De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA T4335TRVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

r********@g******** 27-02-2024

Prima aankoop afzuigkap ETNA

Geschreven voor: ETNA T4335TRVS

Prima motorloze afzuigkap voor in een flat met centrale afzuiging. Voorzien van afsluitklep die sluit als de afzuigkap uit staat. Prima led verlichting.

webcare-7 27-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent over de werking en de verlichting.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet. Femke

k*******@h********* 02-02-2024

etna merk

SLECHTE KWALITEIT 20 maanden oud weinig gebruikt de geleiders zijn afgebroken
voor reparatie komen ze over 3 weken slechte service

webcare-7 02-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat je zo ontevreden bent over de kwaliteit en service van ETNA.

Als je hier contact over wil dan mag je een e-mail sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens, samen met een kopie van deze review. We kijken dan graag met je mee.

Suzan

j******@z******* 15-08-2022

kwaliteit

Geschreven voor: ETNA T4335TRVS

Etna is voor ons het vertrouwd merk geworden alles van dat is al bij ons begonnen in 1967 met het bekende gasfornuis 4 pits met waakvlam ,oven waaronder een opberglade zins dien zijn onze keukens altijd uitgerust met Etna apparatuur en van 2017 tot heden is onze keuken uitgerust met Etna ,vlakscherm, koelkast, inductiekookplaat, magnetron en afwasmachine alles blijkt na die jaren een prima keuze te zijn geweest
Fam. J.A. Boes Wolvega

Officiele reactie van Atag 16-08-2022

Beste familie Boes Wolvega,

Wat leuk om te lezen dat jullie al vanaf 1967 zo'n trouwe klant van ons zijn. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Wij waarderen het zeer dat jullie de tijd hebben genomen om deze mooie feedback te schrijven.

Wij wensen jullie nog vele jaren plezier van onze apparatuur.

Met vriendelijke groet. Femke

j************@g******** 03-07-2022

Etna = sans souci

Geschreven voor: ETNA T4335TRVS

product voldoet prima,serienummers makkelijk door kunnen geven. Prijskwaliteit is goed zoals je van dit merk kunt verwachten

Pluspunten

• probleemloos

Officiele reactie van Atag 04-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van de beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de afzuigkap. Dat is waar wij het allemaal voor doen.

Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke