De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell CL25AE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,7

Peter026 10-08-2018

Meer van verwacht voor die prijs.

Geschreven voor: Honeywell CL25AE

Ik dacht dat het in de slaapkamer wel iets cooler zou gaan worden voor die prijs.
Als ventilator is die helemaal top, maar het werd nog geen graad kouder in onze kleine slaapkamer en dat zelfs met ijsblokken erin en 2 uur aan.
Ik vind het een dure ventilator, het is teveel geld voor wat je krijgt.
Koop of een airco of een goedkoper ventilator daar heb je echt veel meer aan.

Pluspunten

• Waait erg goed en hard

Minpunten

• Koelt niet
  • Zelfs op zachtste stand erg hard blazen.
  • Lomp groot ding, voor een ventilator
  • Geluid mag zachter bij max stand
  • Duur

Sander 05-08-2018

Veredelde ventilator

Geschreven voor: Honeywell CL25AE

Ben het met Marian eens. Op de website van de verkper werd niet expliciet gezegd dat het hier een luchtkoeler betrof i.p.v. een airco. Daarnaast is het ijscompartement om het water te koelen zeer klein waardoor je om de 5 minuten er nieuw ijsblokjes in dient te gooien om enig effect te bereiken. Blaast wel behoorlijk maar dan heb je wel behoorlijk last van het aantal decibels dat ie produceert.

Pluspunten

• mobiel
  • geen afvoerslang

Minpunten

• weinig echte verkoeling als een airco
  • lawaaiierig

Marian 30-07-2018

Airkoeler versus airco?

Geschreven voor: Honeywell CL25AE

Staat onder airco's, wordt later airkoeler genoemd (dit zou vanwege het nederlandse woord "koeler" ipv coller ineens iets anders zijn!), maar werkt verwaarloosbaar! Schaf dit product niet aan, doet niet wat het belooft!

Minpunten

• werkt verwaarloosbaar.