• Best Reviewed apr 2023
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 100 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AD780RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Ontevreden klant 02-03-2024

Vreselijk

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Na 2 weken na aanschaf was die al kapot. Nu inmiddels na 2 maanden nog steeds niet gewacht omdat de monteur van Atag ons continu laat zitten. Heel slecht bedrijf en product. Zou Atag aanraden om met fatsoenlijke zzp’ers in zee te gaan in plaats van dit tuig die zegt dat die komt en vervolgens nooit komt en jij een vrije dag kwijt bent. Bespaar jezelf de ellende en koop dit product niet!!

Minpunten

• Snel kapot
  • Droogt niet

webcare-7 04-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de apparatuur en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan je contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen sturen naar webcare@atagbenelux.com? Dan kijken we graag met je mee.

Loek 03-02-2024

Mooi design afzuigkap. Topper!

Geschreven voor: ETNA AD780RVS

Deze afzuigkap viel mij op vanwege het mooie design met glazen front, tiptoets bediening, zuinig, erg stil tijdens gebruik en mooie verlichting.
Kap vandaag opgehangen.
Was fluitje van een cent. 5 gaatjes boren, pluggen erin, ophangen en in gebruik genomen. Top product. Nu nog de inductieplaat van Etna.

• Geluidsproductie valt erg mee
  • Mooi licht

Minpunten

• Installatie manual kan duidelijker
  • Plaatwerk kan wat steviger

webcare-7 05-02-2024

Beste Loek,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat het design en de verlichting zo bevallen. Fijn ook dat hij weinig geluid maakt en dat de installatie zo soepel verliep.
We wensen je nog veel plezier van je aankoop!

p**********@h********** 20-12-2023

Bevalt goed een aanrader

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

De prijs kwaliteit verhouding is goed een mooi design, niet te opvallend prima

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent met het mooie design en de goede prijs/kwaliteitsverhouding.

p**j@g**l.com 22-10-2023

Goed product, voldoet ruimschoots aan de verwachtingen

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooi vormgegeven wasemkap met simpele maar doeltreffende bediening door middel van duidelijke tiptoetsen. Zuigt goed af en is qua geluid erg stil.
Installatie is zelf zeer goed te doen, was wel wat makkelijker geweest als er een sjabloon was meegeleverd. Prijs kwaliteit is gewoon goed. Al met al prima afzuigkap die er ook nog eens erg mooi uitziet. Aanwinst voor onze keuken.

Pluspunten

• Geluid
  • Afzuiging
  • Prijs
  • Bediening

Minpunten

• Geen sjabloon

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over het geluidsniveau, het gebruiksgemak en de prijs.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel plezier van de afzuigkap.

w**o@v**t.nl 12-09-2023

Tevreden over afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Mooi design, makkelijk schoon te maken. Prettig voor lange mensen doordat het schuin is.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over de afzuigkap met het handige design, nooit meer je hoofd stoten aan die vervelende afzuigkap!

Wil 13-07-2023

Mooi design

Geschreven voor: ETNA AD780RVS

Mooie moderne strakke afzuigkap. Helaas een te korte koof (terwijl hoger ophangen en verlaagd plafond) uit 2 kleine delen. Kon ze wel bijkopen voor veel geld. Marketing?

• bedieningsgemak
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Te korte koof
  • Door dun plaatmateriaal trilgeluidjes

Officiele reactie van Atag 19-07-2023

Beste Wil,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met jouw afzuigkap. De afmetingen van de koof zijn standaard en kunnen wij helaas niet wijzigen. De afmetingen die nodig zijn verschillen per situatie, waardoor we een gemiddelde afmeting hebben gekozen die nodig is.

a****************@g******** 05-05-2023

Mooie glazen afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Erg blij met de afzuigkap, hij is erg mooi en relatief stil. Ook over de verlichting ben ik erg tevreden.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Verlichting

Minpunten

• Blijft wat luid

Officiele reactie van Atag 08-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het geluidsniveau en verlichting van de afzuigkap.

h****@l****** 28-04-2023
Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Recent nieuwe keuken gekocht met allemaal nieuw apparatuur.
Mooie design afzuigkap, kleurt goed in de keuken . Weer eens wat anders als een standaard model onder je kastje.
Zuigt goed af , licht er in is goed helder.
Roosters ook makkelijk er uit te krijgen.
Genoeg standen qua sterkte afzuiging.
Officiele reactie van Atag 01-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review.
Leuk om te lezen dat je tevreden bent over het gebruik en design van de afzuigkap.
We wensen jou veel plezier van jouw aankoop.

Dennis 19-04-2023

Mooie afzuigkap, zonde van het geluid.

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Het is een ontzettend mooie afzuigkap, makkelijk te installeren. Het nadeel vindt ik van deze afzuigkap is dat de schuine plaat geen standen schanieren heeft. Wij hebben voor de afvoer een platte afvoer gekozen, die door diversen bedrijven voor deze afzuig capaciteit werd aangeraden. Ondanks dat maakt de afzuigkap behoorlijk veel lawaai. Het lawaai vindt ik het grootste minpunt. Terwijl er in de omschrijving vermeld staat dat de afzuigkap stil is.

De prijs daar integen had ik goed gevonden, als het lawaai wat minder zou zijn, want het is een plaatje om te zien.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijke montage

Minpunten

• Veel lawaai
  • Geen knik scharnieren

Officiele reactie van Atag 20-04-2023

Beste Dennis,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Wat jammer dat je veel geluid ervaart, dit kan verschillende oorzaken hebben.

Indien gewenst kijken we graag met je mee. Mogelijk is de situatie te verbeteren. Hiervoor ontvangen we graag jouw adres- en contactgegevens en een kopie van deze review. Deze mag je sturen naar webcare@atagbenelux.com.

Jan berend 07-04-2023

Erna ad780zt

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

mooi design , prima werkende afzuigkap , simpele bediening , geruisloos werkende ETNA
Officiele reactie van Atag 11-04-2023

Beste Jan Berend,

Een mooie score voor deze mooie afzuigkap. Het doet ons goed dat u zo tevreden bent met de afzuigkap. Het mooie design, de eenvoudige bediening en het lage geluidsniveau bevallen gelukkig goed.

r***************@g******** 31-03-2023

Mooi en goed

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooie en stille afzuigkap die zijn werk goed doet. Past mooi bij de ETNA inductieplaat die we hebben. Zelf installeren is goed te doen. Heel tevreden.

Pluspunten

• Zuigt goed af
  • Mooi

Minpunten

• Handleiding

Officiele reactie van Atag 03-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de werking en design van de afzuigkap.

BiancaP 30-03-2023

Mooie, moderne afzuigkap

Hele mooie afzuigkap.
Wij gebruiken hem als recirculatie.
Ik had hem een 10 gegeven als de handleiding wat duidelijker was geweest.
Het was handig geweest als er een sjabloon bij zat voor het boren van de gaten in de muur. Ook mist er uitleg over de koolfilters, welke bij dit artikel horen.
Ook is niet duidelijk te zien aan de tekeningen hoe de kap en accessoires aangesloten moeten worden bij recirculatie en welke juist niet.
Ook ontvingen wij een onderdeel die niet op de tekening staat.
Uiteindelijk zijn wij er zelf uitgekomen met een beetje verstand.

De afzuigkap zelf werkt perfect. Hij geeft aan wanneer de filters gewassen moeten worden, wat heel makkelijk in de vaatwasser kan, daarna in de oven om te drogen.

Hij is wat luider bij gebruik (als recirculatie), maar voor ons niet storend.
Werkt super en ziet er heel mooi uit in onze moderne keuken.

Pluspunten

• Mooi
  • Goede afzuigkracht

Minpunten

• Handleiding kan beter

Officiele reactie van Atag 31-03-2023

Beste Bianca,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat de afzuigkap naar behoren werkt. Jouw feedback betreffende de handleiding hebben we doorgegeven aan de betreffende afdeling, we proberen onze service altijd te verbeteren.

Thijs 27-03-2023

Mooie afzuigkap, bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Afzuigkap met een mooi design. De installatie is erg eenvoudig en staat duidelijk beschreven in de handleiding.
De afzuigkap heeft 3 standen en een turbo stand. Afhankelijk van de stand maakt het apparaat wat lawaai. De afzuiging is erg goed en kookdamp en geurtjes worden netjes afgezogen. Dankzij de 2 led spots aan de onderzijde heb je ook veel licht op je kookplaat.

• Installatiegemak
  • Werking

Minpunten

• tot nu toe geen

Officiele reactie van Atag 28-03-2023

Goedemorgen Thijs,

Wow een 10! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de afzuigkap. De installatie is goed verlopen, de bediening is eenvoudig en de afzuiging is ook wat jij ervan verwacht had. Natuurlijk is het mooie design een plaatje in jouw keuken.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel plezier van de afzuigkap!

d************@i********* 23-03-2023

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

We hebben een nieuwe afzuigkap gekocht van Etna .Van de week gingen de lampen snel knipperen ,opgezocht via internet wat dat kon wezen .Koolstoffilter vervangen stond er ,echter die zit er niet in .Etna service gebeld kreeg aardige dame aan de lijn die legde me uit dat deze er niet meer inzitten en dat het alleen ging om de groffilters even schoonmaken en klaar . Wat verder top is ze attendeerde me erop dat Etna 2 jaar garantie geeft echter wanneer ik online registreerde dan kreeg ik 3 jaar garantie erbij . Dus 5 jaar totaal .
Kijk dat is service Top

• Krachtig
  • Stil

Minpunten

• Kan er zo niet bedenken

Officiele reactie van Atag 24-03-2023

Beste Dick,

Wat leuk om te lezen dat jij zo goed geholpen bent door onze serviceafdeling! Dat is natuurlijk waar wij het voor doen, tevreden klanten. Ook de extra garantie is natuurlijk mooi meegenomen!

g**********@g******** 12-03-2023

Net geen 10

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooi model, past perfect in onze keuken. Goede afzuiging van geuren. Van condens afzuiging hadden we iets meer verwacht.
Volgens de service medewerker van Etna zuigt een afzuigkap geen condens af tijdens het koken.
Dus klappen wij het glazen paneel, waarachter het vetfilter, uit tijdens het koken om de gewenste werking te krijgen.

Pluspunten

• Model
  • Bediening

Minpunten

• Condens. afzuiging
  • Waardoor kookvocht naar beneden loopt

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Fijn om te lezen dat het mooie design van de afzuigkap zo prachtig in jouw keuken past. Wij hebben op onze website meer informatie over het voorkomen van vocht op de afzuigkap. Ook kijken wij graag eens met jou meer, zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen sturen naar: webcare@atagbenelux.com?

d*******@z******* 08-03-2023

Prima apparaat. Maakt wel (te) veel geluid

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Op advies van de keukenwinkel voor deze afzuigkap gekozen. Dit samen met andere keukenapparatuur van Etna . Apparaat ziet er qua vormgeving mooi uit en is makkelijk te bedienen. Hij werkt goed. Minpunt is dat hij wel (te) veel geluid maakt.

Pluspunten

• Bediening
  • Vormgeving

Minpunten

• Geluid niveau

Officiele reactie van Atag 09-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling.

Fijn om te lezen dat de bediening en vormgeving je goed bevallen. Het geluidsniveau bevalt helaas wat minder goed.

Er zijn verschillende oorzaken waardoor een afzuigkap meer geluid maakt. We kijken graag met je mee wat de oorzaak is en of we de situatie kunnen verbeteren. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je adres- en contactgegevens en een kopie van deze review? Dit mag naar webcare@atagbenelux.com.

Jan Maris 02-03-2023

Bevalt uitstekend, mooi design is zeker meegenomen.

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Super mooi design, handige bediening en het apparaat doet waar het voor gemaakt is.
Top afzuiging in verschillende standen met of zonder verlichting.

Pluspunten

• Disign
  • Goede afzuiging

Officiele reactie van Atag 03-03-2023

Beste Jan,

Zo, een 10! Wat een prachtige score. Het maakt ons blij dat je zo geniet van deze afzuigkap.
Het design en de goede afzuiging zijn echte pluspunten voor jou.

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling.
We wensen je heel veel plezier met je aankoop!

r*********@g******** 02-03-2023

Mooie afzuigkap, nette prijs

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooie afzuigkap, voor een nette prijs. Gekozen omdat deze 80cm breed is en de capaciteit. Echter hoger dan stand 2-3 of Boost zullen we niet gaan. Niet nodig maar ook vanwege het geluidsniveau.
Verder zo weer een ETNA.

• Capaciteit
  • Afmeting

Minpunten

• Geluidsniveau vanaf stand 2, 3 en Boost
  • Verder geen minpunten

Officiele reactie van Atag 03-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat de afzuigkap goed bevalt en je zo weer opnieuw zou kiezen voor ETNA!

Tip! Het geluidsniveau wordt mede bepaald door de manier van installatie. Misschien is het raadzaam om de installatie nog eens te (laten) controleren. Heb je hier hulp bij nodig of zijn er vragen? Neem dan even contact op met onze service.

We wensen je veel plezier met je aankoop!

I*********@g******** 18-02-2023

Supertevreden!

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Gekocht met complete keuken en staat strak. De afzuiger werkt heel erg goed, geen geuren in huis en het geluid is ook niet te heftig. De bediening is eenvoudig.

Officiele reactie van Atag 20-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en geluidsniveau van de afzuigkap.

Arie 58 05-02-2023

Mooi Design

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooi design en werkt perfect.
Eenvoudig op te hangen en gebruiksgemak
Een parel in de keuken.

Officiele reactie van Atag 06-02-2023

Beste Arie,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en design van de afzuigkap.

Afzuigkap Etna AD780ZT 20-01-2023

Doen wat tie moet doen...

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Na 2 x een gebroken afzuigkap mogen te ontvangen was ik er klaar mee. Een afzuigkap uit Berlijn was dus niet een goede keuze. Dan maar verder zoeken en kwam op Etna. Mijn ouders hadden vroeger ook een Etna, een witte vierkante plaat met aan de voorzijde een glazen kijkplaat. Altijd goed gedaan na al die jaren. Nu dus weer een Etna alleen iets moderner. Nu een schuine kap waar je niet elke keer je kop aan stoot. Wat een weelde zo een schuine afzuigkap. Installatie no problem, aansluiten ook geen probleem. En werking zoals een afzuigkap het moet doen. Tevreden,...ja, geluid,...valt erg mee, kleur,....top past precies bij onze keuken. Het is een geheel geworden. Bedankt Etna voor het mooie product.....en ja ik heb van de 3 jaar garantie 5 jaar gemaakt. Klasse.

Officiele reactie van Atag 23-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze prachtige review.
Wij zijn blij dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Leuk om te lezen dat het mooie design jouw keuken helemaal af maakt, dat is waar wij het voor doen!
En natuurlijk is de verlengde garantie ook mooi meegenomen.

t********@g******** 18-01-2023

Sterke afzuigkap!

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

De afzuigkap heeft een goede afzuigewerking. De breedte maakt dat de meeste dampen goed verdwijnen.

De afzuigkap hoeft niet eens op de hoogste stand te staan om goed af te zuigen.

• Energiezuinig
  • Zuigt goed af, ook op een minder hoge stand
  • Makkelijk te reinigen

Officiele reactie van Atag 19-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de kap goed functioneert en dat het design bevalt.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

k**************@i********* 03-01-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Ik heb een Etna afzuigkap geïnstalleerd omdat deze een stoere uitstraling heeft.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Geen hinderlijk geluid, zuigt goed af
Officiele reactie van Atag 04-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo blij bent met het stoere design van de AD780ZT. Bedankt voor de mooie beoordeling en reviewscore. Zijn wij erg blij mee.

Veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

r************@g******** 25-12-2022

Top product

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Mooie uitstraling en past mooi bij al onze andere keuken apparatuur. Mogelijkheid om afzuigkap zonder schouw te gebruiken was voor ons een must.

Pluspunten

• Moderne uitstraling
  • Goede service en garantie

Minpunten

• Dure koolstoffilters

Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Een top product, kijk dat lezen wij graag. Dit betekent een tevreden klant en dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen. Hartelijk dank voor de mooie review.

Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

f*****************@g******** 12-12-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AD780ZT

Wij vonden en vinden het nog steeds een mooie afzuigkap, die ook zeer goed functioneert we zijn er erg blij mee

Officiele reactie van Atag 13-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het gebruik van deze mooie afzuigkap.
Leuk dat jij ook de moeite hebt genomen om hier een review over te schrijven.