Siemens LC91BB552

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC91BB552 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Maarten 12-03-2017

Mooi design, perfecte afzuiging

Geschreven voor: Siemens LC91BB552

Mooie en strak afgewerkte afzuigkap met 3 panelen met randafzuiging. Heeft sterke zuigkracht en redelijk veel functies

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijke schoon te maken
  • verlichting

Minpunten

• mag nog iets zachter

Ronald 17-01-2017

Uitstekend vermogen

Geschreven voor: Siemens LC91BB552

Goede capaciteit, eenvoudig in gebruik en filters zijn gemakkelijk schoon te maken. Prima led verlichting die wij ook vaak gebruiken als we de afzuigkap niet aanzetten

Pluspunten

• schoonmaak
  • verlichting
  • capaciteit
  • strak design

Minpunten

• geen

Robelec 24-09-2016

Krachtige afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC91BB552

Krachtige afzuigkap, de filters zijn eenvoudig te reinigen in de vaatwasser. Uiteraard maakt de motor aardig wat lawaai in de hoogste stand maar de afzuigkracht compenseert dit.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiks gemak
  • Krachtige afzuiging

Minpunten

• Starten in stand 2

RutgerPronk 26-06-2016

Nooit meer vieze etensluchtjes in huis

Geschreven voor: Siemens LC91BB552

Ook dit product van Siemens is oprecht een goed apparaat. De afzuigkap doet in alle stilte haar werk en zelfs wanneer er hamburgers worden gebakken, ruik je amper etensluchten in huis. En als ik ergens een hekel aan heb, is het wel als je kleding naar eten gaat stinken :) Echt een goede keuze dus! Het feit dat het apparaat zelf kan bepalen hoe hard hij moet afzuigen is een leuke bijkomstigheid en werkt erg goed, maar het is wel echt een luxe. Overigens wel een luxe die altijd wordt gebruikt :)

Klaas 23-11-2015
Geschreven voor: Siemens LC91BB552

Goede afzuiging van alle geurtjes. Als je deze juist gebruikt heb je ook bijna geen vocht/geurtjes welke het huis in trekken. Door de boost functie te gebruiken (extra hard afzuigen) kun je dit ook doen als je plotseling meer afzuiging nodig hebt. De automatische afzuiging registreert hoeveel er afgezogen moet worden bij gebruik. Erg prettig

Driek 16-05-2015
Geschreven voor: Siemens LC91BB552

Met name de autofunctie, die zelf de intensiteit bepaald en een tijdje na het koken de kap vanzelf uitschakelt, zorgt voor super gebruiksgemak.
De roosters voelen degelijk aan en kunnen eenvoudig schoon gemaakt worden.

janssen 1200 18-12-2014
Geschreven voor: Siemens LC91BB552

mooi strak vormgegeven afzuigkap met grote capaciteit (6 standen), afwasbare vetfilters en dimbare ledverlichting