingen
  • meerdere gebruikers toevoegen

Minpunten

• batterij duur

Fyjansen 30-04-2020

Installatiegemak

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Wij zochten naar een buitendeurslot dat zodra wij de deur naderen open gedrukt kan worden zonder een sleutel te gebruiken of mobiel te pakken en een code in te drukken. Het kan wel met een sleutel en het kan wel met een appje maar jet hoeft niet. Totnutoe bevalt Nuki zeer goed.

DJ 15-12-2019

Super handig product

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Super handig en veilig de deur opent en sluiten automatisch als je thuiskomt of gaat. Het werkt prefect. Ook icm homekit. Maar een Hub voegt wel veel functionaliteit toe. De fobs zijn overbodig ik heb ze erbij genomen maar als je altijd je mobiel mee neemt is dat niet nodig.
Je kunt gewoon je normale sluitel blijven gebruiken zodat familie die niet digitaal zijn gewoon binnen kunnen komen.

Pluspunten

• Wert foutloos
  • Makkelijk te installeren
  • Normale sluitels werken ook nog
  • Werkt met homekit

Minpunten

• Nog niet gevonden

Jan Palmen 08-10-2019

Betere integratie met de google assistent

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Het slot met bridge is op prima. Helaas de integratie met zowel Engels- als Nederlands talige versie van Google assistent via mobiel of de Google Home werkt niet. Met IFTT AEL leuke apps te maken. Zoals automatisch om bijv. 2300 uur alles sluiten.

Pluspunten

• Automatisch sluiten
  • Op afstand sluiten
  • Van kortbij de deur ontsluiten en openen
  • Werkt samen met IFTT

Minpunten

• Werkt niet met Google Assistant
  • Deur automatisch ontgrendelen werkt niet altijd

deur opener 03-10-2019

Niet. Lekker om te installeren

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

De omschrijving, de handleiding en met name de app heeft hiaten waardoor de installatie moeizaam is te doen. Bovendien werkte een van de openers niet waardoor een hoop verwarring ontstond over het installeren van een en ander

Maak een betere handleiding die is ingesloten!!!!

Marinus 16-09-2019

Werk als een speer

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Na eerst eens goed lezen hoe de installatie werkt ben ik begonnen. Had al ervaring met andere merken van elektrische sloten die niet altijd deden wat belooft is.
De installatie is super eenvoudig. De App werkt goed. 1 klein min puntje is de afstand GEO die je kunt instellen. Bij mij staat deze op 50 meter. In praktijk moet ik echter min 100 meter weg zijn van het huis voordat als ik thuis kom het automatisch openen werkt.

Pluspunten

• Simpele installatie
  • Werkt gewoon

Minpunten

• GEO functie

JDorlas 11-09-2019

Nuki systeem

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Het systeem werkt uitstekend en is eenvoudig in het gebruik ook voor de kleinkinderen maar ook voor eventueele hulpverlening in het huis

Minpunten

• er is geen kapje over de drukknop

Aad 04-09-2019

Echt goed smartlock

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Na jammer genoeg 2 smartlock van andere merken ook goede merken gekocht te hebben en na veel frustratie na tip van de verkoper toch voor nuki 2.0 gekozen en ja wat een verademing vergeleken met de vorige. Nu na instellen doet hij alles wat hij moet doen ook goede tips op nuki site te vinden. Een zeer prettig slot om mee te om te gaan. Ook met de oplaadbare Panasonic batterijen gaat hij zeer zuinig mee om nu half jaar in huis nog niet uitgewisseld. Was wel eens anders bij de vorige. Pluim voor Nuki. Let wel of je een goede cilinder hebt.

Pluspunten

• Veel instel mogelijkheden
  • Werkt ook via netwerk met een bridge
  • Een echt smartslot
  • Makkelijk te monteren

Minpunten

• Nog geen

H de Boer 01-09-2019

Geweldige service wordt door Nuki geboden

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Produkt werkt naar verwachting maar ik ben uitermate goed te spreken over de bereidheid van Nuki als je een probleem hebt om deze snel te beantwoorden. Petje af.

Pluspunten

• handig
  • goed overzicht wie binnen kan komen
  • geen sleutel meer zoeken als je aan komt

JeroenD 29-08-2019

Eenvoudige montage, functioneert goed

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Nu eerst 2 andere merk sloten geprobeerd te hebben heb ik deze combi gekocht.
De montage was echt een fluitje van een cent.
Ik had een uitstekende cilinder waardoor ik de montage plaat met de 3 schroefjes heb kunnen gebruiken.
Het koppelen van de afstandsbediening en bridge ging ook makkelijk.
Jammer is wel dat je de functie van de afstandsbediening niet zelf kan instellen. Ook zit er wel wat vertraging in tussen het indrukken en het openen of sluiten van het slot.
Vind het ook makkelijk dat je het slot alleen kan ontgrendelen inplaats van meteen geheel te openen. Beide is mogelijk. Dat had ik niet eerder meegemaakt.
Ook het koppelen van domotica systemen is een fluitje van het cent.

Pluspunten

• Eenvoudige montage
  • Veelzijdig
  • Snel
  • Krachtig

Minpunten

• Prijzig
  • Maakt best wat geluid

Eddy 29-07-2019

Super handig

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Wij gebruiken het Nuki slot met bridge in ons appartement dat we verhuren in Spanje. Het was makkelijk te installeren. Ongelooflijk handig. Samen met het cijferklavier helemaal te bedienen van thuis in je luie stoel.
Een zeer tevreden gebruiker

deBeuk 23-06-2019

Simpel, mooi en functioneel

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Na een Multilock in ons huidige huis zag ik bij een bekende de Nuki. Deze is nog verfijnder, beter bedienbaar en als grote voordeel: via de app en als extra de optie om op afstand te openen..... Installatie is werkelijk nog geen 10 min., de app begeleidt je simpel door de koppeling heen en het uiteindelijke kalibreren. En het werkt, werkt fantastisch en in ons nieuwe huis nu met de bouwvakkers: geen losse sleutels of andere cilinders: snel toevoegen en als ze klaar zijn weer simpel verwijderen. Ik ben benieuwd hoe lang een setje batterijen meegaat, wellicht is een oplaadbare batterij een mooie aanvulling echter hebben die ook (nog) een beperkte levensduur en is het wisselen vooralsnog simpeler

Pluspunten

• Mooi design en eenvoudige werkwijze
  • Mooi app, simpel en overzichtelijk
  • snel te installeren < 10 min

Minpunten

• losse batterijen, nu oplaadbare batterij

Hugo Huges 25-05-2019

Nuki, geweldig product

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Het product volledig aan mijn verwachtingen.
Zeker ook voor ouderen die moeilijk ter been zijn kan dit product een uitkomst zijn.!

Pluspunten

• Simpele montage

Minpunten

• Cilinder met gevarenfunctie sterk aanbevelen.

Carlos Portillo 23-05-2019

Easy to install, works as expected

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

The main reason I was looking for a smart lock is to have a hands-free automatic door opening system, this to the fact that that most o the time we arrive home with the hands full of things, and with a baby it becomes difficult to get the keys out of the bags.

The other secondary reasons are to integrate it with alexa to open, close, lock door. To integrate with Ring in order to open door if someone arrives, etc.

The mobile app is very complete with a lot of configuration options however navigating the app can become a bourden for a person that just wants to plug&play.

I understand that the devices sends an email when the baterry is low, however is not possible to check the baterry status on-demand. having an insight on the baterry status would be very benefitial to avoid rushes that the baterry is very low or in critical level. Specially if you leave for vacations for some time and the battery runs out of charge. you cannot replace the baterries on time and also if you can no longer open the door with Keys, you'll never get in the house.

Also the integration with Alexa. it executes the first instruction (lock door), but then if you ask to open, unlock door, Alexa says there was an error and to disable skill and re enable skill again. eventhough doing this, the Alexa integration is no longer working. Also if trying to set a routine within Alexa, seems it's only possible to lock, but not to open nor unlock.

Pluspunten

• Easy installation
  • Easy integration with IFTTT
  • Hands-free auto-unlock
  • Hands-free auto-lock

Minpunten

• no battery status indicator
  • errors with Amazon Alexa integration