Rowenta Turbo Cool AU5010 mobiele airconditioner

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Turbo Cool AU5010 mobiele airconditioner op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

g**************@h********** 22-06-2021

Geweldig apparaat

Mooi compact apparaat en koelt zeer snel. Ik heb hem gebruikt op de slaapkamer en zelfs met 35 graden buiten krijgt hij de slaapkamer snel van 28 gr naar 23gr
De slang had wat langer gemogen, hij moet dicht bij het raam staan. Het geluid valt heel erg mee, ik kan er gewoon bij in slaap vallen.

Pluspunten

• Compact
  • Zeer wendbaar

Minpunten

• Korte slang

Natasja 18-06-2021

Krachtpatser

De mobiele airco mogen testen zelfs met de hete dagen deze week. Doet goed zijn werk in de verschillende functies. De afvoerslang en stroomkabel hadden wat langer gemogen.
Wieltjes rollen soepel.
De airco koelt goed in een relatief korte periode, geluid is goed te doen en in de laagste stand kan ik er mee slapen.

Pluspunten

• Koelt snel en goed
  • Geluid

Minpunten

• Afmeting afvoerslang

nicky 17-06-2021

Mooie compacte goed koelende airco

Deze mobiele airco heeft een mooie uiterlijk, is makkelijk te verplaatsen door de wieltjes die eronder zitten en koelt goed. Maakt wel wat lawaai tijdens het echt koelen, maar zodra hij de gewenste temperatuur heeft bereikt stopt dat. Er is goed te werken/tv te kijken terwijl de airco aan staat.

Pluspunten

• Makkeiljk te verplaatsen
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Had stiller gemogen

Kiralona 14-06-2021

Goede compacte airco

De airco is op zijn wieltjes redelijk flexibel en in zijn omvang compact, in hoeverre een airco echt compact kan zijn. Ik kan hem redelijk gemakkelijk opbergen in de kast wanneer we hem niet gebruiken. Hij ziet er modern uit, met een recht toe, recht aan optiemenu. De airco is makkelijk in bediening en schakelt snel. Een minpunt vind ik de lengte van de afvoerslang naar buiten. Deze vind ik vrij kort wanneer de airco gewoon op de grond staat en je de slang goed naar buiten wil hangen. Dit had wel wat langer kunnen zijn. De functionaliteit van de airco is goed. Hij koelt goed in de airco stand en ook het geluid op het laagste koelniveau vind ik acceptabel. Ook wanneer je hier bijvoorbeeld in zou moeten slapen. De blaaskracht is goed en sterk, er komt voldoende koude lucht uit. Wat ook erg handig is, is de ventilatorstand. Een opmerking is dat wanneer de airco in de koelstand aangaat, het wel een redelijk hard geluid maakt en het ook even duurt voordat het weg gaat. Het typische 'airco geluid'. Tot nu toe krijg ik het geluid weg door naar een andere stand te schakelen en dan weer terug.

Pluspunten

• Stil
  • Compact
  • Koelt goed

Minpunten

• Redelijk korte afvoerslang

Joan.d 04-06-2021

Ideale airco voor klein huis.

Deze compacte airco is ideaal voor ons kleine appartement. Voor een airco vrij stil en makkelijk in gebruik. De slang is wat stug om weer in elkaar te doen. Met een warme dag kreed hij de ruimte toch goed gekoeld. De ventilator werkt ook prima, maar de voorkeur gaat dan toch naar de airco stand gezien de airco maar 1 kant op blaast.

Pluspunten

• Compact
  • Gebruiksvriendelijk
  • Koelt goed
  • Afstandsbediening
  • Stil

Minpunten

• Stugge slang
  • Water reservoir legen