Siemens LD97AA670

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LD97AA670 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Lia 15-01-2021

Teleurstellend

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Het product doet niet wat het belooft, keukenladviseur gaf aan dat dit het beste werkt...helaas blaast het de stoom de keuken in, alleen als de pan direct naast de afzuiger staat, niet hoger dan stand 1, gebeurt er wat. Siemens zegt dat hij goed werkt. Helaas.

Minpunten

• Werkt niet
  • Siemens laat het afweten

U. Meulenberg 18-10-2019

AFZUIGINSTALLATIE

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Ik heb dit product nu bijna 2 jaar in gebruik. Ik heb er alleen maar veel plezier van gehad. Het apparaat doet alles wat mij belooft is. Het zuigt goed af, maakt relatief weinig geluid.... en is bovendien erg makkelijk te reinigen. Ik ben meer dan tevreden met de aanschaf van dit product. Ik heb overigens 5 producten van Siemens aangeschaft en ben over alle zeer tevreden. Daarnaast is het service niveau hoog, zeker fijn als het eens nodig is.

Pluspunten

• Snel temperatuur aanpassen
  • Weinig geluid

Natalie Klop 12-04-2019

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Ik heb de afzuigkap nu 2 weken in gebruik en ben er zeer tevreden mee, hij is naast praktisch ook stijlvol om te zien. Er zit een goede verlichting in en is makkelijk in onderhoud.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Makkelijk schoon maken

Minpunten

• Lastig in te klappen

Terrie 16-07-2018

Mooi en Praktisch

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Mooie vormgeving, praktisch in gebruik. Goed schoon te maken door de uitneembare filters. Makkelijk te bedienen en zuigt goed af.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk schoon te maken
  • Praktisch (geen zichtbare /hangende afzuigkap)

Minpunten

• Voelt soms onstevig aan bij uitschuiven

Wilma van den Hul Diepeveen 25-10-2017

goede keus geweest prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Prachtige aanwinst op ons kookeiland iedereen is er verbaasd van !
Veel leuke reacties van vrienden en familie , de meeste mensen om ons heen , die een huis gaan bouwen , kiezen nu ook voor deze afzuigkap.

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Luxe uitstralling

R. 06-04-2017

Mooie oplossing voor kookeiland

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Een mooie en goedwerkende oplossing voor een kookeiland. Is zo goed als onzichtbaar wanneer niet in gebruik, en tijdens gebruik juist een goede hoogte om ook daadwerkelijk af te zuigen. Functioneert dan tevens als ' spatscherm'.

Pluspunten

• hoogte tijdens gebruik
  • eenvoudige bediening
  • verlichting
  • 'afwezigheid wanneer niet in gebruik'

Alwin 06-03-2017

Siemens Downdraft

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Grote twijfels gehad over het aanschaffen van deze downdraft. Achteraf gezien totaal niet nodig geweest. I.v.m een vrijstaand kookeiland lang op zoek geweest naar de juiste afzuig mogelijkheden. Uiteindelijk bleek alleen de mogelijkheid van een Downdraft nog mogelijk. Hierbij hebben we ook nog gekeken naar een afzuiger direct op de inductieplaat. Dit viel qua afzuiging erg tegen (naar ons idee). We hebben daardoor bewust voor deze downdraft gekozen. Zelfs al zet je een grote pan op de pit die het verste weg is van de afzuiger, zuigt deze het nog krachtig weg. De verschillende standen en het licht zijn erg fijn. Heb je en grote flinke maaltijd om te koken, heb je ook nog een 'boost' stand voor nog meer afzuiging. De stoom wordt de afzuiging in getrokken. Deze downdraft heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen. Wij zijn er erg blij mee, en kunnen dit apparaat dan ook ten zeerste aanbevelen. Houdt wel rekening met de inbouw dieptes, daar de motor vrij fors is.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooi Design
  • Duidelijke bediening
  • Fijne verlichting

Minpunten

• Grote inbouw

Hermien 22-02-2017

Goed werkend afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Mooi desgin, werkt eenvoudig, zuigt goed af, goed instelbaar. LED iets te fel maar mooi weggewerkt in het kookeiland.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooi desgin

Minpunten

• LED licht iets te fel

Robert 08-12-2016

Downdraft van Siemens LD97AA670

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Perfecte afzuiging boven verwachting, zeer tevreden over dit type afzuigkap. Geruisloze motor wat op zicht erg aangenaam is. En natuurlijk de verlichting zou bijna zeggen "oogverblindend" maar perfecte verlichting op je kookplaat een dikke 10 Siemens ga zo door. En wat ook zeker de moeite waard is, de verlenging van de garantie van 2 jaar naar 5 jaar kosteloos Toppie :-)

HARRY VAN VEEN 29-11-2016

sieraad

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

gekozen voor de ongelooflijke styling van het apparaat, gebruiksgemak en de werking. Nu vraagt iedereen waar is je afzuiging? en dan op de aan/uit knop VOILA

Pluspunten

• STYLING
  • GEEN RUIMTEVERLIES

Minpunten

• DOOR HET GLAS IETS MOEILIJKER SCHOONMAKEN
  • TE VER VAN DOWDRAFT IETS MINDER AFZUIGING

Peter vd Veen 14-11-2016

Mooi design

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Echt een eye catcher in de keuken.
Kost wel veel ruimte in het kookeiland. Houdt hiermee rekening met het ontwerp van de kasten.
Zuigt goed af en geeft goed licht op de kookplaat.

Pluspunten

• Zuigt goed af
  • design
  • geluid

Minpunten

• formaat inbouw

Marja Wilhelm 30-08-2016

moderne afzuiging 2.0

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Super moderne afzuiging die volledig verdwijnt bij aanzicht van de keuken. Bij gebruik toont de downdraft een strakke vormgeving, extra afzuiging door toevoeging van boost-knop, handig om te reinigen en volledig uit het zicht na gebruik. Moderen afzuiging 2.0

Pluspunten

• sterke afzuiging
  • boost extra

Minpunten

• fel licht, niet dimbaar

Jack 09-08-2016

Strakke design afzuiging in keukenblad

Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Mooi design. Weinig herrie. Voldoende standen voor lage tot sterke afzuiging. Zeer goede verlichting. Breed afzuigbereik voor brede kookplaat. Makkelijk schoonmaken.

Jasper 12-10-2015
Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Elegant apparaat. Zuigt niet alles weg, aan de andere kant nog nooit zo'n goede afzuiginstallatie gehad.
2 maal probleem gehad waarvoor langskomen monteur, wel steeds probleem keurig verholpen.

Ramon 21-06-2017

maakt hij bij jullie ook een raar tikkend geluid als de downdraft weer terug het aanrechtblad in zakt?

Aerts 05-10-2015
Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Echt een eye-catcher voor je keuken. Design en gebruikersgemak ineen. Enige nadeel is dat je zeer regelmatig de koolstofroosters moet reinigen aangezien kookvet naar beneden in het apparaat drupt.

Niels 30-07-2016

Hoe vaak moet je nieuwe koolstof filters kopen?

Andre Mensink 18-09-2015
Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Super Apparaat perfecte afzuiging en geen hangende kap waar je steeds met je hoofd tegen aan komt. Geen geur in huis van het eten !!

marnix 25-07-2015
Geschreven voor: Siemens LD97AA670

De afzuigen doet, wat hij moet doen. Hij is stil, mooi van design en Duits degelijk. De filters zijn makkelijk schoon te maken in de afwasmachine. Het in en uitschuiven gaat muisstil.

Koning61 17-06-2015
Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Prachtige afzuigkap die verbazig wekt bij wie hem ziet. Stil en met actief koolfilter blijft ons passiefhuis passief.

keukenkoningin 03-05-2015
Geschreven voor: Siemens LD97AA670

Alles werkt zeer gebruiksvriendelijk. De weinige toetsen zijn duidelijk. Ook het demonteren om de filters te bereiken is gemakkelijk.

Het afzuigen werkt uitstekend. Geen kookluchten meer in huis, ondanks onze open keuken. Doordat het apparaat als het niet in gebruik is in het aanrecht verdwijnt kan het amper beschadigen. De hele uitvoering is degelijk en duidelijk zonder overbodige details.

De duurzaamheid zal zich nog echt moeten bewijzen natuurlijk, maar het werkt zo goed dat het na het koken meteen uitgeschakeld kan worden, zodat zo niet te veel energie verspild wordt.

En dit apparaat is bovendien prachtig om te zien, zowel down als up.