De’Longhi Pac EX130 Eco Real Feel - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi Pac EX130 Eco Real Feel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Robin 02-08-2023

Vriendelijke klantenservice totdat er iets mis gaat

Ik heb op 2 augustus deze airco ontvangen na vele problemen met oude airco.
Ik heb hem nog niet heel uitgebreid getest maar hij lijkt prima te werken.

Oude airco is 4 maanden in reparatie geweest. 2 keer opgestuurd naar delonghi, dan moet je zowel voor ophalen als terugbezorgen vrije dag nemen. 3 keer is monteur geweest. Ook weer vrije dagen voor moeten oppakken.
Uiteindelijk kon apparaat niet gemaakt worden. Uiteindelijk 265 euro bijbetaald om deze airco te ontvangen.
Het kostte allemaal veel tijd en de klantenservice is bij reparaties echt niet vriendelijk.

Ik moet wel zeggen bij aankoop nieuwe apparaat is klantenservice prima. Het gaat pas mis met de klantenservice zodra er iets mis gaat met de airco.

Pluspunten

• Mooi
  • Krachtige airco

Minpunten

• Klantenservice bij reparaties is echt een ramp

HH56 13-06-2023

Zeer tevreden

Prachtig product, werkt perfect.
Kwaliteit erg goed.
Zeer tevreden.

Gekocht met een leuke aanbieding icm 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Werking

Hittegolf 06-05-2022

Goede koeler

Fantastisch apparaat die goed koelt. Ook fijn dat je alleen de ventilator kunt gebruiken, dan hoef je de slang afvoer niet te gebruiken. Verschillende standen en het geluid valt erg mee.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Mooie uitstraling

THM 29-06-2021

mooi en doet het naar verwachting

Omdat een vaste airco geen optie voor ons is, hebben we op aanraden van een expert deze airco gekocht.
We hebben hem nu 2 dagen en hebben hem eventjes getest.Hij ziet er mooi en degelijk uit en wat nog belangrijker is...hij koelt snel , verder is het nog even uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.
Gelukkig is het nu weer even afgekoeld, maar zodra het weer te warm word in de ruimte, kan hij direkt aan het werk.
Daarna is het beter oordelen.
Tot nu toe heel tevreden

Rob H 20-08-2020

Compact apparaat met groot vermogen

De Real Feel stand draagt zorg voor een constante vochtigheidsgraad en temperatuur. Erg fijn. Uitstekende koelcapaciteit!

JseB 15-08-2020

Heerlijk verkoelend op zulke warme en klamme dagen

Mooie krachtige mobiele airco, heerlijk verkoelend op deze warme en klamme dagen. Alleen al door het onttrekken van vocht uit de lucht voelt het een stuk aangenamer in huis.

Pluspunten

• Behoorlijk wat koelvermogen

Minpunten

• korte afvoerslang ten opzichte van de 112 CST
  • Andere aansluiting dan de 112 CST

Naijomy 12-08-2020

Goede koeling, fijne stille modus

Goede koelcapaciteit, ook voor grote ruimtes. Staat bij mij op een 4,5m hoge zolder en is in staat de hele ruimte een paar graden te koelen, en de plek waar de airco staat (bij mijn thuiswerkplek of bed) nog verder af te koelen. Fijne stille modus voor 's nachts, nooit meer wakker worden van hete plaknachten óf een te lawaaiige airco.

Pluspunten

• Grote koelcapaciteit
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Klein waterreservoir, ventiel lekte al na 10 uur

Thies 03-08-2020

Had ik deze maar veel eerder besteld...

Een mooie formaat airco die voor ons leefbaarheid en thuis werken mogelijk maakt in onze woning. Normaal gesproken is onze woning bijna niet koel te krijgen. We hebben meerdere systhemen geprobeerd. ventilators en 1 andere airco, dit werkte niet voldoende. Deze is misschien wel een stuk duurder dan andere aircos maar deze doet wel wat die beloofd . Dit was ons geld meer dan waard en als ik dit eerder had geweten dan had ik hem meteen gekocht. wat een bevrijding

Pluspunten

• koelt onze woning en werk plek erg goed
  • geluid niveau valt goed in te werken en slapen

Minpunten

• is prijzig ( maar is zeker het geld waard)

Cees van Rossum 25-06-2020

voldoet goed aan de eis, die wij eraan stelde.

Prima airco, het is een lekkere temperatuur en het geluid is een kwestie van wennen. Qua vormgeving is hij ook mooi.circulatie werkt ook zeer goed.

Jack 16-06-2020

Degelijke mobiele airconditioning

Degelijke mobiele airconditioning; goed afgewerkt, makkelijk te installeren, koelt prima. Zwaardere versie genomen omdat het een grote slaapzolder betreft die gekoeld moet worden. Geluidsniveau is acceptabel. Werkt volautomatisch en naar wens.

Pluspunten

• afwerking
  • koelcapaciteit

Minpunten

• geen

Henk en Joke 14-06-2020

Koelt Lekker maar wel veel lawaai

Dit artikel hebben we gekocht om het met de zomer lekker koel in huis te hebben en gezien de ervaringen van andere mensen die ook een de Longhi hebben zijn we overgaan tot koop van dit product

Niet verwacht dat hij zo veel geluidshinder zou geven

Pluspunten

• Lekker Koel
  • Droge Lucht

Minpunten

• Herrie

Patty 14-06-2020

mooi design

staat in de woonkamer en heeft voor een airco een mooi design en koelt prima in een gemiddelde ruimte

Pluspunten

• mooi
  • koelt prima

Minpunten

• zwaar

Dai 04-06-2020

Plug and Play

I wanted a mobile airco for a long time, and after searching, googling, etc. for a long time, I decided to go with a "established" brand. More expensive than other mobile airco with the same technical specs but the 5 years warranty (special action till 31/08/2020), the design, the R290 refrigerant finally convinced me to buy it. For the installation, I just had to take it out from the box, plug the power cord and the exhaust pipe. I am overall happy with it and I totally recommend it.

Pluspunten

• design
  • "plug-n-play"
  • easy to use, to move
  • refresh a bedroom in no time

Minpunten

• pricey
  • not that silent (won't sleep with it on)

Piet 02-06-2020

mooie uitstraling goede werking met ascesoires korte slang

goede werking, mooie uitstraling en vanwege een grote woonkamer 130m3, grote capaciteit noodzakelijk

Pluspunten

• uitstraling
  • kwaliteit
  • extra garantie

Minpunten

• een korte slang