Siemens LI97RA560 - Reviews

Afzuigcapaciteit
700 m³/h
Aansluitwaarde

Renne 17-10-2016

Niet zo goed als voorganger

Ik heb deze kap gekocht als vervanger van een soortgelijke Siemens van 10 jaar oud. Deze lijkt qua uitvoering hetzelfde, maar bij inbouw blijkt alles net wat simpeler en lichter uitgevoerd. Het stalen frame is dunner, 3 ipv 4 en dunnere filters, minder fijne verlichting en de kap schuift niet soepel uit door verbuigend staal (of blik).
Volgens mij een goedkopere variant vanuit een andere fabriek dan het orgineel.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

H Fenijn 15-12-2017

Strak design, prima capaciteit

Een goede keuze omdat Siemens een naam heeft op te houden kies ik opnieuw hun product. Het apparaat is mooi ontworpen, de werking is helemaal top en voldoet aan mijn verwachting.

FvIJ 10-12-2016

Prima aankoop!

Ik ben zeer tevreden over afzuigkap. Hij zeer eenvoudig te bedienen met duidelijke toetsen. Ook het geluidsniveau is zeer acceptabel. Vervelende geuren behoren tot het verleden. De twee intensieve standen werken perfect en de boostfunctie is prima. De functie van de nadraaitijd zorgt ervoor dat je niet meer kunt vergeten de kap uit te zetten.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com