Bosch DWB091E50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DWB091E50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Joepz 17-11-2016

Groot vermogen afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DWB091E50

Fijne afzuigkap, makkelijke bediening en sjieke uitstraling. Hij kan heel veel afzuig op maximale stand het is dan ook een groot vermogen afzuigkap. Ideaal voor onze grote keuken.

Pluspunten

• Vermogen
  • Uitstraling

Minpunten

• Wit licht

rvb 17-09-2016

BUITENGEWOON

Geschreven voor: Bosch DWB091E50

Doet alles wat hij moet doen, en mooi stil. De verschillende standen, en m.n. de boostfunctie, helpen je om de keuken mooi fris te houden.

Pluspunten

• geluid
  • uiterlijk

Groofer 06-10-2015
Geschreven voor: Bosch DWB091E50

Het apparaat is super stil. De verlichting 3 led spots zijn dimbaar. Het geheel is van roest vast staal en heeft een mooie vormgeving.

Patricktw 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch DWB091E50

superkrachtige afzuigkap die ervoor zorgt dat je geen last hebt van kookluchtjes door je hele huis.
Heel mooi design.

EHM62 23-02-2015
Geschreven voor: Bosch DWB091E50

Een heel praktische wasemkap die er ook nog eens heel mooi uitziet. De afzuigcapaciteit is prima. De Ledverlichting geeft goed licht in een warme tint en is ook dimbaar. Leuk voor in de avond na het koken. De roosters zijn makkelijk te verwijderen en goed schoon te maken Voor ons is dit een prima keus!