Siemens LB89585 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
820 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

JdBi 06-03-2018

Goede afzuigkap met prut LED lampjes

Deze afzuigkap gekocht vanwege de maat, relatief weinig geluid en de 'looks'. Na montage tevreden over de afzuigprestaties, matig tevreden over het geluid en hélemaal niet tevreden over het licht van de ingebouwde verlichting.
De ingebouwde 1W lampjes geven een afschuwelijk wit licht (4000K) en bovendien véél te weinig. Naast de afzuigkap is ons werkblad verlicht met 4 x 5W 2700 K LED lampjes. Dat geeft een mooi warm licht en ook genoeg om goed te kunnen werken. Daarnaast hangt dan de afzuigkap boven onze inductiekookplaat met een soort fietslampjes. Totaal niet in verhouding en erger nog: ze zijn NIET te vervangen door betere lampjes. Ik ga nu uit arren moede maar extra LED spots bijplaatsen achter de afzuigkap. Gemiste kans van Siemens.

angeliquev 24-06-2018

Geen luchtjes

Ik was eerst wat sceptisch t.a.v. deze afzuigkap. Zouden de kookluchtjes niet in de keuken blijven hangen? De recirculatie doet echter wat er van verwacht wordt! Bijkomend voordeel is dat we nu ook niet meer zo'n lelijke slang met ombouw naar buiten hebben.

DorisDay 08-05-2017

Afzuigkap

Deze afzuigkap doet waar hij voor bedoeld is! Minpuntje vind ik dat de afzuigkap best veel geluid maakt, maar deze kan ook snel na koken uitgeschakeld worden.
Het schoonmaken is heel eenvoudig! Heel prettig dat er goede verlichting in de afzuigkap zit.

ilona 18-03-2017

geruisloos afzuigen

werkt perfect lekker stil
en mooi weg te werken in een schouw
licht is te dimmen voor mooie sfeer

JD 18-08-2016

fantastische afzuiging

De geur van de producten wordt optimaal opgezogen, zelfs na het bakken van pannenkoeken!!! De look is modern, handig te bedienen.

Pluspunten

• fantastische afzuiging
  • mooi uiterlijk

Herbert 04-12-2015

Mooi apparaat met een super stille en krachtige motor.
Simpel in te bouwen. Mooi design. Filters zijn makkelijk te verwijderen,schoon te maken en te herplaatsen.

Kristian 24-11-2015
  • Product maand in bezit

Boven ons gasfornuis staat deze afzuigkap zeer fraai. Hij is lekker breed en niet zo diep. In een strakke koof is dat met de witte afdekplaat erg mooi. Qua bediening is het apparaat fijn in gebruik. Het licht is ook prettig. Zeer tevreden tot nu toe!

SjaBa 29-08-2015

Super afzuigunit. Mooie onderbouw. Prima verlichting. Zuigt van zacht tot zeer krachtig. redelijk stil. Zeker een aanrader.