Neff D95FRM1S0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff D95FRM1S0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Rein 26-11-2021

Mooi design!

Geschreven voor: Neff D95FRM1S0

Bij het uitzoeken van onze keuken bleek dit een geheel nieuwe afzuiger te zijn, er hing zelfs geen demo model bij de keukenleverancier. We hebben deze dus op de gok genomen, gezien wij de schuine afzuiger niet aantrekkelijk voor onze keuken vonden. We hadden geen betere keuze kunnen maken. Het apparaat is stil, zuigt zeer goed af en hoeft niet op de hoogste stand te staan. Uiteraard word het geluid meer zodra deze in Powerstand gezet word, maar je kan ook niet anders verwachten. Makkelijk schoon te houden en een handige plaats om kookboeken en/of kruidenpotjes neer te zetten.
Wij houden deze echter liever leeg, zo behouden we het mooie strakke uiterlijk van het apparaat.

Pluspunten

• Stil
  • Flinke zuigkracht
  • Verlichting is precies goed

Minpunten

• de gasveren zijn even wennen

Ici 19-02-2021

Flinke zuigkracht

Geschreven voor: Neff D95FRM1S0

Deze afzuigkap zuigtabletten als een gek, beter is er waarschijnlijk niet. De kieren bij de deuren fluiten omdat hij overal lucht vandaan probeert te trekken

familieKlunnen 02-01-2020

Design Afzuigkap

Geschreven voor: Neff D95FRM1S0

Deze design afzuigkap werkt super.
makkelijke bediening. Wat heel makkelijk is je kan je kookboek op de randzetten.
Op het zwarte scherm je de weekagenda schrijven met een witte stift heel handig!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stil

Harry B 13-10-2018

sieraad in de keuken

Geschreven voor: Neff D95FRM1S0

gekozen vanwege het mooie strakke design, functionaliteit laat wel wat te wensen over, zuigt niet voldoende af en maakt toch wel meer geluid dan verwacht.

Pluspunten

• mooi design
  • strak
  • simpele bediening
  • ledlicht
  • rand voor Ipad of kookboek

Minpunten

• veel geluid
  • wasem gaat langs de afzuiger