AEG DKB5660HM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG DKB5660HM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marco 08-11-2017

goede zuigkracht / mooi design

Geschreven voor: AEG DKB5660HM

ik was opzoek naar een goede afzuigkap in de keuken omdat mijn vrouwtje aardig kan koken moest dat er 1 zijn die voldoende zuigkracht had zodat er niet elke week na het koken een hele vette keuken achterbleef daardoor ben ik bij deze uitgekomen voor mij was het design belangrijk het oog wil ook wat ;-) en deze ziet er zeer modern en netjes afgewerkt uit hij werk ook nog eens perfect alleen nu hij een kleine 2 maanden gebruikt wordt in de recirculatie stand begint het lampje al te branden dat de filter al vervangen moet worden dat vind ik persoonlijk iets te snel maar dat kan natuurlijk ook aan de manier van koken liggen verder is het een perfecte afzuigkap die ook nog eens vanzelf langzamer gaat als de rook van het koken minder wordt al met al een aanrader.

Pluspunten

• mooi design
  • voldoende afzuigkracht