De'Longhi PAC N81 - Reviews

80 m³
Uitvoering
monoblock-airco
Afstandsbediening

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Wouter_Eindhoven 19-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima mobiele airco

Gebruik de airco om mijn slaapkamer te koelen. Hij koelt erg goed. Er zitten voldoende functies op (thermostaat, timer). Je moet er wel rekening mee houden dat hij best wel wat geluid maakt als hij aan het werk is. De eerste nacht werd ik wakker als hij aansloeg, nu ben ik er aan gewend.

Leedijk 23-05-2017 Product paar dagen in bezit

Erg stille Airco

Goede handleiding met een snelle bediening. Apparaat reageert goed op de instellingen. De airco is vrij stil voor onze begrippen.

Pluspunten

• Stille Airco
  • snelle bediening

Guy 21-05-2017 Product paar dagen in bezit

Koeling zolder

Na afwegen of een investering in een airco mijn nachtrust bij warme nachten zou kunnen verbeteren, heb ik besloten een mobiele airco te kopen. Mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar een buiten unit, maar de kosten weerhielden mij ervan.
Dus het is een mobiele eenheid geworden. De slang naar buiten is natuurlijk niet de mooiste oplossing. Daarbij heb ik kantelramen, probeer daar maar eens een slang in vaste te klemmen. Ik heb gezoren voor een aansluiting/gat in een afschot van de zolder, die weer verbonden is met de centrale lucht verversing van het huis. Even aankijken of dit werkt, anders toch maar een afvoer door het dak?!
Ik vraag me af of ik kan slapen, zonder oordoppen, met de airco aan, maar dat gaan we ervaren. Als de temperatuur voor het slapen gaan maar aangenamer wordt.

Erik70 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

PACN81, koelt goed, relatief stil voor een mobiele airco

De eerste ervaringen met de DeLongi N81 zijn positief. Hij koelt goed, zelfs op afstand is de koelte die van het apparaat komt goed te voelen. In de laagste ventilatorstand is het geluid (naar mijn mening) voldoende laag om rustig te kunnen slapen.

Pluspunten

• Relatrief stil op de laagste ventilatorstand
  • Koelt goed

Richard 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

prima airco

Prima airco met goede gebruiksaanwijzing. Alle hulpstukken aanwezig. Ziet er mooi uit en koelt goed.
Kwaliteit/ prijs verhouding goed.

Pluspunten

• vormgeving
  • koeling

Minpunten

• zwaar
  • geluid

H000 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Koele vriend

Koelt uitermate goed het hele appartement. is makkelijk in aansluiten en zorgt voor een prettige nachtrust tijdens hetere dagen.

Pluspunten

• cool

Minpunten

• Raam kan alleen op de open stand,