Home8 Beveiliging Draadloos Alarmsysteem - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Home8 Beveiliging Draadloos Alarmsysteem op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

m*******@g******** 29-04-2023

Waardeloos

Werkt niet met nieuwe iPhone of iPad dus hier heb je helemaal niets aan. Zonde van het geld..

Minpunten

• Niet met iPhone 13

Ben 21-05-2018

Fijn systeem

De app professioneel laten instaleren op het bedrijf.
Thuis uitgepakt en geïnstalleerd.
Het systeem voldoet aan alle verwachtingen.

Pluspunten

• Gemakkelijk bedienbare applicatie
  • Uitbreidbaar
  • Goede prijsstelling

Minpunten

• Stroomkabel benodigd voor de camera

Ivo 30-04-2018

Goed werkend alarmsysteem tegen een redelijke aanschafprijs.

Snelle levering. Alles is zorgvuldig verpakt. Prima en degelijke kwaliteit van de diverse onderdelen van het systeem. Wat opvalt is het gemak van installeren. Er kan eigenlijk niets fout gaan als je de eenvoudige aanwijzingen - eerst vanaf papier en dan vanuit de app - opvolgt. De diverse onderdelen verbinden automatisch met elkaar. Na installatie is de bediening van het alarmsysteem awesome! Je kunt alles zelf eenvoudig instellen. Ook ideaal is dat je iedere sensor apart kunt aan- en uitzetten in de app. Een nieuwe sensor toevoegen is easy.
Videokwaliteit van de camera's is hoog en de livebeelden zijn écht live, zonder vertraging!
Conclusie: Prima alarmsysteem met hele goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Gemak van installeren
  • Geo-fencing
  • Heel veel uitbreidingsmogelijkheden