AEG DD8795M Cobra silver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG DD8795M Cobra silver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

h*********@h********** 01-09-2021

Mooi!

Geschreven voor: AEG DD8795M Cobra silver

Geweldig mooie, goede afzuigkap na 11 jaar nog top en als nieuw.
Het juiste onderhoud gebruiken dan gaat hij lang mee.
Alleen in die tijd 2 keer lampjes vervangen.

Pluspunten

• Sieraad in de keuken
  • Blijft mooi.

Minpunten

Cobra32 17-10-2011
Geschreven voor: AEG DD8795M Cobra silver

Een prachtige afzuigkap maar het werkt voor geen meter.
Het merendeel van de dampen gaan langs de afzuigkap en slaan neer in je keuken.
Derhalve ontstaat op alle kasten en vensterbanken een vette laag.

AEG beroept zich op de A4 test: als een velletje A4 papier tegen de kap blijft hangen bij vol vermogen, functioneert de kap naar behoren.

Joris D. 16-09-2008
Geschreven voor: AEG DD8795M Cobra silver

Hele mooie afzuigkap, alleen jammer dat de rvs platen toch wel roesten. Er zijn er nu twee vervangen, en er komen er al weer twee aan die vervangen moeten worden, waaronder eentje die al een keer vervangen is. Tevens is de service van AEG/electrolux gewoon slecht, dat hebben we wel gemerkt met de combimagnetron, en de inductieplaat, die zijn reeds vervangen voor een ander merk.

aeg-er 12-11-2007
Geschreven voor: AEG DD8795M Cobra silver

Deze kap heb ik nu meer dan 2 jaar en hij bevalt heel goed. Het mooist is natuurlijk de design en het prettigst is dat je je er niet tegen stoot. Ook het schoonmaken is ideaal (goed uiteen te halen). Kortom, een zeer goede keus en een aanrader.
Wat een echte afrader is is de afstandbediening (ook absoluut overbodig) hiervan, dat werkt voor geen meter. De monteur van AEG kan het probleem nl. ook niet verhelpen.