Siemens LI97SA530 - Reviews

740 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Aad 18-06-2018

afzuiger

ik geef de afzuigkap een 9 Zo als verteld door de verkoper aan geef een min. aan geluid en zuig zeer goed af. En geen geen luchtjes af

Pluspunten

• bediening zeer gemakelijk
  • trap gewijs in stelbaar

Minpunten

• nog niet ontdekt

Ed Bink 12-05-2018

Zeer goede afzuigkap

Wij hebben deze aangeschaft en zijn zeer tevreden. Goede resultaten met afzuigen kook dampen en makkelijk te bedienen. Zelfs op lage geruisloze stand heel erg goed.

Steef van Keulen 07-02-2018

Stil, mooi en praktisch

Een apparaat dat veel programma's heeft en daardoor in elk denkbare situatie optimaal ingezet kan worden. De eco-instelling is een zuinig programma maar ook aantrekkelijk qua stilte etc.

Pluspunten

• stil
  • keuzemogelijkheden

HansenGon 29-07-2017

Mooi, simpel en stil goede prestaties

Ik wilde een afzuigkap die ik niet kon horen maar dat gaat niet. Keukensituatie is mede bepalend voor het type en ook capaciteitswensen spelen een belangrijke rol. Met deze denk ik het beste in huis gehaald te hebben. Goed licht op de kookplaat, Makkelijk filters verwijderen om schoon te maken. En laag geluidsniveau..

widorgel 14-06-2017

mooi, redelijk stille en vooral sterke afzuigkap

sinds een maand in gebruikt. Voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Geen geurtje dat ontsnapt aan deze jongen! Deze uit- en inschuifbare afzuigkap neemt relatief weinig ruimte in en valt niet erg op in de keuken; precies zoals we wilden. Verlichting is helder en bediening prima in orde. Enige puntje waar we even aan moesten wennen is dat hij na een tijdje op de hoogste stand gedraaid te hebben, automatisch een standje terugschakelt.

Peter Daalhuijsen 04-01-2017

Stil en Krachtig

Het ontwerp is prima. Gelukkig geen prominente merknaam aan de voorkant. De montage is simpel en makkelijk. Wel is er voor de 90cm uitvoering een montage set (LZ49200) noodzakelijk, wat extra kosten met zich mee brengt. De zuigkracht is enorm en bij normaal gebruik bijzonder stil. De kap is daarom goed geschikt voor een open (woon)keuken. De naloop stand na het sluiten van het scherm is handig zodat je hem niet vergeet uit te zetten. De constructie is niet helemaal zoals we van Siemens gewent zijn, maar wanneer de kap gemonteerd is zit alles wel stevig. Als de constructie in orde was geweest 5 sterren

jacka 19-10-2016

Mooie afzuigkap

Mooie afzuigkap. Het bedieningspaneeltje maakt een gammele indruk. De gehele afzuigkap is niet erg stevig, gebruiken met beleid.

Skinle 23-03-2016

Een stille krachtpatser

De keuze van dit product hangt samen met het vernieuwen van de complete keuken.
Vooral de stille werking samen met de gemakkelijke bediening heeft ons doen besluiten om voor deze te kiezen