ETNA AD590RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AD590RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Annemarie 23-11-2019

Schouwkap

Geschreven voor: ETNA AD590RVS

Wat een fraai uiterlijk en handig in gebruik.
Duidelijke bediening en mooie verlichting. Makkelijk schoon te houden door de drie te verwijderen panelen.

Pluspunten

• Diagonaal dus geen hoofd stoten
  • Fraai uiterlijk
  • Makkelijk schoon te maken
Officiele reactie van Atag 25-11-2019

Hallo Annemarie,
Dat zijn mooie berichten, en een mooie kap ;-)
Veel plezier van deze aankoop.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Ramon 27-10-2019

Goede basic afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD590RVS

Prima afzuigkap met flink vermogen. Maakt relatief weinig herrie in hoogste stand. Zuigt prima alle kooklucht af in onze grote open keuken. Ziet er mooi eenvoudig uit.
Eerste keer kreeg ik een beschadigde exemplaar maar die is omgeruild. Installeren was niet moeilijk. Bijgeleverde installatietekening is echter piepklein en slecht. Heb zelf twee extra schroeven gebruikt voor meer stevige montage. Sluit goed aan op de muur. Wel een klein meetrillend geluid wat na wat speurwerk opgelost was.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • relatief weinig herrie

Minpunten

• installatietekening piepklein

Officiele reactie van Atag 28-10-2019

Beste Ramon,

Vriendelijk bedankt voor deze review. Vervelend dat het eerste exemplaar beschadigd was geleverd, maar ook dat is netjes opgelost. Fijn dat , ondanks de wat kleine tekeningen, het installeren is gelukt. Veel plezier van deze aankoop.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA