Smeg KAP800X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Smeg KAP800X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Clen69 12-07-2012
Geschreven voor: Smeg KAP800X

Review Smeg KAP800X afzuigkap.

Van alle aankopen die ik de laatste tijd heb gedaan voor mijn nieuwe keuken badkamer en wc is dit product met afstand het meest tegen gevallen.

Het is duidelijk ontworpen door een digsiner die nog nooit een schroevendraaier heeft mogen vast houden
en geen oog had voor detail.

Het is een zeer gammel apparaat, voor het eerste ook goed afgewerkt maar vooral niet verder kijken dan schieten je de tranen in de ogen.

Ik kan hier moeiteloos 10 dingen opnoemen wat er volgens mijn niet deugd aan deze kap

Maar het belangrijkste is toch wel dat het eigenlijk een 60 cm kap is waar ze een randje rvs aangeplakt hebben.
En natuurlijk de gammele en rammelende constructie die ook nog eens moeilijk schoon te houden is.

De prijs kwaliteitsverhouding is zeer slecht te noemen.

Smag is voor mij duidelijk ook zo'n merk? die water voor wijn probeert te slijten.

Doe er je voor deel mee.

Groetjes, uit Nijmegen