Bosch Serie 8 DWI37RV60

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 DWI37RV60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R. Vos 21-07-2018

Mooi afzuigkap, stroomkabel doet afbreuk aan design

Geschreven voor: Bosch Serie 8 DWI37RV60

Het is een mooie compacte afzuigkap waar wij qua design alleen maar complimenten over krijgen. De werking van de afzuigkap is in onze relatief kleine woning prima. Helaas valt de stekker buiten de afzuigkap maar hebben we daar tijdig rekening mee gehouden. Door een gleuf te frezen naar een ander stroompunt is de stroomkabel volledig aan het zicht onttrokken.

Het feit dat de afzuigkap beschikt over Home-Connect (Wifi) is ons tevens bij aanschaf niet medegedeeld waardoor wij hier met de kookplaat geen rekening hebben gehouden/kunnen houden. Anders was het namelijk mogelijk geweest om de inductie kookplaat aan de afzuigkap te koppelen zodat de werking op elkaar kan worden afgestemd.

Pluspunten

• Formaat

Minpunten

• Beperkte afzuig capaciteit
  • Strak design maar stekker valt buiten de afzuigkap