Siemens LB55564

Bekijk alle Afzuigkappen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LB55564 op Kieskeurig.nl.

Carla Janus 09-09-2010

Deze Siemens afzuigkap , de
LB 55564 komt in de plaats van een ander type op 53 cm breed. In onze klassiek keuken zat een ouder type. Na tien jaar werd het tijd voor een nieuwe. Dit is een mooie en goede vervanging. Ik dacht dat de zuigkracht minder was maar er vloog een A4-tje vanuit mijn hand zo omhoog. Dus dit was prima. Kwaliteit prijs verhouding is goed. Tevens makkelijke filters om schoon te maken.

FW84 24-11-2018

Stil en krachtig

Geschreven voor: Siemens LB55564

Prima afzuigkap met een goede prijs / kwaliteit verhouding.
Wij hebben deze afzuigkap boven een 90cm brede kookplaat hangen en zuigt in stand 2 alle kookdampen prima af.
Is in die stand wel iets luidruchtiger, maar niet van storend niveau!
Filters zijn ook prima en gemakkelijk uit te wassen met heet water en een klein sopje!

Jeewee 28-10-2018

Super stil

Geschreven voor: Siemens LB55564

Afgelopen maand de keukn vernieuwd. Hierbij ook een nieuwe afzuigunit geplaatst. Wat een verademing. Superstil, eenvoudig te bedienen en een zee van licht op mijn kookplaat. Bedankt Siemens!

Gradus56 17-06-2017

Afzuigkap in de schouw

Geschreven voor: Siemens LB55564

In onze nieuwe keuken hebben we gekozen voor deze afzuigkap. Het ziet er goed uit. Het is jammer dat hij wat rumoerig is en dat er geen LED-verlichting toegepast wordt. Verder doet hij het uitstekend

Toos 04-09-2015

Makkelijk traploos te regelen.Zuigt goed af.Heb pas 2 weken, kan dus duurzaamheid en degelijkheid niet beoordelen.

Barend 09 17-04-2015
  • Product maand in bezit

Design mooi, werkt prima, afzuig instalatie is ruisloos gering, een goed apparaat, zeker aantebevelen aan anderen.

Jan Zandee 04-03-2015
  • Product maand in bezit

simpel: gewoon goed, gebruiksvriendelijk en wat geluid betreft voldoet het apparaat volledig aan onze verwachtingen.