De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC97BHM50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rppesch@ziggo.nl 23-09-2021

werkt goed, maar maakt veel herrie

Geschreven voor: Siemens LC97BHM50

De afzuiger werkt goed maar maakt veel lawaai. We hebben hem nog te kort om verder te kunnen beoordelen. We zijn benieuwd hoe het reinigen in de oven van het ingebouwde recirculatiefilter gaat werken.

Pluspunten

• werkt goed

Minpunten

• lawaai

L. Hafkamp 21-03-2020

Grote, goed afzuigende kap

Geschreven voor: Siemens LC97BHM50

Mede door de turbo-stand die de kap heeft, heb je geen etensgeuren meer in huis. De kap is zeer gemakkelijk te reinigen, zowel de platen als de binnenzijde van de kap. Zit veel licht in de inbouwspots. Door het touchdisplay is ook de voor/buitenkant goed schoon te houden en het geeft een strakke uitstaling

Pluspunten

• Eenvoudig te reinigen
  • Strakke uitstraling
  • Goed werkende turbo stand

jo 05-06-2019

prima afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC97BHM50

Mooi design, fijne bediening. handige boost-functie om kortstondig extra af te zuigen.
heeft 3 losse roosters die in de vaatwasser kunnen. we hadden verwacht dat we door de platte kap iets op de kap konden zetten zoals bij de oude afzuigkap. maar daar voelt deze niet stevig genoeg voor.

Pluspunten

• roosters kunnen in vaatwasser
  • boostfunctie
  • makkelijke bediening met toetsen