De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC94BBC51 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

alex 28-03-2022

prima

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mag eigenlijk wel harder afzuigen en als je van stand veranderd moet je eerst (of daarna) de oude stand uitdrukken

Jasper 08-01-2022

Perfecte Siemens wandschouwkap

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik als professionele kok(behoorlijk kritisch) vind dit een uitstekend apparaat mooi, zeer praktisch te bedienen, handige functie indeling aan de voorkant en makkelijk schoon te maken.

Mooie afzuigkap 03-02-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi afzuigkap die prima functioneert. Ik moest even wennen aan het feit dat als je hem een stand hoger zet het andere knopje ook ingeschakeld blijft. Maar na een poosje weet je niet beter,

Berkelgerrit 23-10-2018

Goed design

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

Ziet er strak uit wat goed bij onze nieuwe keuken past. Verder doet hij wat hij moet doen. Maakt nogal veel herrie. Ter wijl de zuigkracht iets tegen valt. Verlichting is prima