ETNA AIP590RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AIP590RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Mariëlle 08-03-2023

Erg blij met deze afzuigunit!

Geschreven voor: ETNA AIP590RVS

Mooie vormgeving. Stil. Makkelijk te bedienen met afstandsbediening. Werkt goed.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Geen lelijke afzuigkap meer

Officiele reactie van Atag 09-03-2023

Beste Mariëlle,

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met deze afzuigunit!
Naast het design en de bediening bevalt ook het geluidsniveau jou goed.

We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie beoordeling en wensen jou veel plezier toe van je aankoop.

Suzan
Webcare ETNA

coxp 15-08-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AIP590RVS

Super fijne afzuigkap. Door waterschade moeten vervangen maar zeker weer dezelfde gekocht. Goede afzuiging, weinig geluid en gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• afzuiging geurtjes
  • geluidsarm
  • veel licht op fornuis

Officiele reactie van Atag 16-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend dat je waterschade hebt gehad. Voor ons is het natuurlijk wel leuk om te lezen dat je opnieuw voor ETNA hebt gekozen. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen en de enthousiaste feedback.

Wij wensen je veel plezier met de nieuwe afzuigkap.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA

y***********@g******** 12-07-2022

Goede mooie afzuigunit

Geschreven voor: ETNA AIP590RVS

Een mooie strakke en goedwerkende afzuigunit. Het was even puzzelen hoe de unit open kon om bij de filters te kunnen komen. Maar dit nu wetende, is het voor mij een top model. Waar ik , hopelijk, jarenlang plezier van kan hebben.

Officiele reactie van Atag 14-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat het gelukt is om de unit te openen. We hopen ook dat je nog vele jaren plezier van de kap kan hebben.
Wij wensen jou veel plezier met je aankoop!

Kim Webcare ETNA

d***************@h********** 12-04-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA AIP590RVS

Tsja wat moet je nog zeggen van een topmerk als dit? Je voelt en ziet meteen de kwaliteit bij het uitpakken :) Mooi afgewerkt en super makkelijk in de bediening. Aanrader!

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Voelt degelijk aan goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Motor is fors maar dat kan helaas niet anders

Officiele reactie van Atag 13-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor jouw goede beoordeling.
Fijn te lezen dat jij al bij het uitpakken enthousiast was!
Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

Ellen
Webcareteam ETNA

GerryvB 25-01-2022

Mooi uiterlijk, geen aanrader voor recirculatie.

Geschreven voor: ETNA AIP590RVS

We hebben een nieuwe keuken met keukeneiland. In de koof moest een afzuigkap met recirculatie. De keukenleverancier heeft de keuze gemaakt voor de Etna. De afzuiger heeft een heel mooi uiterlijk.
Het recirculair filter plaatsen is niet te doen. De rechterkant kun je het makkelijk plaatsen. Aan de linkerkant is geen ruimte gemaakt om een extra filter te plaatsen. Daar moet iemand van ETNA bijkomen. Niet goed door ETNA over nagedacht.
Die filters zijn ook het enige dat de afzuigkap recirculair maakt. Best bijzonder dat je er dan zoveel voor betaald!
De kap maakt vrij veel geluid als het aanstaat. Je hoort niet veel verschil bij de verschillende standen.
Er is een afstandsbediening bij zodat je het licht kunt temperen. Dat is heel fijn.
Het afzuigen gebeurd aan de zijden van de kap, niet in het midden. Dat is fijn boven een eiland.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit.
  • Afvoeren van lucht aan zijden
  • Afstandsbediening
  • Licht is te temperen

Minpunten

• Veel geluid
  • Extra filters past niet

Officiele reactie van Atag 26-01-2022

Beste GerryvB,
Bedankt voor deze review. Goed te lezen dat u zo tevreden bent over het design van deze afzuigkap en het afvoeren van de lucht via de zijkanten. Het is dan ook vervelend dat het plaatsen van het koolstoffilter aan een zijde niet lukt en de afzuigkap veel geluid laat horen. Mochten wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen, ontvangen wij via webcare@atagbenelux.com graag uw volledige adres- en contactgegevens inclusief uw vraag. Dan kijken we met u mee.
Chantal Webcareteam ETNA

Franco en Henny Lomastro 08-12-2020

Bijna onzichtbare afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AIP590RVS

Bijna onzichtbare afzuigkap, verwerkt in een koof in het plafond. Eindelijk niet meer zo'n storende bak voor je gezicht. Deze werkt perfect. Hij zuigt echt goed alle nare luchtjes en stoom/damp op. Je kunt hem op het apparaat zelf bedienen, maar voor de kleinere mensen onder ons zit er een afstandsbediening bij. Je hoort hem wel maar niet op een hele storende manier. Goed schoon te maken. Verder geen minpunten.

Pluspunten

• Mooi in het plafond verwerkt
  • Werkt met een afstandbediening

Officiele reactie van Atag 09-12-2020

Beste heer/mevrouw Lomastro,
Bedankt voor deze mooie review score. Daar zijn wij erg blij mee. Wat goed om te lezen dat de afzuigkap de nare luchtjes en stoom/damp afzuigt en de afzuigkap mooi verwerkt is in uw plafon. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA