Siemens LC98BA572

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC98BA572 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Judith 28-04-2018

Stille afzuigkap, groot gemak, met dimbaar licht

Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Zeer stille afzuigkap. Enkele weken in huis maar bevalt heel erg goed. De lampen zijn dimbaar waardoor je zo ook als sfeer verlichting kunt gebruiken.

Pluspunten

• Stil
  • Dimbare verlichting

Jaap 01-03-2018

Stille mooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Fijne en stille afzuigkap. Mooi design, zuigt goed af! De roosters zijn goed schoon te maken en mooie, dimbare verlichting.

Pluspunten

• Stil
  • Dimbare verlichting

Freek B 14-03-2017

Prachtige afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Qua design een prachtige afzuigkap. Past ook perfect bij de overige Siemens apparatuur uit dezelfde lijn in onze nieuwe keuken. Erg handig zijn de touch knopjes, deze zijn eenvoudig te bedienen en schoon te maken. Afzuiging zelf is prima. Ook de dimbare verlichting werkt perfect. Enige nadeel is de meegeleverde terugslag/vlinder klep, deze maakt vrij veel lawaai op moment dat het buiten waait. Wellicht was een model met een veertje erin wat handiger geweest. Verder zeer te vreden!

Pluspunten

• Dimbare verlichting
  • Touch bediening eenvoudig schoon te maken
  • Eenvoudig in bediening

Minpunten

• Meegeleverde terugslagklep maakt lawaai bij wind

Martin 28-02-2017

Stille en stijlvolle afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC98BA572

De Siemens LC98BA572 is een erg fijne afzuigkap die er ook nog eens prachtig uitziet. De bediening is erg intuïtief, er zit mooie dimbare verlichting in en maakt niet teveel lawaai. Handig is ook de mogelijkheid om de afzuigkap automatisch te laten stoppen na 15 minuten.

Aangezien we het product nog maar enkele weken in bezit hebben kan ik nog niet veel zeggen over de duurzaamheid ervan. Wel zit het geheel erg solide in elkaar.

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Gevoelig voor vingervlekken

Hercules 21-02-2017

Magnifiek design

Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Deze wandschouwkap heeft een magnifiek tweekleurig design, erg veel zuigkracht en is ontzettend makkelijk in gebruik!

Rob 19-02-2017

Stijlvolle, stille aanwinst

Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Het apparaat is mooi, en doet zijn werk in alle stilte. De LED verlichting is dimbaar, en draagt bij aan het lage energiegebruik.
Filters zijn eenvoudig te verwijderen en kunnen in de vaatwasser.

Pluspunten

• stil
  • mooi

Marjolein 05-09-2016

Stijlvol, krachtig en stil

Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Een stijlvol, krachtig en stille machine.
Doet zijn werk zeer goed.
Bediening is zeer gebruiksvriendelijk.
Led verlichting is super!

RJF 14-08-2016

Mooi design

Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Erg mooie kap. Mooi strak en zonder zichtbare knoppen. Alles touch. De verlichting is erg mooi en helder. Dit is zeer fijn tijdens het koken. Het licht gaat dimmend aan en uit. De kap maakt wel aardig wat geluid maar dat hou je altijd natuurlijk met luchtverplaatsing. De capaciteit is zeer goed.

Pluspunten

• design
  • verlichting

nutstree 11-08-2016

Krachtige stijlvolle afzuiging

Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Een robuust uiterlijk met een stijlvolle rand waarin touchbediening verwerkt zit. Hiermee is de afzuiging een subtiele eyecatcher voor de keuken.

De afzuigkap heeft een flinke afzuig capaciteit. Voor normaal gebruik voldoet stand 2, die dan op een zacht volume zijn werk doet. Is er echt meer power nodig dan kan stand 3 of zelfs de intensieve standen de afzuigkracht flink doen toenemen.

De filters zijn tevens goed schoon te maken door eenvoudige verwijdering van de filters.

Het apparaat voldoet daarmee aan al onze verwachtingen. Het enige minpunt zijn de scherpe hoeken. Hoewel stijlvol ook pijnlijk... maar dat heb je snel geleerd.

Pluspunten

• krachtige afzuiging
  • stijlvol
  • geluidsarme normaalstan

Minpunten

• hoeken net te scherp

mevr L 03-12-2015
Geschreven voor: Siemens LC98BA572

ziet er mooi uit, geeft aan wanneer de filters schoon gemaakt moeten worden (duurt wel een paar uur voor ze echt droog zijn), goed licht, eenvoudige bediening met tiptoetsen, handige boostfunctie

Borghouts 17-09-2015
Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Ik heb voor de Siemens LC98BA572 gekozen vanwege het mooie strakke en innovatieve design. De tiptoetsen werken zeer direct. De energiezuinige motor en dimbare ledverlichting geven voldoende licht op de kookplaat en helpen mee aan een stukje duurzaamheid. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over.

zoutedropjes 08-09-2015
Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Fijn apparaat in de bediening en heel stil met 125 mm buis goede prijs online kunnen krijgen zeker een aanrader

Steven2015 30-04-2015
Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Hebben deze afzuigkap nu dagelijks in gebruik en bevalt prima.
Wij hebben een open keuken aan de huiskamer en in de hoogste ventilatiestand vinden wij het afzuig geluid prima, daarna schakelt de afzuigkap weer terug naar normale afzuiging en dan is de kap uiteraard nog stiller.
Verder hebben wij geen afzuigkap naar buiten en dus een recirculatie kap en vooralsnog ervaren wij geen hinderlijke kooklucht tijdens en na het koken.
We moeten nog gaan ervaren wanneer de filters verzadigd zijn en wat de periodieke vervanging met ons gebruik gaat worden (is toch een soort abonnement).
Wij hebben niet gekozen voor een extra clean air filter, vooral vanwege de extra (optische) verbreding bovenaan de afzuig ombouw.
Zoals boven omschreven doet de kap zijn werk meer dan goed.
Dus geen minpunten.
Over afzuigkappen in het algemeen in onze vorige woning had de afzuigkap een afstandbediening.
Je denkt bijzonder overbodige luxe, maar ik mis deze nu toch wel.

Arthur79 04-03-2015
Geschreven voor: Siemens LC98BA572

Mooi stijlvol disign apparaat van goede kwaliteit. Werkt perfect en is tevens erg stil. Mooie en goede led verlichting. Erg blij mee!