Eurom PAC 12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eurom PAC 12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

LeonieD.A. 23-07-2014
Geschreven voor: Eurom PAC 12

Voor mij voldoet deze airco prima. De beschreven problemen herken ik overigens niet, dus ik denk dat die misschien toch wel gevallen is. Erg vervelend natuurlijk. Mijne werd gelevrd op een pallet. Hij maakt wel veel geluid, maar wij gebruiken hem om de slaapkamer savonds af te koelen, als we daar neit zijn.

marcusanthonius66 26-07-2013
Geschreven voor: Eurom PAC 12

Een waardeloos product. Maakt teveel herrie en is niet in staat om langdurig te koelen. De machine raakt oververhit en het kunststof reservoir dat water opslaat verbrand en verteerd. Gevolg, de wielen die via een metaalplaatje, dat de warmte juist makkelijk geleid, zitten geschroefd aan het waterreservoir. Hierdoor begint deze snel scheuren te vertonen waardoor de ophanging van het koel-element zijn steun verliest en begint te lekken. Gevolg het koelmiddel komt vrij en zal in eerste instantie een weg vinden via de warme lucht afvoer. Tot het niveau van het koelmiddel dus danig laag is dat de airco zijn koelfunctie verliest en niets meer is dan een ventilator. Wanneer je de fabrikant hierop aanspreekt via de verkoper TS24.nl krijg je te horen dat deze schade alleen kan ontstaan als de airco gevallen is en of er iets bij de aflevering geconstateerd is. Helaas viel er niets te constateren. De fabrikant vraagt ook niet de machine op om op te sturen zodat men dit kan onderzoeken. Ze stellen doodeenvoudig zonder enige vorm van onderzoek dat de machine gevallen is. 100% zeker dat dat niet het geval is geweest sinds de airco werd afgeleverd. Bovendien heeft de Airco, weliswaar zeer luidruchtig, vanaf het begin zonder problemen gekoeld. Alleen begon de machine opeens water te lekken en daarmee begon de verdere aftakeling. De verkoper TS24.nl noch de fabrikant begrijpen het begrip garantie. Voor een machine van 365 euro mag je verwachten dat die niet na een maand uit elkaar valt. Doet die machine het wel dan verwacht je op zijn minst een onderzoek naar het hoe en waarom. Helaas blijven beiden ingebreke. Ik zeg ... koop nimmer een product gemaakt door deze fabrikant! Garantie erkent die niet. Daarnaast is de verkoper TS24.nl net zo fout. Als verkoper heeft die ook een plicht ten aanzien van garantie op aankoop van producten. op mij komt het over als een oplichters bende. Alternatief ... Carrier ... een fabrikant die wel de garantie op zijn producten serieus neemt.