Bosch DWB098E50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DWB098E50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ludger 09-01-2018

Redelijk stille afzuigkap en prettige bediening

Geschreven voor: Bosch DWB098E50

We zijn erg tevreden met deze afzuigkap. We hebben hem gekocht omdat deze relatief stil is. De bediening werkt ook goed. Mooie heldere led verlichting, die als je hem uitzet langzaam uitgaat. Moet je even aan wennen maar is daarna erg prettig, zeker als dit de laatste lamp in de keuken is die je uit doet. Ook de boost-functie werkt prettig. Na een bepaalde tijd in boost modus, schakelt hij zelf terug naar stand 2.

Pluspunten

• Verlichting
  • Boost-functie

Chris 01-12-2016

Superstille afzuigkap!!

Geschreven voor: Bosch DWB098E50

Superafzuigkap met een geweldige afzuigkracht. Hij maakt zeer weinig geluid! Op de laagste stand moet je goed luisteren of hij wel aanstaat. Ik zou hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• mooi
  • stil
  • krachtig

afzuigkap 12-07-2016

mooie stille afzuigkap

Geschreven voor: Bosch DWB098E50

Met een 120 diameter slang maakt de asfzuigkap weinig geluid. De dimfunctie van de verlichting is leuk en geeft voldoende licht op het kook gedeelte.
Filters zijn makkelijk te reinigen.

JanK 08-11-2015
Geschreven voor: Bosch DWB098E50

Voelt niet degelijk aan, vetfilters hangen er helemaal scheef en gammel in. Dit verwacht je niet van een Bosch apparaat.

Ger 27-09-2015
Geschreven voor: Bosch DWB098E50

Mooi afgewerkte wasemkap. Erg stil en doet zijn werk goed. Brede schouw zorgt ervoor dat ook de wasem van 5 pannen goed afgezogen wordt. Kap heeft om zijn werk goed te doen wel grote afzuigpijp nodig.

fried 12-08-2015
Geschreven voor: Bosch DWB098E50

mooie strakke kap, tamelijk stil (dit is afhankelijk van je buis diameter en aantal bochten) en makkelijk te reinigen. over de duurzaamheid kan ik na een half jaar nog niets zeggen, maar ik verwacht weinig problemen.

led verlichting welke ook te dimmen is.

E Hofste 17-07-2015
Geschreven voor: Bosch DWB098E50

Prima afzuigkap weinig lawaai de led verlichting is dimbaar veel keuze in afzuigvermogen en op boost erg veel afzuigvermogen.

Trudy Joor 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch DWB098E50

Het is een toppertje. Zuigt krachtig alle luchtjes direct af. Het geluid is niet storend. De vormgeving is helemaal naar mijn zin. Makkelijk in onderhoud. Als je een rvs schoonmaak/poetsmiddeltje gebruikt, blijft hij prachtig.
Kortom: een van mijn beste huishoudelijke aankopen van de afgelopen jaren. Ik ben er helemaal gelukkig mee.

PS: de duurzaamheid kan ik (nog) niet beoordelen, omdat ik hem pas 1 maand in gebruik heb. Maar de Fa. Bosch kennende zal dat zeker niet gaan tegen vallen.

Malphy 20-06-2015
Geschreven voor: Bosch DWB098E50

Duurzaamheid nog niet te beoordelen aangezien pas in het bezit. Erg stil. Super zijn de extra intensief standen en de nalooptijd.

LED verlichting, welke dimbaar is, geeft goed licht.
Ook de melding dat de filters schoongemaakt moeten worden is erg handig.

Lin72 26-03-2015
Geschreven voor: Bosch DWB098E50

Mooie degeglijke afzuigkap met een moderne uitstraling. Gemakkelijk te bedienen. Ledverlichting is aangenaam.

MaykelS 25-03-2015
Geschreven voor: Bosch DWB098E50

Mooie strakke kap. Fijne led verlichting die de kookplaat zeer goed verlicht. Met zijn 92cm breed haalt hij alle luchtjes uit de keuken, zelfs tijdens het pannenkoeken bakken op de turbo stand stinkt het huis niet. Wat hij tevens zeer stil doet !

Perfecte aankoop !

bami7 22-03-2015
Geschreven voor: Bosch DWB098E50

goede degelijke afzuigkap, met goede zuigkracht en diverse standen. Makkelijk schoon te houden roosters kunnen er makkelijk uit en zo schoon.

jst71 06-02-2015
Geschreven voor: Bosch DWB098E50

strakke uitvoering, groot formaat, ruim over kookplaat. Moet ALLES afzuigen......
Ziet er gestroomlijnd uit.