De'Longhi PAC N81 - Reviews

80 m³
Uitvoering
monoblock-airco
Afstandsbediening

Beoordeling op basis van 43 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Wouter_Eindhoven 19-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima mobiele airco

Gebruik de airco om mijn slaapkamer te koelen. Hij koelt erg goed. Er zitten voldoende functies op (thermostaat, timer). Je moet er wel rekening mee houden dat hij best wel wat geluid maakt als hij aan het werk is. De eerste nacht werd ik wakker als hij aansloeg, nu ben ik er aan gewend.

Erik70 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

PACN81, koelt goed, relatief stil voor een mobiele airco

De eerste ervaringen met de DeLongi N81 zijn positief. Hij koelt goed, zelfs op afstand is de koelte die van het apparaat komt goed te voelen. In de laagste ventilatorstand is het geluid (naar mijn mening) voldoende laag om rustig te kunnen slapen.

Pluspunten

• Relatrief stil op de laagste ventilatorstand
  • Koelt goed

Guy 21-05-2017 Product paar dagen in bezit

Koeling zolder

Na afwegen of een investering in een airco mijn nachtrust bij warme nachten zou kunnen verbeteren, heb ik besloten een mobiele airco te kopen. Mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar een buiten unit, maar de kosten weerhielden mij ervan.
Dus het is een mobiele eenheid geworden. De slang naar buiten is natuurlijk niet de mooiste oplossing. Daarbij heb ik kantelramen, probeer daar maar eens een slang in vaste te klemmen. Ik heb gezoren voor een aansluiting/gat in een afschot van de zolder, die weer verbonden is met de centrale lucht verversing van het huis. Even aankijken of dit werkt, anders toch maar een afvoer door het dak?!
Ik vraag me af of ik kan slapen, zonder oordoppen, met de airco aan, maar dat gaan we ervaren. Als de temperatuur voor het slapen gaan maar aangenamer wordt.

Richard 19-05-2017 Product paar dagen in bezit

prima airco

Prima airco met goede gebruiksaanwijzing. Alle hulpstukken aanwezig. Ziet er mooi uit en koelt goed.
Kwaliteit/ prijs verhouding goed.

Pluspunten

• vormgeving
  • koeling

Minpunten

• zwaar
  • geluid

Leedijk 23-05-2017 Product paar dagen in bezit

Erg stille Airco

Goede handleiding met een snelle bediening. Apparaat reageert goed op de instellingen. De airco is vrij stil voor onze begrippen.

Pluspunten

• Stille Airco
  • snelle bediening

Mark 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijk apparaat

Complete set, Degelijk apparaat. Werkt prima op hete zolder.
Zit helaas geen afdichting voort de raam bij.
En super dat je drie jaar extra garantie krijgt (aan huis).

Pluspunten

• degelijkheid
  • voldoende koeling

Jurgen 22-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koelt snel

Koelt kamer snel. redelijk stil voor een airco. Duidelijk bedieningspaneel en afstandbediening.
Eenvoudig te installeren.

H000 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Koele vriend

Koelt uitermate goed het hele appartement. is makkelijk in aansluiten en zorgt voor een prettige nachtrust tijdens hetere dagen.

Pluspunten

• cool

Minpunten

• Raam kan alleen op de open stand,

Wies 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijke bediening

Deze mobiele airco aangeschaft vanwege goede beoordelingen, het extra garantie pakket en omdat deze in de aanbieding was. Makkelijk te bedienen en doet wat het moet doen.

Pluspunten

• goede prijs
  • makkelijke bediening

H.Pluimers 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi compact formaat

Prima airco. voor normale woonkamer capiciteit wel aan de lage kant. kunt dan gewoon een iets zwaardere uitvoering nemen van Longhi. maar ben best tevreden met Pac N 81

Pluspunten

• makelijke bediening
  • mooie uitvoering

Minpunten

• nog niet
  • nog niet

Drikus 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Geluid groot minpunt

De airco doet zeker waarvoor het bedoelt is, namelijk een ruimte koelen.
Mijn cijfer is voor dit apparaat is laag, omdat het veel lawaai maakt, ook in de laagste stand.
Ik heb de airco aangeschaft voor de slaapkamer. Voorheen kon ik niet slapen ivm de warmte, maar nu is het lastig in slaap komen door het geluid.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Koelen

jaapje 21-06-2017 Product paar dagen in bezit

goedkope prima werkende airco

vandaag binnengekregen en direct aangezet om de studeerkamer te koelen (vrij hoge ruimte met veel glas op de zon kant). Zelfs in de laagste stand is het apparaat prima in staat om de temperatuur aangenaam te krijgen tegen een net stroomverbruik.

Pluspunten

• goed verrijdbaar
  • prima koeling
  • simpel in gebruik

Minpunten

• vrij lawaaierig

Sjaak vd Bogert 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koelt goed, wel wat luidruchtig

Goede airco, koelt goed.
Makkelijk te verplaatsen door handvatten en wieltjes
Helaas wel wat luidruchtig

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Niet te groot
  • Koelt goed

Minpunten

• Maakt veel geluid
  • Slang wat aan de korte kant

Frank 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Airco

Top product werkt fanatastisch. mobiele airco is goed verrijdbaar dus zeer flexibel. mogelijk ga ik hem ook mee op vakantie nemen in de caravan.

Pluspunten

• Strak design
  • Koelt fantastisch

Minpunten

• slang naar buiten
  • geluid

Raf 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Doet wat je ervan veracht. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Bij de hoogste stand maakt het apparaat wat veel geluid, maar dat is natuurlijk te verwachten. Duurt wel zeker een halve dag voordat de gehele kamer (+/- 30m2) op aangename temperatuur is.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs-/kwaliteitsverhouding

LV 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

Koelt geweldig

De PAC N81 is zeer goed geprijsd en koelt de kamer behoorlijk snel (van 29 naar 22 gr.), en dat ondanks het feit dat ik de schuifpui ter grootte van de slang moet openhouden. Nog beter zou zijn om een mal te maken voor de schuifdeur, dan stroomt er minder warme lucht binnen en zou hij nog sneller koelen.

Pluspunten

• koelt heel snel
  • zeer makkelijk te bedienen

Minpunten

• heb ik (nog) niet ontdekt

adm kantoor FECUNIA Vlijmen 20-07-2017 Product paar dagen in bezit

airco PACN81

vandaag geleverd gekregen; keurig op tijd door Wehkamp.
moet apparaat nog in bedrijf stellen. heb er alle vertrouwen in dat we een goed werkend product hebben gekocht.

V. Andel 17-07-2017

Fraaie vorm, koelt best goed in een slaapkamer 15 m2

Vindt het een mooie vorm. Is ondanks het behoorlijke gewicht op een etage prima te verplaatsen door de rolletjes. Koelt best aardig in een slaapkamer van 15 m2. Wel wennen aan het geluidsniveau bij het slapen.

Pluspunten

• Koelt best goed in een slaapkamer
  • Makkelijk verrijdbaar
  • Ziet er fraai uit

Minpunten

• Wennen bij slapen ivm het geluidsniveau.

W. v/d B 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Koelt snel de ruimte terug en is redelijk stil. eenvoudig te bedienen. Afvoerslang is iets aan de korte kant.

Pluspunten

• hoog koelvermogen
  • stil

liesbeth 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

airco

we hebben voor dit product gekozen omdat dit merk ons was aanbevolen. het product werkt vooralsnog uitstekend.

Pluspunten

• houdt de ruimte koel.