Siemens LC98KD272

• Afzuigcapaciteit 850 m³/h
  • Aansluitwaarde 163 watt
  • Kleuren zwart
Siemens LC98KPP60

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Koen 12-09-2016

Krachtig afzuigend, mooie behuizing

Deze afzuigkap maakt een strakke design keuken compleet. De non conventionele vorm is ideaal voor lange mensen die zich niet tegen het hoofd willen stoten tijdens het koken. Sterke afzuiging, goede verlichting, past mooi boven brede kookplaten. Gemakkelijk in onderhoud - filters kunnen gemakkelijk verwijderd worden.

erikvandijk 11-04-2016

Prachtig desgin en super stil!

Ruim een maand in het bezit en het is een super apparaat! We stoten nooit meer ons hoofd door het praktische design. Daarnaast is de werking ook optimaal, iets wat je niet vaak ziet bij dit soort afzuigkappen.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Evie9 13-07-2015 Product paar weken in bezit

Super mooi design en functioneert goed, licht is helder. ik zou m zo weer kopen in een volgende keuken!

Mariann1 04-07-2015 Product maand in bezit

Super afzuigkap.
Prima led verlichting en zelfs aan de onderkant van de kap een vetfilter. Knap bedacht!
De bediening is zo handig, een lichte aanraking van de bediening volstaat om de kap in werking te zetten als mede de verlichting. Door een lichte aanraking gaat het vermogen naar een boost bij veel damp. Super!! De filters zijn gemakkelijk te verwijderen.
Tel daarbij het fraaie glazen design op en je hebt een Siemens eyecatcher in je keuken!