Teka TL1 62

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teka TL1 62 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

maria50ton 20-03-2013
Geschreven voor: Teka TL1 62

het apparaat maakt veel geluid en rammelt van alle kanten ik heb besloten om een nieuwe te kopen met drie standen, de decibel die bij dit ap paraat staat beschreven klopt niet 46 db

jalama 30-07-2012
Geschreven voor: Teka TL1 62

Herrieschopper, zelfs op de laagste stand maakt hij een enorm lawaai, filters zijn erg licht en flodderig.
Ik dacht voor een lage prijs een goed stil apparaat gekocht te hebben maar ik ga nu een andere aanschaffen.

M6a2r7c2 19-12-2011
Geschreven voor: Teka TL1 62

Na 2 maanden ging de motor gieren, oorbescherming was nodig. er is vorige week een nieuwe motor in geplaatst (garantie) Wel is ons verteld dat de afvoer rond 100mm te klein is om zijn warmte kwijt te kunnen. Helaas is de orginele afvoer niet groter, vrij normaal gezien het bouwjaar van de woning. Tijdens het braden van vlees begon de afzuiger na 10 minuten al weer lawaai te maken. En tijdens het koken is de motor helemaal vast gelopen. De vorige afzuiger heeft er meer dan 10 jaar in gezeten. Ons oordeel: Slappe rommel nooit aanschaffen.

henk.doornb 27-11-2011
Geschreven voor: Teka TL1 62

Maakt veel lawaai. Helaas maar 2 snelheden en de laagste snelheid maakt al veel geluid. Ik zou nu gaan voor één met 3 snelheden. Doet wat goedkoop aan.
Lampje na 2 dagen al kapot. Zou hem niet weer kopen.

D. Haven 26-07-2011
Geschreven voor: Teka TL1 62

Ik heb voor deze Teka TL162 gekozen omdat hij er mooi strak uitziet, een flink afzuigvermogen heeft en toch niet te veel lawaai maakt.
Hij kwam terecht in mijn net verbouwde keuken die ook nog net geschilderd was. Het stonk flink naar verf dus ik kon hem direct goed uitproberen. Binnen een dag was de ergste geur weg.
Hij is verder handig in het gebruik. Je kunt hem zo instellen dat als je hem uittrekt, hij automatisch aanspringt in de gewenste stand (keuze uit 2), inclusief lampen. Ik ben zeer tevreden. Kan natuurlijk nog weinig zeggen over de duurzaamheid, maar het ziet er allemaal wel degelijk uit.

E. Hoek 16-11-2014

Beste D. Haven,
bent u na 3 jaar nog steeds tevreden?