Siemens LC97BB542 - Reviews

Kleuren
roestvrijstaal

Ronald 03-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi Design

Heel erg stil, makkelijk te bedienen erg makkelijk dat de intensiefstanden maar bepaalde tijd kunnen waarna de afzuiger automatisch naar een lager stand terug gaat. Ook erg makkelijk is de naloop stand hiermee schakeld de afzuiger na bepaalde tijd zelf uit.

Pluspunten

• veel mogelijkheden

Minpunten

EenD 02-02-2017 Product paar dagen in bezit

strak design, goede sterke afzuiging

Het ziet er erg mooi uit en het werkt ook nog eens uitstekend. Aangesloten naar buiten, de afzuigkracht is super! Nog niets te zeggen over duurzaamheid, hebben hem net maar dat zal vast ook in ore zijn!

Pluspunten

• sterke afzuiging
  • mooi design

jeroen 29-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slanke kap, mooi uiterlijk, eenvoudige bediening

Goede kap, echter wel zorgen voor voldoende lucht afvoer. om te bouwen naar recirculatiekap als de afvoer onvoldoende is

Erik Jongkind 30-07-2015 Product maand in bezit

RVS wandschouw met 5 standen. Kan het geruisloos zijn werk doen maar heeft ook een intensief stand voor wanneer je bijvoorbeeld gaat wokken. Geborsteld RVS erg mooi met de bijbehorende Siemens RVS wand plaat. Verlichting is zeer goed, eenvoudig te bedienen.

Johandig77 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

strakke nette zeer stille afzuigkap. Prachtig boven een 90 cm kookplaat in combinatie met een siemens achterwand.
doet wat hij moet doen, luchtjes wegzuigen

Connie K 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

De afzuigkap is gebruiksvriendelijk is eenvoudig te bedienen door een aan/uit knop en 2 knoppen met een min en plus waar mee je de standen bepaald van 1 tot 3 en nog 2 int standen, bij deze int standen maakt de afzuigkap wat meer lawaai.
Hij werkt perfect. Erg mooie en goede verlichting

Hij heeft een mooie en degelijke uitstraling in roest vrij staal.

Siemens staat voor duurzaamheid en degelijkheid, daarom koos ik in mijn nieuwe keuken voor 5 apparaten van Siemens en kreeg daar 5 jaar garantie op.

josineverstappen 30-01-2015 Product maand in bezit

Hij is super stil en fijn in gebruik. daarbij is hij ook nog eens Makkelijk schoon te houden. Echt super ideaal in onze nieuwe keuken

Ter64 24-11-2014 Product paar dagen in bezit

mooie vormgeving maakt weinig lawaai goede verlichting
uitstekende afzuiging in veel afzuigstanden te regelen
en licht is goed af te stellen