Neff D95BCP2N0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff D95BCP2N0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

afzuigkap 16-04-2021

afzuigkap

Geschreven voor: Neff D95BCP2N0

mooie uitziende afzuigkap. Met veel zuigkracht. Veel instelmogelijkheden en fijne roosters die je in de vaatwasser weer schoon krijgt.

Pluspunten

• veel zuigmogelijkheden

Vic 25-03-2021

krachtige afzuiger met goede verlichting

Geschreven voor: Neff D95BCP2N0

Onze huidige afzuiger was aan vervanging toe, daarom hebben we deze gekocht. Wij vinden hem mooi strak vorm gegeven, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Hij zuigt erg goed af. In zijn hoogste stand hoor je hem wel duidelijk, in de laagste eigenlijk niet tijdens het koken. De geïntegreerde LED verlichting (3x) geeft goed licht op de kookplaat.
Wat erg handig is, is de afzuig timer. Zo kan je hem nog even aan laten staan om de laatste kookluchten af te zuigen en gaat hij vanzelf uit.

Pluspunten

• kractige afzuiging met timer
  • LED verlichting

Minpunten

• luid in hoogste stand

Tonka Dadou-Postma 22-08-2020

Stille afzuigkap

Geschreven voor: Neff D95BCP2N0

Een mooie, strakke matte afzuigkap met drie verlichtingspunten. De verlichting is bovendien dimbaar en dimt langzaam als je hem uitzet. De afzuigkap zuigt goed af, maar maakt weinig geluid. Er zijn meerdere standen te kiezen, wat heel prettig is.

Paola 02-11-2019

super afzuigkap

Geschreven voor: Neff D95BCP2N0

stil, lage tonen, geweldig afzuigvermogen, mooie stijl. Functioneel, zeer functioneel, stylish. Neff is een top keuze.
Ik heb de keuze gemaakt op basis van mijn ervaring met een Neff afzuigkap bij familie.

Pluspunten

• afzuigvermogen
  • fluisterstil
  • mooi
  • dimmerlicht

Patrick 19-10-2019

Super afzuigkap

Geschreven voor: Neff D95BCP2N0

Wat een fijne afzuigkap. Maakt niet al teveel lawaai bi het afzuigen. Meerdere fijne opties. Veel licht door de 3 ledlampjes.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Handige opties