De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC97BCP50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g**********@o********** 16-12-2021

goede afzuigkap voor het geld

Geschreven voor: Siemens LC97BCP50

zeer mooi design afzuigkap. strakke toetsen. het geeft ook goed veel licht op de kookplaat. sterke afzuiging die vrijwel alle geurtjes opzuigt. aanrader om te kijken wanneer je een grote kijkplaat hebt.

Pluspunten

• zuigt goed hard af onder weinig geluid
  • mooi strak design

m**********@u********* 07-12-2021
Geschreven voor: Siemens LC97BCP50

Prima afzuigkap goed te onderhouden, prachtig als schouw, eenvoudig te bedienen, geluidsarm, roestvrij staal uitvoering, goede verlichting op kookplaat, afneembare roosters om te ontvetten in de vaatwasser, goede afzuiging

g*****@g*************** 28-11-2021

zeker een aanrader

Geschreven voor: Siemens LC97BCP50

zeer mooi en geluid arme afzuigkap. ook heel makkelijk te bedienen . en genoeg licht op het werk.

Bart 01-04-2021

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC97BCP50

Afzuigkap werkt perfect, zuigt de luchtjes goed weg en is STIL. Dat laatste is heel prettig. Dus vandaar ons positief oordeel

Paul 13-10-2020

In combinatie met koolstof recirculatiefilter onvoldoende

Geschreven voor: Siemens LC97BCP50

De afzuigkap met directe afvoer naar buiten heeft zeer goede capaciteiten. Echter met een recirculatie koolstof filter is de werking volstrekt onvoldoende. Je ziet ook dat dampen langs de kap de keuken in gaan.

Minpunten

• met recirculatiefilter onvoldoende zuigkracht

G. Koch 14-05-2020

Goede en relatief stille afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC97BCP50

Bij mijn oude Siemens afzuigkap was het bedieningspaneel kapot gegaan. Echter was deze kap al 18 jaar oud en reparatiekosten waren dan ook niet meer in verhouding. Vandaar op zoek naar een vervangende kap met dezelfde specificaties (ook qua breedte schouw ivm bestaande koof/nis in de keuken) . Kwam al snel op deze kap uit. Zeer mooie en betaalbare afzuigkap met voldoende kracht en relatief zeer stil. Erg happy mee.
Enig minpuntje wat ik tot nu toe heb weten te ontdekken, is de reactietijd van de "tiptoetsen" op bedieningspaneel. Moet af en toe wat harder drukken voordat de toets "reageert". Dat is jammer. Sensoren toetsen hadden wat "fijner" ingesteld mogen worden.

• Goede verlichting met dimstand
  • Relatief stil
  • Goede afzuiging

Minpunten

• "Gevoeligheid" toetsen bedieningspaneel

Henk 22-03-2020

Led verlichting valt tegen

Geschreven voor: Siemens LC97BCP50

Prima afzuigkap. Tov van vorige niet beter. Vorige ging na 8 jaar al stuk. Motor ging heel erg piepen. Ringen op elektromotor as volkomen versleten. Geen reserve onderdelen voor verkrijgbaar. Alleen hele nieuwe motor voor meer dan 200 euro. Toen besloten maar hele nieuwe te kopen. Led verlichting valt tegen, erg koud blauw licht en het licht verspreid zich slecht. Bij de oude werd ook het aanrechtblad goed verlicht met warm licht. Bij de nieuwe alleen licht op de kookplaat helaas.
Overigens geeft de bediening wel een vertraging, zijn tiptoetsen die traag reageren. Motor maakt ook vreemd geluid bij uitgaan.

Pluspunten

• Capaciteit
  • Ziet er strak uit

Minpunten

• Led verlichting
  • Trage bediening tiptoetsen
  • Vreemd geluid bij uitschakelen motor
  • Oude vergelijkbare afzuigkap ging maar 8 jaar mee

Mooie afzuigkap 07-10-2019

Stijlvolle, goede afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC97BCP50

Stijlvolle, krachtige afzuigkap. Zelf met boost functie om heftige geuren snel af te kunnen zuigen. Erg goed bevallen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Stijlvol
  • Boost functie
  • Ledlicht
  • Recirculerend