AEG AXP34U338BW wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG AXP34U338BW wit op Kieskeurig.nl.

Wil 26-11-2020

Geweldig

Geschreven voor: AEG AXP34U338BW wit

Dit is echt een geweldige aankoop geweest
Ik heb zomers echt een bloedhete kamer het was deze zomer zo 37 gr. Maar heb het toch maar gedaan en deze airco gekocht moet zeggen niet de goedkoopste maar ben er heel blij mee het was zo 20 graden je kan het zelf instellen echt perfect.

Wil 02-09-2020

Airco

Geschreven voor: AEG AXP34U338BW wit

Het is zeker niet de goedkoopste maar hij is wel super het was 37 graden hier in m’n kamer en hij kreeg het met gemak terug naar 23 graden
Zelf wilde ik het niet lager vond dat een prima temperatuur.
Zou hem niet meer kunnen missen.

Anoniem 01-09-2020

Indrukwekkend apparaat!!!

Geschreven voor: AEG AXP34U338BW wit

Het is groot. En stil, vergelijkbaar. Hij maakt lavaii maar dat is niet irritant. Je moet begrijpen dat compressor zit erin. Hij doet zijn werk goed. Kvaliteitsproduct. Noch denk ik dat deze model is een van de beste in markt. Hij heeft aandacht nodig om tijdelijk condensaat bakje leeg te maken. Alle ramen moet dicht zijn voor maximale effect te krijgen. Dus je moet bereid om airco thuis te hebben. Raamafdicting bij te kopen. Nachtmodus ook goed is. Overall erg tevreden over investering in deze toestel. Als u dat bedrag betaalt, kunt u het beter besteden aan een merk met een goede reputatie als AEG. Ik denk ik ben zeker een winaar.

BenGR Huizen 09-08-2020

Uitstekende AIRCO

Geschreven voor: AEG AXP34U338BW wit

Maakt weinig geluid. is gemakkelijk te installeren en kan ruimte tot 100m3 gemakkelijk koel houden. Ruim eén maand geleden gekocht.

prkroon 10-08-2020

Beste BenGR,

Onlangs deze airco aangeschaft.
Vraag is of in de koelstand (dus niet auto) je de fan snelheid op de laagste stand kan zetten om het geluidsnivo 'snachts aanvaardbaar laag te houden in de slaapkamer.
Had de airco enige uren van te voren aangezet op 21 deg C maar bij het slapen gaan (4 uur later) kon ik de fan snelheid niet op de laagste stand instellen. Na enige minuten ging de fan snelheid weer naar de hoogste stand. Enigste manier om de fan snelheid op de laagste stand te houden was om de ingestelde temperatuur op een hogere waarde in te stellen maar dat is niet de bedoeling :-)
Mijn slaapkamer is 20 m2 (50 m3) dus de airco moet dit makkelijk aankunnen.

Wat is jouw ervaring met het vastzetten van de fan speed op de laagste stand stand?