Siemens iQ300 LC97BHM50 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
710 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 LC97BHM50 op Kieskeurig.nl.

Fijne afzuigkap. 17-06-2020

wand afzuigkap

Prima afzuigkap.
Zuigt goed af.Strakke vormgeving [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeroen de Boer 04-06-2020

Als recirculatiekap perfect

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Bij ons als recirculatiekap met koolstoffilter aangesloten. Werkt perfect. Hoogste stand nog niet hoeven gebruiken in 6 maanden tijd. Prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jjp vos 03-03-2020

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Doet wat hij moet doen. Maakt wel veel herrie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chaenne 02-02-2020

Goed en mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Werkt uitstekend en naar behoren, een verbeterings tip is dat de functie knoppen niet te zien of verlicht zijn zodra het donker is ,zodat je niet weet waar en wat in te toetsen. Maar dat doet verder niets af aan de goede werking. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

KvL77 29-07-2019

Fijne afzuigkap!

Geschreven voor: Siemens iQ300 LC97BHM50

Hele fijne afzuigkap, maakt weinig lawaai, rustig! Wij hebben deze in gebruik als recirculatie afzuiging. Doet wat hij moet doen! Mooi design, handig met de tiptoetsen. Wij zijn er erg blij mee.