Siemens LD97AA670

Bauknecht DBHBS 93 LL X

• Afzuigcapaciteit 735 m³/h
  • Aansluitwaarde 255 watt
Bauknecht DBHBS 93 LL X

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Alwin 06-03-2017 Product paar weken in bezit

Siemens Downdraft

Grote twijfels gehad over het aanschaffen van deze downdraft. Achteraf gezien totaal niet nodig geweest. I.v.m een vrijstaand kookeiland lang op zoek geweest naar de juiste afzuig mogelijkheden. Uiteindelijk bleek alleen de mogelijkheid van een Downdraft nog mogelijk. Hierbij hebben we ook nog gekeken naar een afzuiger direct op de inductieplaat. Dit viel qua afzuiging erg tegen (naar ons idee). We hebben daardoor bewust voor deze downdraft gekozen. Zelfs al zet je een grote pan op de pit die het verste weg is van de afzuiger, zuigt deze het nog krachtig weg. De verschillende standen en het licht zijn erg fijn. Heb je en grote flinke maaltijd om te koken, heb je ook nog een 'boost' stand voor nog meer afzuiging. De stoom wordt de afzuiging in getrokken. Deze downdraft heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen. Wij zijn er erg blij mee, en kunnen dit apparaat dan ook ten zeerste aanbevelen. Houdt wel rekening met de inbouw dieptes, daar de motor vrij fors is.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooi Design
  • Duidelijke bediening
  • Fijne verlichting

Minpunten

• Grote inbouw

Hermien 22-02-2017 Product paar weken in bezit

Goed werkend afzuigkap

Mooi desgin, werkt eenvoudig, zuigt goed af, goed instelbaar. LED iets te fel maar mooi weggewerkt in het kookeiland.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooi desgin

Minpunten

• LED licht iets te fel

Robert 08-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Downdraft van Siemens LD97AA670

Perfecte afzuiging boven verwachting, zeer tevreden over dit type afzuigkap. Geruisloze motor wat op zicht erg aangenaam is. En natuurlijk de verlichting zou bijna zeggen "oogverblindend" maar perfecte verlichting op je kookplaat een dikke 10 Siemens ga zo door. En wat ook zeker de moeite waard is, de verlenging van de garantie van 2 jaar naar 5 jaar kosteloos Toppie :-)

HARRY VAN VEEN 29-11-2016 Product paar weken in bezit

sieraad

gekozen voor de ongelooflijke styling van het apparaat, gebruiksgemak en de werking. Nu vraagt iedereen waar is je afzuiging? en dan op de aan/uit knop VOILA

Pluspunten

• STYLING
  • GEEN RUIMTEVERLIES

Minpunten

• DOOR HET GLAS IETS MOEILIJKER SCHOONMAKEN
  • TE VER VAN DOWDRAFT IETS MINDER AFZUIGING

Peter vd Veen 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design

Echt een eye catcher in de keuken.
Kost wel veel ruimte in het kookeiland. Houdt hiermee rekening met het ontwerp van de kasten.
Zuigt goed af en geeft goed licht op de kookplaat.

Pluspunten

• Zuigt goed af
  • design
  • geluid

Minpunten

• formaat inbouw

Marja Wilhelm 30-08-2016 Product paar maanden in bezit

moderne afzuiging 2.0

Super moderne afzuiging die volledig verdwijnt bij aanzicht van de keuken. Bij gebruik toont de downdraft een strakke vormgeving, extra afzuiging door toevoeging van boost-knop, handig om te reinigen en volledig uit het zicht na gebruik. Moderen afzuiging 2.0

Pluspunten

• sterke afzuiging
  • boost extra

Minpunten

• fel licht, niet dimbaar

Jack 09-08-2016 Product paar weken in bezit

Strakke design afzuiging in keukenblad

Mooi design. Weinig herrie. Voldoende standen voor lage tot sterke afzuiging. Zeer goede verlichting. Breed afzuigbereik voor brede kookplaat. Makkelijk schoonmaken.

Jasper 12-10-2015 Product paar dagen in bezit

Elegant apparaat. Zuigt niet alles weg, aan de andere kant nog nooit zo'n goede afzuiginstallatie gehad.
2 maal probleem gehad waarvoor langskomen monteur, wel steeds probleem keurig verholpen.

Aerts 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een eye-catcher voor je keuken. Design en gebruikersgemak ineen. Enige nadeel is dat je zeer regelmatig de koolstofroosters moet reinigen aangezien kookvet naar beneden in het apparaat drupt.

Niels 30-07-2016

Hoe vaak moet je nieuwe koolstof filters kopen?

Andre Mensink 18-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Super Apparaat perfecte afzuiging en geen hangende kap waar je steeds met je hoofd tegen aan komt. Geen geur in huis van het eten !!

marnix 25-07-2015 Product paar dagen in bezit

De afzuigen doet, wat hij moet doen. Hij is stil, mooi van design en Duits degelijk. De filters zijn makkelijk schoon te maken in de afwasmachine. Het in en uitschuiven gaat muisstil.

Koning61 17-06-2015 Product maand in bezit

7,3
Prachtige afzuigkap die verbazig wekt bij wie hem ziet. Stil en met actief koolfilter blijft ons passiefhuis passief.

keukenkoningin 03-05-2015 Product paar weken in bezit

Alles werkt zeer gebruiksvriendelijk. De weinige toetsen zijn duidelijk. Ook het demonteren om de filters te bereiken is gemakkelijk.

Het afzuigen werkt uitstekend. Geen kookluchten meer in huis, ondanks onze open keuken. Doordat het apparaat als het niet in gebruik is in het aanrecht verdwijnt kan het amper beschadigen. De hele uitvoering is degelijk en duidelijk zonder overbodige details.

De duurzaamheid zal zich nog echt moeten bewijzen natuurlijk, maar het werkt zo goed dat het na het koken meteen uitgeschakeld kan worden, zodat zo niet te veel energie verspild wordt.

En dit apparaat is bovendien prachtig om te zien, zowel down als up.