De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AOP380WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Pierre 27-04-2023

ZUIVERE LUCHT

Geschreven voor: ETNA AOP380WIT

De kracht van dit ontwerp is dat ie niet opvalt in het interieur. Terwijl, als er op gewezen wordt en verteld wordt wat ie kan, het publiek wel enthousiast wordt. Als ie op volle toeren draait kan bij wijze van spreken een Boeing 747 er wat van leren.
Nu, na vier maanden geurverwerking en -verwijdering, terwijl de filters even reinigen in de wasmachine, komt a.h.w. Dame Etna voor het voetlicht en zijn wij beiden er wel van overtuigd dat zij aardig van zich laat horen als zij op volle toeren draait. Op de laagste stand is het acceptabel geluid en wordt zij getolereerd, zeker ook omdat onze keuken een ruime plek in huis inneemt.
Conclusie:
Wij zijn zonder meer tevreden over de uitvoering en de totale presentatie, het geluid (geruis) had op zich wat minder mogen zijn.

Pluspunten

• VORMGEVING
  • STIJL EN UITVOERING
  • SFEER IN HUIS
  • KWALITEIT
  • BEDIENINGSGEMAK

Minpunten

• GERUIS

Officiele reactie van Atag 28-04-2023

Beste Pierre,

Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de afzuigunit! Deze afzuigunit valt mooi buiten het zicht en valt niet te veel op. Fijn dat het filteren van de geurtjes in de woning goed gaat. Mocht jij twijfels hebben over het geluid van de afzuigkap kan je altijd even contact opnemen met onze serviceafdeling, zij kunnen samen met jou bekijken of er verbetering mogelijk is.

Wij wensen jou heel veel plezier van de afzuigkap!

Ellen
Webcare ETNA

h*******@z************ 29-01-2023

Zeker een mooie aanrader

Geschreven voor: ETNA AOP380WIT

Omdat ik aangewezen ben op een recirculatie afzuigkap kwam ik deze ETNA AOP380WIT op het internet tegen. Nu inmiddels een maand in gebruik en ben er zeer tevreden over. Het geheel oogt mooi en alles is goed en degelijk afgewerkt. Alles aanwezig voor een snelle plaatsing en met afstandsbediening te regelen en te gebruiken. Hoewel meestal voor plafond plaatsing kon ik niet anders dan normale hoogte boven kookunit ( ca 65 cm. ) en ook daar voldoet hij volledig. Het geluid tijdens gebruik is acceptabel en de filters zijn gemakkelijk te plaatsen of te verwijderen.
Misschien ten opzichte van andere afzuigkappen een grotere investering maar tot nog toe naar mijn idee zeker waard.

Pluspunten

• Afwerking
  • Bediening
  • Aanvaardbaar wat betreft decibellen

Minpunten

• prijs

Officiele reactie van Atag 30-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de bediending van de afzuigkap.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke
Webcare ETNA

r********@g******** 26-08-2022

Tegenvallende afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AOP380WIT

Afzuiging niet of nauwelijks we zien de stoom er niet eens naar toe trekken in de hoogste stand. Het raam erachter beslaat door de stoom. Ook heel rumoerig, wel zeer mooi design maar werking valt ons zooo tegen.
Jammer, het is een kostbaar product.

Pluspunten

• Uiterlijk een plaatje

Minpunten

• Slechte afzuiging
  • Rumoerig

b********@c********** 22-04-2022

aanwinst in de moderne keuken

Geschreven voor: ETNA AOP380WIT

Er was geen voorbeeld model in de showroom puur op een afbeelding van een plaatje gekocht. Model is veel mooier dan verwacht een pareltje aan het plafond. Zuigt geur en stoom heel goed af. Het is amper nodig de hoogste stand te gebruiken terwijl ik met veel geurige kruiden kook. Geluidsarm. Ik ben heel tevreden over dit recirculatiesysteem.

Officiele reactie van Atag 25-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze beoordeling. Wat leuk te lezen dat afzuigkap live nog mooier is dan op de afbeelding en deze een pareltje is in de keuken. Wij wensen je veel plezier met deze aankoop!

Chantal Webcareteam ETNA