Nuki COMBO 2.0 - Reviews

Best Reviewed sep 2019 Nuki COMBO 2.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Nuki COMBO 2.0 op Kieskeurig.nl.

JDorlas 11-09-2019

Nuki systeem

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Het systeem werkt uitstekend en is eenvoudig in het gebruik ook voor de kleinkinderen maar ook voor eventueele hulpverlening in het huis

Minpunten

• er is geen kapje over de drukknop

Aad 04-09-2019

Echt goed smartlock

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Na jammer genoeg 2 smartlock van andere merken ook goede merken gekocht te hebben en na veel frustratie na tip van de verkoper toch voor nuki 2.0 gekozen en ja wat een verademing vergeleken met de vorige. Nu na instellen doet hij alles wat hij moet doen ook goede tips op nuki site te vinden. Een zeer prettig slot om mee te om te gaan. Ook met de oplaadbare Panasonic batterijen gaat hij zeer zuinig mee om nu half jaar in huis nog niet uitgewisseld. Was wel eens anders bij de vorige. Pluim voor Nuki. Let wel of je een goede cilinder hebt.

Pluspunten

• Veel instel mogelijkheden
  • Werkt ook via netwerk met een bridge
  • Een echt smartslot
  • Makkelijk te monteren

Minpunten

• Nog geen

Jan Palmen 08-10-2019

Betere integratie met de google assistent

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Het slot met bridge is op prima. Helaas de integratie met zowel Engels- als Nederlands talige versie van Google assistent via mobiel of de Google Home werkt niet. Met IFTT AEL leuke apps te maken. Zoals automatisch om bijv. 2300 uur alles sluiten.

Pluspunten

• Automatisch sluiten
  • Op afstand sluiten
  • Van kortbij de deur ontsluiten en openen
  • Werkt samen met IFTT

Minpunten

• Werkt niet met Google Assistant
  • Deur automatisch ontgrendelen werkt niet altijd

deur opener 03-10-2019

Niet. Lekker om te installeren

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

De omschrijving, de handleiding en met name de app heeft hiaten waardoor de installatie moeizaam is te doen. Bovendien werkte een van de openers niet waardoor een hoop verwarring ontstond over het installeren van een en ander

Maak een betere handleiding die is ingesloten!!!!

Marinus 16-09-2019

Werk als een speer

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Na eerst eens goed lezen hoe de installatie werkt ben ik begonnen. Had al ervaring met andere merken van elektrische sloten die niet altijd deden wat belooft is.
De installatie is super eenvoudig. De App werkt goed. 1 klein min puntje is de afstand GEO die je kunt instellen. Bij mij staat deze op 50 meter. In praktijk moet ik echter min 100 meter weg zijn van het huis voordat als ik thuis kom het automatisch openen werkt.

Pluspunten

• Simpele installatie
  • Werkt gewoon

Minpunten

• GEO functie

H de Boer 01-09-2019

Geweldige service wordt door Nuki geboden

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Produkt werkt naar verwachting maar ik ben uitermate goed te spreken over de bereidheid van Nuki als je een probleem hebt om deze snel te beantwoorden. Petje af.

Pluspunten

• handig
  • goed overzicht wie binnen kan komen
  • geen sleutel meer zoeken als je aan komt

JeroenD 29-08-2019

Eenvoudige montage, functioneert goed

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Nu eerst 2 andere merk sloten geprobeerd te hebben heb ik deze combi gekocht.
De montage was echt een fluitje van een cent.
Ik had een uitstekende cilinder waardoor ik de montage plaat met de 3 schroefjes heb kunnen gebruiken.
Het koppelen van de afstandsbediening en bridge ging ook makkelijk.
Jammer is wel dat je de functie van de afstandsbediening niet zelf kan instellen. Ook zit er wel wat vertraging in tussen het indrukken en het openen of sluiten van het slot.
Vind het ook makkelijk dat je het slot alleen kan ontgrendelen inplaats van meteen geheel te openen. Beide is mogelijk. Dat had ik niet eerder meegemaakt.
Ook het koppelen van domotica systemen is een fluitje van het cent.

Pluspunten

• Eenvoudige montage
  • Veelzijdig
  • Snel
  • Krachtig

Minpunten

• Prijzig
  • Maakt best wat geluid

Eddy 29-07-2019

Super handig

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Wij gebruiken het Nuki slot met bridge in ons appartement dat we verhuren in Spanje. Het was makkelijk te installeren. Ongelooflijk handig. Samen met het cijferklavier helemaal te bedienen van thuis in je luie stoel.
Een zeer tevreden gebruiker

deBeuk 23-06-2019

Simpel, mooi en functioneel

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Na een Multilock in ons huidige huis zag ik bij een bekende de Nuki. Deze is nog verfijnder, beter bedienbaar en als grote voordeel: via de app en als extra de optie om op afstand te openen..... Installatie is werkelijk nog geen 10 min., de app begeleidt je simpel door de koppeling heen en het uiteindelijke kalibreren. En het werkt, werkt fantastisch en in ons nieuwe huis nu met de bouwvakkers: geen losse sleutels of andere cilinders: snel toevoegen en als ze klaar zijn weer simpel verwijderen. Ik ben benieuwd hoe lang een setje batterijen meegaat, wellicht is een oplaadbare batterij een mooie aanvulling echter hebben die ook (nog) een beperkte levensduur en is het wisselen vooralsnog simpeler

Pluspunten

• Mooi design en eenvoudige werkwijze
  • Mooi app, simpel en overzichtelijk
  • snel te installeren < 10 min

Minpunten

• losse batterijen, nu oplaadbare batterij

Hugo Huges 25-05-2019

Nuki, geweldig product

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Het product volledig aan mijn verwachtingen.
Zeker ook voor ouderen die moeilijk ter been zijn kan dit product een uitkomst zijn.!

Pluspunten

• Simpele montage

Minpunten

• Cilinder met gevarenfunctie sterk aanbevelen.

Carlos Portillo 23-05-2019

Easy to install, works as expected

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

The main reason I was looking for a smart lock is to have a hands-free automatic door opening system, this to the fact that that most o the time we arrive home with the hands full of things, and with a baby it becomes difficult to get the keys out of the bags.

The other secondary reasons are to integrate it with alexa to open, close, lock door. To integrate with Ring in order to open door if someone arrives, etc.

The mobile app is very complete with a lot of configuration options however navigating the app can become a bourden for a person that just wants to plug&play.

I understand that the devices sends an email when the baterry is low, however is not possible to check the baterry status on-demand. having an insight on the baterry status would be very benefitial to avoid rushes that the baterry is very low or in critical level. Specially if you leave for vacations for some time and the battery runs out of charge. you cannot replace the baterries on time and also if you can no longer open the door with Keys, you'll never get in the house.

Also the integration with Alexa. it executes the first instruction (lock door), but then if you ask to open, unlock door, Alexa says there was an error and to disable skill and re enable skill again. eventhough doing this, the Alexa integration is no longer working. Also if trying to set a routine within Alexa, seems it's only possible to lock, but not to open nor unlock.

Pluspunten

• Easy installation
  • Easy integration with IFTTT
  • Hands-free auto-unlock
  • Hands-free auto-lock

Minpunten

• no battery status indicator
  • errors with Amazon Alexa integration

Frank 21-03-2019

NUKI combo

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Zeer snelle levering, gekocht product zeer eenvoudig te installeren, en eenmaal geïnstalleerd werkt het prima voor het hele gezin. Echt een uitkomst!

Pluspunten

• Zeer eenvoudige installatie
  • Goede prijs-kwaliteit

Wil 10-03-2019

Top product

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Top product, werkt zeer goed! Om toch een minpuntje te noemen.... het maakt een beetje lawaai en de app zou iets vlotter mogen! Maar zeker aan te raden en absoluut grenspost van de aankoop!

Minpunten

• Beetje lawaai

JWPtM 26-02-2019

Handig probleemloos

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Mooi vormgegeven apparaat. Betrouwbaar, handig, goede aftersales. Vooral als je veel weg bent makkelijk. Geen sleutel meer nodig. Met Keypad zeer betrouwbaar.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Batterijen gaan lang mee

Tc 17-02-2019

Deurslot

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Slot gekocht om ook aan andere toegang tot de locatie te geven zonder dat er teveel sleutels moeten worden bijgemaakt.

Pluspunten

• Werkt prima
  • Home
  • Makelijk te delen met anderen
  • Controle op toegan

Rob 07-02-2019

Simpel te installeren, kind kan de was doen.

Geschreven voor: Nuki COMBO 2.0

Van versie 1.0 naar 2.0 overgestapt. Werkt als een speer. 1 meter voor de deur en hij gaat vanzelf open. Makkelijk om sleutels uit te delen en nog makkelijker om ze te verwijderen. Nooit meer sleutels terug hoeven vragen. Ook van afstand kijken of je deur dicht en op slot zit. Een gerust gevoel. Als de rookmelder afgaat gaat vanzelf de deur open, geen verbrande rug tijdens het zoeken naar de sleutel, maar wel via Homey.

Pluspunten

• Installatie gemak
  • Makkelijke bediening
  • Veiligheid.

Minpunten

• Nog niet gevonden