AEG DD8795M Cobra silver - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
540 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG DD8795M Cobra silver op Kieskeurig.nl.

7,3

robben28 30-01-2014

Inmiddels bijna 6 jaar in ons bezit en het is buiten een eye-catcher in onze keuken ook nog eens een zeer praktische afzuigkap. De diverse snelheden zorgen ervoor dat er tijdens het koken een goed evenwicht mogelijk is tussen afzuigen van dampen en geuren en geluidsniveau.
Wij zijn na 6 jaar nog steeds erg tevreden over deze afzuigkap, vooral omdat gezien mijn lengte, het stoten van mijn hoofd tijdens het koken tot het verleden behoort!

Cobra32 17-10-2011
  • Product jaar of meer in bezit

5,7
Een prachtige afzuigkap maar het werkt voor geen meter.
Het merendeel van de dampen gaan langs de afzuigkap en slaan neer in je keuken.
Derhalve ontstaat op alle kasten en vensterbanken een vette laag.

AEG beroept zich op de A4 test: als een velletje A4 papier tegen de kap blijft hangen bij vol vermogen, functioneert de kap naar behoren.

Joris D. 16-09-2008
  • Product half jaar in bezit

5,3
Hele mooie afzuigkap, alleen jammer dat de rvs platen toch wel roesten. Er zijn er nu twee vervangen, en er komen er al weer twee aan die vervangen moeten worden, waaronder eentje die al een keer vervangen is. Tevens is de service van AEG/electrolux gewoon slecht, dat hebben we wel gemerkt met de combimagnetron, en de inductieplaat, die zijn reeds vervangen voor een ander merk.

aeg-er 12-11-2007
  • Product jaar of meer in bezit

Deze kap heb ik nu meer dan 2 jaar en hij bevalt heel goed. Het mooist is natuurlijk de design en het prettigst is dat je je er niet tegen stoot. Ook het schoonmaken is ideaal (goed uiteen te halen). Kortom, een zeer goede keus en een aanrader.
Wat een echte afrader is is de afstandbediening (ook absoluut overbodig) hiervan, dat werkt voor geen meter. De monteur van AEG kan het probleem nl. ook niet verhelpen.