Siemens LC98BH542 - Reviews

Kleuren
roestvrijstaal

M Oudejans 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Modern design

Duidelijk en makkelijk te bedienen afzuigkap. Mooie LED lamp, dimt langzaam bij uitschakelen.
Vormgeving past mooi bij het strakke design van onze nieuwe keuken

Liesbeth 06-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prettige afzuigkap

Deze afzuigkap zuigt goed af, maakt niet te veel herrie. Het aantal zuigstanden is prettig; je hebt stand 1, 2, 3, 1 intensief en 2 intensief. In de afzuigkap zitten 3 ledspotjes. Een voordeel is dat deze spotjes dimbaar zijn. Tot slot zijn de filters makkelijk uitneembaar waardoor ze goed zijn te reinigen.
Kortom: een perfecte afzuigkap!

Rene 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie Siemens RVS afzuigkap. Heb deze afzuigkap aangeschaft vanwege de hoge afzuigcapaciteit aangezien de keuken zich in het midden van de woning bevindt. Afzuigkap is makkelijk te monteren, voorzien van led verlichting en voorzien van 3 RVS filters.

Karen 14-10-2015 Product maand in bezit

Deze afzuigkap heeft een strak design en alleen knoppen die noodzakelijk zijn. Het apparaat is zeer eenvoudig te bedienen. Ook zijn de roosters makkelijk te verwijderen om ze te kunnen reinigen.

Xander 05-10-2015 Product paar weken in bezit

Enorm mooi, stil en vol gadgets! Dimmer, led, langzaam aan/uit, naloop stand, etc etc. Duurzaamheid geen idee. Moet nog blijken. Degelijk en mooi apparaat. Echte aanrader.

EAx 10-08-2015 Product paar dagen in bezit

Een ontzettend fijne afzuigkap. Zuigt sterk. Ook fijn dat er een alarm afgaat wanneer de filters vol zitten. Deze zijn makkelijk te verwijderen, reinigen en terug te plaatsen.

Frans 04-08-2015 Product jaar of meer in bezit

6,7
De afzuig is goed en gemakkelijk. Er zit echter geen terugslag klep in (en is ook niet mogelijk), waardoor deze niet aan te raden is als de afzuig direct naar buiten gaat (vertikaal), er komt daardoor in de winter best veel koude lucht door naar binnen. Hierover zijn wij niet geinformeerd door onze keukeninstallateur die de situatie kent.

Sander Adriaanse 30-07-2015 Product maand in bezit

Super appraat, luchtjes zijn binnen enkele minuten verdwenen! Wij konden niet kiezen voor een andere soort afzuigkap, maar deze maakt dat allemaal goed!

Rianne MHC 04-07-2015 Product paar dagen in bezit

lekkere grote afzuigkap met veel vermogen en zeer mooie verlichting.
Een mooie strakke uitstraling en een makkelijke bediening.

RobertLent 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Goed en gebruiksvriendelijk apparaat met een zeer stille werking. Een paar dagen in gebruik en helemaal tevreden

jhhoeve 24-06-2015 Product maand in bezit

Mooie strakke vormgeving. Krachtige afzuiging. Makkelijke reiniging. Veel keuzemogelijkheden in bediening

Andreas49 20-06-2015 Product paar weken in bezit

Eenvoudige tiptoetsbediening met duidelijke weergave op display. Afzuigkap ziet er robuust en degelijk uit.

Muldehar 08-05-2015 Product paar dagen in bezit

Jammer genoeg kan ik de duurzaamheid nog niet beoordelen. Maar eigenlijk weet ik wel dat het product duurzaam is. Dit omdat de afzuigkap behoorlijk degelijk gebouwd is. Ook over ontwerp is net even iets beter nagedacht vergeleken met onze vorige afzuigkap. Bediening is gemakkelijk, bijna intuitief. De handleiding is erg duidelijk. Het apparaat is stil en doet uiteraard goed z'n werk. We hebben recentelijk meer apparatuur van Siemens aangeschaft. We hopen dat dit net zo degelijk is als deze afzuigkap. Veel "value for money".

Neal13 04-05-2015 Product kwartaal in bezit

Mooie strakke afzuigkap met optimaal resultaat. Maakt zeer weinig geluid ondanks grote zuigkracht waardoor je geen etenslucht ruikt.

mrooie100 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

Deze afzuigkap heeft zeer veel capaciteit.
Erg handig is het dimbare verlichting. Zo kan het ook als sfeer verlichting worden gebruikt.
Tussen de eerste en tweede stand had ik nog wel een stand willen hebben.

dejongl11 18-04-2015 Product maand in bezit

Goede aftuiging met goed afneembare rvs filters(kunnen in de vaatwasser). Daarnaast geeft de afzuigkap mooi helder licht.

Mr. Timmy 04-04-2015 Product kwartaal in bezit

Mooi apparaat met mooie led verlichting. Ook makkelijk te bevestigen. Let wel op de minimale hoogte van de glasplaat en de maximale lengte van de telescoop. Door mijn hoge plafonds ging dit bijna mis.

dhr_b_b 12-03-2015 Product paar dagen in bezit

Stille afzuigkap die met recirculatieset zijn werk prima doet. De duurzaamheid en levensduur moet uiteraard nog blijken, maar met een merk als Siemens mogen we toch verwachten dat dat geen problemen op gaat leveren in de komende jaren.

Akermans 14-01-2015 Product maand in bezit

Apparaat is zeer makkelijk in de bediening. Heel handig is dat het apparaat zelf de gekozen instelling naar beneden bij stelt wanneer er minder afzuiging noodzakelijk is. Dit scheelt onnodige energiekosten. Apparaat zuigt de geuren heel goed af en is zeer makkelijk schoon te maken.

Keukeneigenaar 08-12-2014 Product paar weken in bezit

Deze afzuigkap is stil tijdens het gebruik en zuigt goed af. De verlichting is helder en geeft veel licht boven de kookplaat. De filters zijn er eenvoudig uit te halen. De degelijkheid van de toetsen en de filters is goed. Ik heb deze afzuigkap pas kort in bezit en kan weinig zeggen over de duurzaamheid. Ben benieuwd of de afzuigkap gemakkelijk schoon te maken is na 1 jaar.