Bosch DFR067A50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DFR067A50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

v********@u********* 11-12-2021

Kwalitei valt zwaar tegen

Geschreven voor: Bosch DFR067A50

Deze wasemkap van Bosch aangeschaft omdat ik ruim 15 jaar met de voorganger heb gedaan. In verband met de kastmaten wilden wij dezelfde wasemkap hebben zodat de kast niet te veel verbouwd hoefde te worden. Wat een tegenvaller is deze kap. Zijn voorganger was zeer solide uitgevoerd met goede zware materialen (heb de kap een keer geheel gedemonteerd, gereinigd en weer in elkaar gezet).
Wat een tegenvaller met deze nieuwe kap. Bosch had blijkbaar een goedkope partij blik op de kop getikt. Chinees blikken speelgoed heeft nog een betere kwaliteit. Als dit de kwaliteit van Bosch is geworden dan zijn ze nu een vaste klant kwijt die al ruim 40 jaar allerlei Bosch apparatuur heeft aangeschaft.
Ook het ophangsysteem is slecht en knullig geworden, zoals beschreven in een eerdere review.

De afzuiging zelf is wel goed van dit apparaat. Jammer van de inferieure kwaliteit.

Pluspunten

• Afzuiging

Minpunten

• Bedienjngsknopjes
  • Kwaliteit
  • De ophanging

Installateur 03-11-2019

hangt los

Geschreven voor: Bosch DFR067A50

Bij de installatie blijkt al snel dat de kap aan slechts 2 plastic nokken hangt. Nokken die met een knop op een veer vanuit de binnenkant vergrendeld kunnen worden. Maar dit gaat erg lastig en met een schroevendraaier in plastic gaat het een keer stuk natuurlijk.
Als de veer er helemaal uit komt krijg je deze niet goed meer terug.
Vervolgens hangt het ding te wiebelen onder het keukenkastje. Er is GEEN mogelijkheid om het ergens vast te schroeven! Dus de wanden van je kastje staan gewoon te klapperen, ze worden immers door niets meer bij elkaar gehouden.
Ook het uitschuifbare deel sluit niet netjes aan als je deze dichtschuift.
Slecht product.

Pluspunten

• Je kunt hem terugbrengen

Minpunten

• montage
  • detaillering
  • Geen fixatie aan kastromp