De'Longhi PAC WE128ECO - Reviews

110 m³
Uitvoering
monoblock-airco
Afstandsbediening

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Alex 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Dik tevreden

Koelt de kamer super (op waterkoeling). Er is wel een duidelijk verschil of je met lucht koelt of dat je met water koelt.
Ook het geluid valt mij ontzettend mee, zelfs op vol vermogen kon ik er nog doorheen slapen.
Gebruikt bij een temperatuur van 29 graden en de airco op 21 graden afgesteld.

Alex 06-01-2017

Helaas na enkele weken al defecten aan de airco. Display gaf verkeerde informatie en de vlotter was defect.
Monteur 3 maal voor langs moeten komen. Uiteindelijk alles gerepareerd maar dit zou toch niet mogen gebeuren met een zo duur en nieuw apparaat.

Alex

Officiele reactie van De’Longhi 10-01-2017

Geachte ontvanger,

Hartelijk dank voor uw review op kieskeurig.nl. Heel vervelend dat uw apparaat defect is gegaan en dat er meerdere malen een monteur langs is geweest bij u ivm. de reparatie.
Fijn dat het apparaat nu weer naar behoren werkt.
Helaas kan het altijd gebeuren bij een electrisch apparaat dat er iets kapot gaat, natuurlijk verwacht u dit niet binnen een korte tijd, wij hebben dit ook liever niet, echter kunnen we nooit vooraf zeggen wanneer een apparaat defect gaat.
Hopelijk is nu alles naar wens, echter mocht u nog problemen hebben met het apparaat, laat het ons dan aub weten.

Veel plezier met uw apparaat.

De'Longhi Group Nederland

tokomo 10-08-2017 Product paar weken in bezit

goede koelcapaciteit

kamer snel op de gewenste temperatuur.
redelijk stil. gemakkelijk te verplaatsen. gemakkelijk te bedienen.

Pluspunten

• kamer erg snel op ingestelde temperatuur

Minpunten

• nog niet ondervonden

Smits 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne airco, koelt snel

Werkt goed en maakt een ruimte in korte tijd lekker koel. Handig met een timer om hem aan te zetten maar ook om hem weer op een bepaald tijdstip uit te zetten.

Charley 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Mooi uiterlijk

Gekozen voor dit product vanwege de koeling voor grotere oppervlakten, vanwege de kleur. Omdat buitenkant geen wit is, minder kans op verkleuring. De prijs / kwaliteit verhouding is prima.

Pluspunten

• Grotere oppervalkte koelen
  • Bedieningsgemak
  • Digitaal scherm

Minpunten

• De aansluiting van slang op airco, zwak punt

Timo 10-07-2017 Product paar weken in bezit

Kwetsbaar toestel / Koeling middelmatig / Hoge prijs

Toestel een week in gebruik: conclusie:
+ Positief: koelt erg snel met waterkoeling
+ Relatief weinig geluid tov andere airco's
- Erg kwetsbaar toestel: afvoeropening voor warme lucht is 2mm te groot waardoor er warme lucht terug in de kamer geblazen wordt! Deze afwerking kon beter!
- Waterkoeling: vrij snel water bijgieten
- LET OP: bij opstart van toestel meteen al defecten: code F1 en WHL: toestel defect, meteen al een technieker moeten laten langskomen. Dit gebeurde reeds bij meerdere klanten: zelfde probleem!
- Ingebouwde kalkfilter snel verzadigd en moet binnen 5 jaar vervangen worden (80 euro)
Conclusie: erg duur toestel maar is kwetsbaar.

E de Weert 08-07-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stil en prima koeling

Heb de airco unit PAC we128eco nu paar weken in gebruik.
Mooi afgewerkt, zeer stil en zuinig in gebruik.
Makkelijk te verplaatsen naar andere ruimtes.

Pluspunten

• zeer stil
  • wieltjes lopen zeer soepel

Minpunten

• Slang had 15 cm langer mogen zijn

Drammie 27-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie design airco

enkele dagen geleden gebruik gemaakt van de aanbieding van Sligro voor de aanschaf van de De'Longhi PAC WE128ECO airco. Deze functioneert met additionele waterkoeling wat hem sneller doet koelen en zuiniger in energieverbruik maakt. Mooi design, in een metallicbauwe kleur. Groot display met eenvoudige bediening. Afstandsbediening bijgeleverd. Maakt wel geluid als de compressor aanslaat of als hij op zijn maximale stand baast, maar dat staat niet voor het comfort wat hij levert. Nadeel blijft nog steeds dat de afvoer ergens naar buiten moet.

Pluspunten

• koelt snel
  • eenvoudige bediening, groot display
  • design

Minpunten

• geluid
  • lengte afvoerslang

Mia 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

op advies

we hebben de airco nog maar een paar dagen, en hebben hem vandaag pas voor het eerst gebruikt. tot zover we kunnen zien en voelen koelt hij goed. we hebben hem gekocht op advies van de verkoper van Electro world en omdat hij voldeed aan onze voorwaarden zoals een groot koelbereik en een wat stiller geluid. we hopen dat we er heel veel koelplezier mee beleven.

Pluspunten

• koelt tot 125m3
  • is maar 54 Db

Minpunten

• n.v.t
  • n.v.t.

JR 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

verkoelend

snelle levering
ziet er degelijk uit
nog niet lang genoeg in huis voor een goede beoordeling
aanwezige instel mogelijkheden

Pluspunten

• overzichtelijk display

Hamersveld 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koelt prima, mooi design

De Pac128 eco hadden wij bij kennissen gezien, die de airco al meerdere jaren gebruiken in hun kapperszaak, die in de zomer altijd heerlijk koel is. Dus dat was voor ons de beste aanbeveling

Pluspunten

• Koelt prima in korte tijd groet ruimte
  • Mooi Italiaans design
  • Ventilatorgeluid is 47 dB

Minpunten

• Zwaar m.b.t verplaatsen naar andere verdieping
  • Vaak water bijvullen

Moos 22-06-2017 Product paar dagen in bezit

Verlossende verkoeling

Eem echte aanrader voor een wat grotere ruimte zoals een woonkamer. De airco houd de ruimte lekker cool. Op hete dagen is de temperatuur bij mij 22 graden, dat vind ik heerlijk.

Pluspunten

• afstandsbediening
  • klimaatcontrole

Minpunten

• korte afvoerbuis
  • luchtafvoerspullen van minder kwaliteit

Marc 17-06-2017 Product paar weken in bezit

Apparaat voldoet aan verwachtingen

Deze airco gekozen vanwege de hoge capaciteit en waterkoeling. Ik woon in een goed geïsoleerd appartement, echter helemaal bovenin en met een groot raam op het zuiden. Na enkele warme dagen krijg je dan de warmte binnen en die is er vervolgens niet meer uit te krijgen. de airco slaagt erin de woonkamer van ca. 41 m2 heerlijk koel te krijgen. Wel neemt dit enkele uren in beslag, maar na pak 'm beet een half uurtje is het binnen al een stuk aangenamer. Het geluidniveau is acceptabel, maar ik kan me niet voorstellen dat je hierbij kunt slapen.

Pluspunten

• Koelvermogen
  • Waterkoeling

Minpunten

• Geluidsniveau