Siemens LC98BH542 - Reviews

860 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 39 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Frans 04-08-2015 Product jaar of meer in bezit

6,7
De afzuig is goed en gemakkelijk. Er zit echter geen terugslag klep in (en is ook niet mogelijk), waardoor deze niet aan te raden is als de afzuig direct naar buiten gaat (vertikaal), er komt daardoor in de winter best veel koude lucht door naar binnen. Hierover zijn wij niet geinformeerd door onze keukeninstallateur die de situatie kent.

Mr. Timmy 04-04-2015 Product kwartaal in bezit

Mooi apparaat met mooie led verlichting. Ook makkelijk te bevestigen. Let wel op de minimale hoogte van de glasplaat en de maximale lengte van de telescoop. Door mijn hoge plafonds ging dit bijna mis.

Aart 13-07-2017 Product paar weken in bezit

Siemens afzuigkap

Een mooie aanwinst voor iedere keuken, ziet er mooi strak uit, goede afzuigcapaciteit.
Verlichting is dimbaar. Een zeer goede aankoop.

Jean56 23-06-2017

mooi strak design

Afzuigkap voldoet geheel aan de verwachting.
Zuigt goed af, niet veel lawaai.
Geintergreerde led verlichting dimbaar, prima!
Mooie roosters, kunnen in afwasmachine om schoon te maken.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Leen Vos 13-05-2017

Wat een power met weinig geluid

In aansluiting op onze bakplaat en magnetron hebben we bewust voor deze wandschouwkap gekozen als onderdeel van de StudioLine, veel zuigkracht, weinig geluid en prima verlichting op de kookplek
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Jeannette van I 27-04-2017

Mooi brede afzuigkap

Vorige maand gehangen, en wil geen andere meer.
Perfecte verlichting op de kookplaat stand keuzes genoeg en maakt gelukkig geen herrie.

AnitaPeek 26-04-2017

Grote zuigkracht maar heel stil.

Mooie afzuigkap een sieraad in de keuken. strak afgewerkt. Groet zuigkracht, relatief heel stil. Mooie verlichting die zelfs dimbaar is. Kortom een top apparaat.

meij70 25-04-2017

Koken in stilte zonder geurtjes

Vorige maand deze wandschouwkap gekocht bij onze nieuwe keuken. Bij het in gebruik nemen valt direct op hoe stil de afzuiger werkt. Echt een aanrader in de keuken!

Andries 27-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design en doet goed zijn werk

Het is een netjes design met goede (dimbare) verlichting. De installatie was wel licht onhandig, ik snap het idee achter de draaiknoppen maar het werkte niet echt lekker, bovendien waren de schroef/plugcombinatie zo strak dat ik een van de torx bouten kapot draaide en niet eens 100% vastkreeg...
Wel handig is de simpele bediening en de duidelijke handleiding met tips.
Het is een unit die erg veel lucht kan verplaatsen, helaas betekent luchtverplaatsing ook geluid. Bij hercirculatie (zo als in mijn geval) betekend dit ook veel geluid, en vanwege het geringe aantal standen is er dus niet echt een stand die echt super stil is. (Voor de duidelijkheid, je hoort de motor niet, alleen de lucht die via de uitlaat terugkomt bij hercirculatie)
Gebruiksgemak krijgt van mij een goed omdat ik graag meer (stille) standen gezien had.

• Luchtafvoer
  • Bediening & handleiding

Minpunten

• Installatie

Sushama 17-03-2017 Product paar weken in bezit

Stille en sterke afzuiger

Mooi design, sterke afzuiger en maakt weinig geluid. Precies zoals in de beschrijving stond. Erg tevreden hierover!

Pluspunten

• goede afzuiger
  • mooi design

AV 02-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Strakke kap

Degelijk apparaat, strak vormgegeven en niet teveel poespas.
Doet wat het moet doen en doet dat goed.

Pluspunten

• Prima afzuiging
  • Goed te te reinigen

afzuigkap 29-12-2016 Product paar maanden in bezit

perfecte afzuiging geen kooklucht in de woonkamer

ik wilde een RVS afzuigkap IVM schoonmaken geluidsarm mooie lengte en breedte toerental goed regelbaar uitstekende verlichting in een woord geweldig.

PieterP 30-11-2016

verlichting uit stekend dikke zuigkracht

Mooie LED verlichting en goed licht.
Bij lage snelheid geruisloos en toch wordt de vrijkomende gassen goed afgezogen.
bij de turbo stand zuigt ie zelf het stof de kamer uit. Zeer tevreden

Dalfs59 13-10-2016

Design afzuigkap

Pas één week in gebruik, na plaatsing nieuwe keuken.
zeer stil in gebruik met twee intensieve afzuig standen die automatisch weer afschakeld naar een zachte afzuig stand.
Ook is de zuinige led-verlichting eenvoudig te dimmen door het knopje even vast te houden en wat ook prettig is, niet zo koud van kleur.

Mevrouw Snij 25-07-2016

De bijna stille afzuigkap!

Deze afzuigkap voldoet aan al onze 'eisen'. Doordat wij weinig mogelijkheden hadden i.v.m. kanalen, kwam deze afzuigkap in aanmerking. Het filter zorgt ervoor dat zo min mogelijk luchtjes de keuken/woonkamer inkomen. Qua geluid, heel acceptabel. Goed schoon te maken, handige bediening van licht, afzuigsnelheden etc. Een aanrader.

M Oudejans 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Modern design

Duidelijk en makkelijk te bedienen afzuigkap. Mooie LED lamp, dimt langzaam bij uitschakelen.
Vormgeving past mooi bij het strakke design van onze nieuwe keuken

Liesbeth 06-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prettige afzuigkap

Deze afzuigkap zuigt goed af, maakt niet te veel herrie. Het aantal zuigstanden is prettig; je hebt stand 1, 2, 3, 1 intensief en 2 intensief. In de afzuigkap zitten 3 ledspotjes. Een voordeel is dat deze spotjes dimbaar zijn. Tot slot zijn de filters makkelijk uitneembaar waardoor ze goed zijn te reinigen.
Kortom: een perfecte afzuigkap!

mrkj 06-07-2016

Stille afzuigkap

Online aangeschaft en geen spijt van. Hangt mooi en oogt strak. Erg fijn zijn de ledlampjes die de komende jaren niet meer vervangen hoeven te worden.

AvLB 23-05-2016

Groot, krachtig en zeer stil

Grote afzuigkap, strak model, makkelijk te bedienen, afzuiging zeer stil daarom ook deze uitgekozen, lampjes dimbaar, makkelijk schoon te maken.

hanplo 09-05-2016

Prima wandschouwkap

Doet wat hij moet doen en dan nog een paar tandjes erbij. Stand 1 is voldoende voor ons tijdens het koken.