ETNA AB790ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB790ZT op Kieskeurig.nl.

Nikita 06-05-2021

Mooie afwerking met glas en erg stil!

Geschreven voor: ETNA AB790ZT

Onze nieuwe keuken heeft een luxe uitstraling en daar kon een mooie afzuigkap niet ontbreken. Deze afzuigkap heeft een mooie afwerking met glas aan de voorkant en de bediening gaat door middel van touchscreen. Deze twee aspecten gaven mij direct een luxe gevoel. Wanneer je het licht of de afzuigkap aanzet verkleuren de tiptoetsen naar blauw. De afzuigkap heeft een powerfunctie, maar hij is op stand 2 al krachtig zat. Bij een krachtige afzuigkap denk je aan veel lawaai, echter heeft dit mij verbaasd en is de afzuigkap daarentegen relatief stil! Al met al erg blij met de gemaakte keuze!

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Vingerafdrukken op het glas

Officiele reactie van Atag 07-05-2021

Beste Nikita,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten, ik waardeer je positieve feedback enorm.
Het ik leuk om te lezen dat je blij bent met de gemaakte keuze.

Ik wens je veel plezier met deze blikvanger in je keuken.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Zeeger 14-03-2021

Afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB790ZT

Mooi ontwerp en geruisloos. Werkt met koolstoffilter die af en toe vervangen moet worden. Ook dit is gemakkelijk te doen

Officiele reactie van Atag 15-03-2021

Beste heer/mevrouw Zeeger,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling en wat fijn dat dit model zo goed bevalt! Wij wensen u nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Rob 01-03-2021

Eyecatcher voor de keuken

Geschreven voor: ETNA AB790ZT

Sterke afzuigkap in een mooi mat zwart design met glazen front. Het touch panel zorgt voor een zeer eenvoudige bediening en vergemakkelijkt het schoonmaken. Ook handig is de naloopfunctie en de reinigingsindicatie voor de vetfilters. Kortom: het geld meer dan waard!

Pluspunten

• Strak design
  • Naloopfunctie
  • Reinigingsindicatie

Officiele reactie van Atag 02-03-2021

Beste Rob,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Fijn dat deze afzuigkap zo goed bevalt en ook nog een blikvanger in je keuken is!
We wensen je dan ook heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA