De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Beko CTB 9407 X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pietje P. 14-06-2013
Geschreven voor: Beko CTB 9407 X

Kap ziet er fraai uit.
Roosters zijn makkelijk uitneembaar, maar maken wel resonantiegeluiden. Enigszins bijbuigen om ze strakker te leggen hielp niet, ik durf niet verder te buigen.
Degelijkheid een 7, omdat de rest er wel prima afgewerkt uitziet.

De standenschakelaar voelt iets fragiel aan. ben benieuwd hoe lang deze meegaat. Daarom ook geen cijfer voor duurzaamheid, daarom slechts een 6.

Als u de kap altijd op de hoogste stand gebruikt is dit echter geen probleem. Met het in-uitschuiven van het voorste deel van de kap heeft u de schakelaar namelijk niet nodig. het inschuiven van het voorste deel is teven aan/uit bediening namelijk.

NB: Zeker voor zijn prijs van € 157.- een prima kap. Er zijn niet zoveel van deze kappen meer leverbaar. Andere kappen met vergelijkbare maten kosten 351.- (Etna)